Saako tatuoinnin ottamisen jälkeen nauttia alkoholia vai kuinka kauan tulisi odottaa?
ALKOHOLI TATUOIMISEN JÄLKEEN?!
4
7880
Vastaukset
- ._.
No ei sitä kielletty ole, mutta koska alkoholin nauttiminen lisää verenkiertoa niin tuore tatuointi (haava kun on) saattaa alkaa vuotamaan. Pienet määrät tuskin siis haittaa mutta enempi kannattaa ottaa vasta tatuoinnin parannuttua.
- terppiskeppi
no siis itse otin kyllä "muutaman" sidukan 3h takomisen jälkeen eikä siinä mitään valtavia verensyöksyjä tullut! =)
Ota ihan rennosti vaan, muttei niin paljon että tatska jää hoitamatta! ;) - tatuoinnin saava moi
terppiskeppi kirjoitti:
no siis itse otin kyllä "muutaman" sidukan 3h takomisen jälkeen eikä siinä mitään valtavia verensyöksyjä tullut! =)
Ota ihan rennosti vaan, muttei niin paljon että tatska jää hoitamatta! ;)kiitos näistä tiedoista ! :)
- Tattooist
No siis alkoholihan just kiihdyttää sitä pintaverenkiertoa mikä voi johtaa siihen että värit haalistuu nopeasti jos juo ennen parantumista. Pienistä määristä ei tuu niin radikaalia haittaa mut suosittelisin ettei ainakaan ekaan pariin viikkoon nauttisi alkoholia yhtään. Kuukausi ilman olis tosi hyvä, sillon ei värit haalistu luultavasti ollenkaan ainakaan siitä syystä. Ja tosiaan se et verenvuoto voi kiihtyä siinä tattarissa varsinki jos on tullu tehtäessä paljon verta. En siis suosittele, mut sehän on ihan jokasen oma valinta. Värithän voi aina tietenkin vahvistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658