Tykkäätkö että sua raavitaan tai pidätkö siitä että saat itse raapia? http://raavituttaa.blogspot.com/ jos raaputus kiinnostaa enemmän.
Mitä mieltä ootte raapimisesta?
13
1986
Vastaukset
vähän kynsien pituudesta;))
hän raapii samaan aikaan, kun työnnyn sisään takaapäin...
- kirpela
se sattuu. Kynsin mieluummin jotain muuta kun ihmistä.
- kirpela
dazu kirjoitti:
se on sinulle!
Kiitos *änkyttää*
- Jylppy78
Kaikki menee..
- vänksy
mutta jos mies siitä pitää, niin kyllä mä seksin yhteydessä sitä hänelle voin tehdä.. Kipu on kyllä osa nautintoa, mutta seksin yhteydessä pidän että sitä kipua aikaan saadaan kaikin muin tavoin, mutta just tuo raapiminen ei oikein vaan sytytä.
- Seksi-Eeva
Raapiminen ja pureminen on oleellinen osa meidän sessioissa. Suosittelen!
- Se helpottaa..
Raapiminen tekee gutaa jos kutittaa :)
Ei kuulosta hyvältä. En tykkää että raavitaan enkä raapis toista. Tuo siis koskee seksiä, ainoa juttu mitä tykkään raapia silloin tällöin on oma kutiava selkä/jalka tms.
Mä en oikeen tosta raapimisesta välitä ku se sattuu ja mun kynnet ei tykkää semmosesta käytöksestä, nehän meinaa katketa ja sit kellään ei ole kivaa kun mä itken katkennutta kynttä :DD
- almasty
Vaikka mulla kyllä on sellanen selkä että moni nainen varmaan mielellään upottaisi kyntensä siihen kun on se hetki.
Omaa kehua. ennemmin sen puremisen kannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6092772- 1071462
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671446Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1121232
- 1001040
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351023- 48940
- 47871