AC/DC - THUNDERSTRUCK

Steve

24

1953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa

      Se alku on todella upea, mutta loppu ehkä hiukan huonompi.

    • ZZ3

      Yhdessä Hells Bellsin kanssa AC/DC:n parhaita biisejä.

    • Geezer

      niin eihän Thunderstruck:n laulanut Brain Johnsson ole kuollut ainakaan vielä mutta se oikea/alkuperäinen Bon Scott on kyllä kuollut,mielestäni kyseinen biisi ei todellakaan ole hääppönen verrattuna -70-80 alkupuolen tuotantoon mutta tästähän on turha vääntää kättä,maku asia sano koira ku vehkeitään nuoli

      • Accadaccafani

        on maailman paras levy ja kaikenlisäksi toiseksi eniten myynyt koko maailmassa pedofiili-jacksonin jälkeen, mikä pitäisi mitätöidä karsean käytöksensä takia!!!


      • AC/DC

        Siis ensinäki laulaja on BRIAN Jonshon eikä Brain. Pilkun jälkeen tulee väli. Brian on hyvä. Eikä kuole vähään aikaan. Bon on kuollut 1980.
        10 vuotias tietää paremmin ku herra ite


    • JiiÄm

      Thundersturck on kylläkin 90-luvun biisi n. vuodelta 91! Mutta loistava biisi!

      • Anonyymi

        eipäs ole kun 1990 ja ite en oikee diggaa koko biisistä.


    • kris

      On Hyvä.

    • ...

      ...

    • Metalli

      Thunderstruck on ehdottomasti ac/dc:n parhaimpia kappaleita. Razors Edge levy:ltä tämä biisi löytyy ja on kyl 90- luvun puolelta.
      Sen biisin laulaja ei ole kuollut mutta tarkoitat varmaan toista ac/dc:n solistia.

    • J.R

      Vaikka nykyisin on jäänyt vähemmälle j-musan takia. Muut jo ilmeisesti kertoivatkin, että kappale on 90-luvun alusta, oliko -90 vai -91? Bändin laulaja Bon Scott kuoli muistaakseni -79 ja Brian Johnson on ollut siitä asti solistina. Itse piän tästä "uudesta" enemmän kuin vanhasta.

      • teme

        Voin kyllä sanoa että kuoli 80-luvulla jossain Tammi-Helmikuun tienoilla.


    • DAVE FROM SHEFFIELD

      Ihan hyvä on! Warp Brothers teki tuosta kivan hardtrance-version. Erittäin tykki muuten...

      • DAVE FROM SHEFFIELD

        Hard House...


    • AC/dc 10years

      tHUNDERSTRUCK EI KUULOSTA EIKÄ OLEKKAAN 80-LUVUN BIISI. 90-LUVUN PARAS BIISI SE ON

    • Thunderstruck on vuodelta 1991 ja laulajana Brian Johnson (tuli bändin laulajaksi 1980 tai -81). Aikaisempi laulaja Bon Scott kuoli 1980.

    • Anonyymi00016

      En ole koskaan tajunut mikä siinä THUNDERSTRUCK biisissä vetää oikein. Siinä mun mielestä ei ole sellasta koukkua joka uppoisi muhun millään osa alueella. Youtubessa 1.6 miljardii katselukertaa oakko myöntää että suosittu biisi maailmalla, mutta muhun se ei vaan uppoo 🤷‍♂️

    • Mun lemppari acdc biisut ovat : You Shook me all night long, JailBreak, Highway to hell

      Thunderstruck menettelee =) alusta loppuun! Thunder!!!!

      • Anonyymi00017

        Näin on! 👍


    • Mihin Brian Johnson on muka kuollu? Elää kyllä. Mulla on hänen muistelmansa vuodelta 2022 kirjahyllyssä.

      Thunderstruck on vasta kolmonen tai nelonen mun AC/DC suosikeista. Ykkönen on Highway to hell ja kakkonen ehkä Let there be rock.

    • Anonyymi00019

      Kyllä hän elää! ja ac/dc musiikki tulee elämään satoja vuosia tuleville sukupolville💪

      • Anonyymi00021

        Jeesscottholiday.


    • Anonyymi00020

      Hähäywwääwwäywääyy!

      Tässä on AC/DC:n absoluuttisemman *mmat piisit:

      1) Whole Lotta Rosie
      2) For Those About to Rock (We etc.)
      3) Thunderstroucke

      • Anonyymi00022

        Thunderstruck, sry.

        Varalla That's the Way I Wanna RnR


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe