Mitä mieltä olette tästä 80-luvun biisistä?
Mielestäni se biisin alku on aivan upea.
Harmi vain, että bändin laulaja kuoli jo kauan sitten.
http://www.montoursville.k12.pa.us/jkeefer/MP3's/ACDC - Thunderstruck.mp3
AC/DC - THUNDERSTRUCK
24
1953
Vastaukset
- jaa
Se alku on todella upea, mutta loppu ehkä hiukan huonompi.
- ZZ3
Yhdessä Hells Bellsin kanssa AC/DC:n parhaita biisejä.
- Geezer
niin eihän Thunderstruck:n laulanut Brain Johnsson ole kuollut ainakaan vielä mutta se oikea/alkuperäinen Bon Scott on kyllä kuollut,mielestäni kyseinen biisi ei todellakaan ole hääppönen verrattuna -70-80 alkupuolen tuotantoon mutta tästähän on turha vääntää kättä,maku asia sano koira ku vehkeitään nuoli
- Accadaccafani
on maailman paras levy ja kaikenlisäksi toiseksi eniten myynyt koko maailmassa pedofiili-jacksonin jälkeen, mikä pitäisi mitätöidä karsean käytöksensä takia!!!
- AC/DC
Siis ensinäki laulaja on BRIAN Jonshon eikä Brain. Pilkun jälkeen tulee väli. Brian on hyvä. Eikä kuole vähään aikaan. Bon on kuollut 1980.
10 vuotias tietää paremmin ku herra ite
- JiiÄm
Thundersturck on kylläkin 90-luvun biisi n. vuodelta 91! Mutta loistava biisi!
- Anonyymi
eipäs ole kun 1990 ja ite en oikee diggaa koko biisistä.
- kris
On Hyvä.
- ...
...
- Metalli
Thunderstruck on ehdottomasti ac/dc:n parhaimpia kappaleita. Razors Edge levy:ltä tämä biisi löytyy ja on kyl 90- luvun puolelta.
Sen biisin laulaja ei ole kuollut mutta tarkoitat varmaan toista ac/dc:n solistia. - J.R
Vaikka nykyisin on jäänyt vähemmälle j-musan takia. Muut jo ilmeisesti kertoivatkin, että kappale on 90-luvun alusta, oliko -90 vai -91? Bändin laulaja Bon Scott kuoli muistaakseni -79 ja Brian Johnson on ollut siitä asti solistina. Itse piän tästä "uudesta" enemmän kuin vanhasta.
- teme
Voin kyllä sanoa että kuoli 80-luvulla jossain Tammi-Helmikuun tienoilla.
- DAVE FROM SHEFFIELD
Ihan hyvä on! Warp Brothers teki tuosta kivan hardtrance-version. Erittäin tykki muuten...
- DAVE FROM SHEFFIELD
Hard House...
- AC/dc 10years
tHUNDERSTRUCK EI KUULOSTA EIKÄ OLEKKAAN 80-LUVUN BIISI. 90-LUVUN PARAS BIISI SE ON
Thunderstruck on vuodelta 1991 ja laulajana Brian Johnson (tuli bändin laulajaksi 1980 tai -81). Aikaisempi laulaja Bon Scott kuoli 1980.
- Anonyymi00016
En ole koskaan tajunut mikä siinä THUNDERSTRUCK biisissä vetää oikein. Siinä mun mielestä ei ole sellasta koukkua joka uppoisi muhun millään osa alueella. Youtubessa 1.6 miljardii katselukertaa oakko myöntää että suosittu biisi maailmalla, mutta muhun se ei vaan uppoo 🤷♂️
Mun lemppari acdc biisut ovat : You Shook me all night long, JailBreak, Highway to hell
Thunderstruck menettelee =) alusta loppuun! Thunder!!!!- Anonyymi00017
Näin on! 👍
Mihin Brian Johnson on muka kuollu? Elää kyllä. Mulla on hänen muistelmansa vuodelta 2022 kirjahyllyssä.
Thunderstruck on vasta kolmonen tai nelonen mun AC/DC suosikeista. Ykkönen on Highway to hell ja kakkonen ehkä Let there be rock.- Anonyymi00019
Kyllä hän elää! ja ac/dc musiikki tulee elämään satoja vuosia tuleville sukupolville💪
- Anonyymi00021
Jeesscottholiday.
- Anonyymi00020
Hähäywwääwwäywääyy!
Tässä on AC/DC:n absoluuttisemman *mmat piisit:
1) Whole Lotta Rosie
2) For Those About to Rock (We etc.)
3) Thunderstroucke- Anonyymi00022
Thunderstruck, sry.
Varalla That's the Way I Wanna RnR
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483