Naiset usein kannustavat miehiä rehellisyyteen uusien tuttavuuksien kanssa tarkoitusperien esiintuonnissa. Opastavat meitä miehiä, että pillupalkalla höpöttäminen on valehteluun verrattavaa ala-arvoista toimintaa. Vedätystä, jolla saattaa loukata jonkun herkkää sielua.
No nyt ruokatunnilla yksi työkaveri kertoi jälleen, miksi suurimmalle osalle miehistä on vain kaksi vaihtoehtoa yhdenyön seuran saamiseksi. Valehtelu tai maksaminen, jota sitäkin naiset tuntuvat laajalti paheksuvan. Kaverin pöytäseurueessa oli ollut totuudentorvi, joka vielä vannoi rehellisyyden nimiin ja avautui muutaman vaihdetun sanan jälkeen naiselle: "Irtooko sulta pillua?" Nainen oli heittäytynyt väkivaltaiseksi ja vetänyt miestä avokämmenellä otsikkoon ja ottanut loukkaantuneena hatkat.
Minusta tämän kaltaiset esimerkit eivät kannusta avoimuuteen ja rehellisyyteen. Jos minä jälleen sinkkuuntuisin, niin varmasti jatkaisin pillupalkalla höpöttämistä. Entäs te muut? Uskotteko, että suurikin osa miehistä voi oma-aloitteisuudella ja rehellisyydellä lihallisten ilojen pariin päätyä? Naisten ei tarvitse vastata, koska en hetkeäkään epäile, että joku (varattukaan) mies ehdotuksen kuultuaan löisi naista. ;-)
No nyt ruokatunnilla yksi työkaveri kertoi jälleen, miksi suurimmalle osalle miehistä on vain kaksi vaihtoehtoa yhdenyön seuran saamiseksi. Valehtelu tai maksaminen, jota sitäkin naiset tuntuvat laajalti paheksuvan. Kaverin pöytäseurueessa oli ollut totuudentorvi, joka vielä vannoi rehellisyyden nimiin ja avautui muutaman vaihdetun sanan jälkeen naiselle: "Irtooko sulta pillua?" Nainen oli heittäytynyt väkivaltaiseksi ja vetänyt miestä avokämmenellä otsikkoon ja ottanut loukkaantuneena hatkat.
Minusta tämän kaltaiset esimerkit eivät kannusta avoimuuteen ja rehellisyyteen. Jos minä jälleen sinkkuuntuisin, niin varmasti jatkaisin pillupalkalla höpöttämistä. Entäs te muut? Uskotteko, että suurikin osa miehistä voi oma-aloitteisuudella ja rehellisyydellä lihallisten ilojen pariin päätyä? Naisten ei tarvitse vastata, koska en hetkeäkään epäile, että joku (varattukaan) mies ehdotuksen kuultuaan löisi naista. ;-)
Vastaukset 58
Vanhimmat
En mäkään lämpenis kun joku nainen kävelis suoraan eteen ja ilmoittais päättäväisellä äänellä, että hän haluaa nyt munaa. Sais hakea munansa muualta. En ole dildo.
Vai miten ilmentäisit, että olet loukkaantunut esineellistämisestäsi? En minäkään usko, että se välttämättä himoja herättäisi, ennemminkin huvittaisi. Mutta vaikea on kuvitella, että minä siitä verisesti loukkaantusin.
tyrmäisin samantien ja haukkuisin femakkoemakoks!
Hehe. Juuen. Huvittaviahan sellaiset on...
tiedä, mutta multa lohkeis kyllä rehellisyydellä ja on lohjennutkin.;)
(Tosin se suoraan asian esittäminenkin on tapahtunut kauniimmin, kuin "Irtooko sulta pillua"? Sitä seksiä on edeltänyt monen tunnin juttelut aiheeseen sekä minuun että tähän toiseen osapuoleen ihan yleisesti liittyen)
No sehän on juuri sitä hyväksi havaitsemaani pillupalkalla höpöttämistä, josta naiset eivät mukamas pidä. ;-)
se oli oikeesti paljon muutakin, mutta ei siitä sen enempää..
höpöttämiseen on siinä, että tässä mun tapauksessa oltiin rehellisiä, ei edes luvattu mitään muuta, vaan tehtiin selväksi että ainakaan siinä tilanteessa mikään muu kuin se hetki ei olisi tullut kysymykseenkään ja sitten juteltiuin jne...
Pillupalkalla höpöttäjät ei missään vaiheessa varmaan edes tee naiselle selväksi, että haluavat VAIN sitä seksiä, vaan antavat naisen ymmärtää että jostain muustakin on kyse.
Mulle ei valehdeltu eikä lupailtu mitään kuita eikä tähtiä taivaalta. Vaan oltiin rehellisiä. Tosta on kyse.
.
"Hyvä vänksy neiti, irtoaisiko teiltä hiukan ulkoisia synnyttimiä?"
.
esitettiin niin, että minä se lopulta taisin huomaamattani olla se joka siihen seksiin sen aloitteen teki.;-)
Olet oikeassa. Koska kiimoisaankaan olevat naiset eivät halua suoraa toimintaa jää vaihtoehdoksi se helvetin höpöttely. "Tie naiseen käy korvien kautta ja korville ei kelpaa kuin tietyt jutut..."
MIehen joka haluaa asioita maailmassa on todellakin täytettävä tietty kriteeri saadkseen mitä haluaa halusi hän mitä tahansa. Se tarkoittaa joko valehtelemista tai totuudenpuhumista riippuen siitä mitä hinkuaa.
Naiset vaativat rehellisyyttä koska se on heille eduksi, mutta siis rehellisyys on asia josta ei saa minkäänlaista palkkiota. Vaatiahan saa mitä tahansa mutta taitaa tosiaan olla niin että elämä opettaa miestä toimimaan oman etunsa mukaisesti. Jos rehellisyydestä seuraisi sitä etua (mies ohjataan vaikka lutkahtavan naisystävän seuraan muutamalla kannustavalla vinkillä varustettuna) niin mitään muuta kuin rehellisiä miehiä ei tästä maailmasta pian löytyiskään ;-D
Ironiahan on siinä että rehellinen mies kohtaa älyttömän määrän epäilyjä ja morkkaamista koska aikaisemminkin miehet ovat olleet "rehellisiä". Se puolestaan kampittaa rehellisesti toimivaa miestä naisten toimesta.
ravintolaillan aikaista näytelmää, jossa molempien osapuolten tavoitteena on seksi, kyse on kai pikemminkin opitusta käyttäytymiskoodistosta kuin varsinaisesti valehtelusta. Ja eikö halunsa päästä sänkyyn voi ilmaista rehellisesti monella muullakin tapaa kuin sanomalla suoraan: "irtooko sulta pillua"?
Muilla foorumeilla toimittaessa sen sijaan uskon, että yllättävän monikin mies voisi päästä oma-aloitteisuudella ja rehellisyydellä lihallisten ilojen pariin eli en usko valehtelun olevan välttämätöntä. Ja edelleenkään en tarkoita suoraa kysymystä.
naiset kannustavat miehiä rehellisyyteen. Jos kaikki miehet olisivat täysin rehellisiä aikeistaan, niin nainen tietäisi aina mihin on ryhtymässä, oli naisella itsellään sitten mielessä pelkkä seksi tai kenties jotakin muuta. Eihän kukaan halua tulla huijatuksi. Olihan siinä sitten huomattavasti mukavampi sumplia niitä omia mielihalujaan, kun on selvillä mitä mies on vailla. Usein on vaan niin, ettei nainen ole etsimässä pelkkää seksiseuraa toisin kuin huomattavasti suurempi joukko miehiä ja sitten kun tuollaiselle naiselle täräyttää, että sehän se on mielessä, mutta hypätään nyt ensin, niin homma tyssää siihen. Valehtelu toimii ilman muuta miehen oman päämäärän kannalta paremmin ja suora rehellisyys ehkä joskus harvoin. Valehtelusta voi tulla joku pieni syyllisyyden taakka, mutta se on monille pientä oman puutteen tyydytyksen rinnalla. Ollaan me miehet vaan aikamoisia valehtelevia sikoja, mutta kliseisesti sanottuna don't hate the player hate the game.
Oishan se nainen voinu vastata sille miehelle, että sinä olet niin huono sängyssä ja pikkukullinen, että siitä ei saa mitään. Ja kovalla äänellä. Sillai se ukko olis saanu sitä mitä tilas.
Minustakin olisi ollut paljon parempi sanoa, että "Voi irrotakin, mutta tuskin kuitenkaan sinulle.", kuin lyödä.
kelpaa ainoastaan silloin kun se rehellisyys on sitä, mitä toinen haluaa kuulla. Siis että on ihanin oleto, mitä maa on milloikaan päällään kantanut ja haluaa sen kanssa naimisiin. :D
Muuten kannattaa vähän värittää.
ihan sen naisen uteliaisuudesta. Jos se haluaa kaivaa kaikki esiin jo pelkän panon takia, niin minä jäisin kyllä ilman joka kerta, on sen verran luurankoja kaapissa nuoruusvuosilta. Siis jos olisin rehellinen. Siis jos oletetaan, että yleensä alkaisin edes vastailemaan mihinkään kuulusteluun.
Tarkoitus pyhittää keinot, joten jos tarve on päästä pukille, siihen käytetään tarvittava arsenaali ja rehellisyys... se ei ikävä kyllä mahdu pakkiin mukaan.
Ja naiset, älkää vaan tulko vanhalle miehelle sanomaan, että naiset ovat rehellisiä. Eivät ole. Niin paljon paskaa puhutaan iskutilanteessa ja varsinkin niin paljon jätetään puhumatta. Se ei haittaa, koska miehellä on tarkoitus päästä vain masturboimaan itsensä naiseen.
"Jos se haluaa kaivaa kaikki esiin jo pelkän panon takia, niin minä jäisin kyllä ilman joka kerta, on sen verran luurankoja kaapissa nuoruusvuosilta"
Minun havaintojeni mukaan ei suinkaan ole ollut tarpeen keskustella itsestäni tai minulle kiusallisista asioista. Moni nainen kun mielummin puhuu suosikkiaiheestaan eli itsestään. Ei tarvitse kuin udella ja kuunnella kiinnostuneen näköisenä. ;-)
epärehellisyyttä! Se "kiinnostuneen näköisenä". Ja se, että "uskoo" kaiken, mitä nainen suustaan päästää.
Hmm... tuli mieleen... entä jos se nainen kysyykin jotain, siis osoittaa jollain tavalla olevansa kiinnostunut miehestä? Seuraako järkytys? Tuleeko silloin mahdollisesta huvittajasta potentiaalinen ehdokas pitempäänkin suhteeseen?
"Ja naiset, älkää vaan tulko vanhalle miehelle sanomaan, että naiset ovat rehellisiä. Eivät ole. Niin paljon paskaa puhutaan iskutilanteessa ja varsinkin niin paljon jätetään puhumatta."
No ei kai. Eihän nyt kukaan nainen voisi toimia noin, eihän? Eihän nyt nainen voi toimia esimerkiksi niin, että antaa ymmärtää hänellä olevan 2 lasta (aikuinen ja nuorempi), kun niitä todellisuudessa on siunaantunut about puoli tiuta.
Mielenkiintoista katsoa, että minkätyyppiset ihmiset sinunkin kommentointiasi arvostavat: " koska miehellä on tarkoitus vain päästä masturboimaan itsensä naiseen"... Olen melko varma, että vaikka olisit Mr. Finlandin näköinen, et ikinä saisi ainakaan multa, jos vastaan tulisit. Kyllä tollasen ajattelumaailman on pakko näkyä ihmisestä jotenkin päälle päinkin - omahyväisyytenä ja tökeryytenä ainakin.
Ja oleks sä muuten se sama houru, joka mulle on horissut aivan sekavia mm. sellaisista, että juuri mä mukamas tekisin palstalle mielikuvitusihmissuhdealoituksia ja sitäö sälää? Suurikin osa ystävyyssuhteistasi S24:ssa ja netissä kenties? Jännä toi, että miten niin suuri osa teistä on niin kädettömiä käsittelemään informaatiota, joka tulee julkisella palstalla tuntemattomilta. Jotakin fiksaatiotako ymmärtää asioita muustakin, kuin omasta näkökulmastaan joillakin, vai? Just sun nimmaris jokatapauksessa kuuluu niihin mua friikkkipuheilla rääkänneisiin tältä palstalta...Mikäs siinä varmaan tietysti toki sitten, jos ei itseä hävetä.
jos tapaisimme jossain, asia olisi niinpäin, että sinä et saisi minulta.
Olen kyyninen, mutten umpimielinen, joten osuit puoliksi oikeaan. Huomaa, ilkeä ihminen olisi kirjoittanut, että osuit puoliksi väärin tai että osuit vain puoliksi oikeaan, mutta koska olen mukava ihminen, kirjoitin siis, että osuit puoliksi oikeaan.
Tosiasia, kyyninen sellainen kuitenkin on, että jos on hakemassa vain panoa, on se käytännössä vain korvike Kyllikille, koska on niin mukava joskus naida oikein naisenkin kanssa. Itse naisella ei ole siinä toimituksessa muuta osaa kuin että hänellä on se vehje, johon siis mies haluaa itsensä tyhjentää vaihteluksi Kyllikille.
Muuten sinulle sanon vain: YCKM@!
Mä en ole mikään teidän kiusaajien keksimä "Eewari" ja arvaas, mikä susta palstakommentointisi perusteella tulee mieleen. Voin vastata puolestasi: no lähinnä tyylissä se South Parkin opettaja, jolla oli käsinukke. Ei tossa tietysti mitään sikäli, kun itse näyt olevan jopa ylpeä asiasta. Häpeääkään en ainakaan minä viitsi tuntemattoman puolesta tuntea, jos ja kun ei ihminen ilmiselvästi itse edes tajua hävetä. Järkyttävän nolo olet kuitenkin ( et varmastikaan ensimmäisiä, noin sun laatuasi).
Se on minä, meni sulla pieleen. Sekin...
Voi olla olematta törkeä ja moukkamainen kuten juttusi dorka oli.
Mutta minun on kovin vaikea uskoa, että Perus-Pera pääsisi yhtään todennäköisemmin vaakamambon pariin kysymällä: "Oletpa upea nainen, voisimmeko rakastella tänä yönä?"
Voithan toki antaa naisen neuvon kaikille tietämättömille miehille, millä sanoin tuikituntemattoman naisen voi houkutella kämpilleen ollen sekä lyhytsanainen, että rehellinen.
Tai tiedän.. soittamalla johonkin sihteeriopistoon ja sanomalla "tartten huoran tunnin päästä tähän osoitteeseen"
Muuten joutuu näkemään hippasen enemmän vaivaa. En tietenkään voi kaikkien naisten puolesta sanoa, mutta vaikka toi ap dorka olisi ollut Jensen Ackles niin olisin potkinut munille ihan surutta vastaavassa tilanteessa.
Naista huorana kohteleva törkymöykky sika ei tarvi kuitenkaan olla vaikka pelkkää seksiä olisikin vailla. Ei myöskään tarvi valehdella ummet ja lammet.
Itse olen lähtenyt yhden yön juttuun tietoisena sopimuksesta että se on sitten siinä, varmaankin ihan normaalilla tyylillä. Mies ilmaantui näköpiiriin, heitti siinä herjaa jonkin aikaa ja sitten ohimennen hippasen vihjaili siihen suuntaan, että keksin että ukkelille kelpaisi seksi minun kanssa. Jatkettiin juttelua ja mä samalla kuumeisesti pohdin keskenäni mitä teen. Siitä sitten päätin että käy, ja väläyttelin sille vihreää. Sen jälkeen jo istuttiinkin vierekkäin jne jne. Homma on askelien ottamista. Toinen ottaa askeleen, toinen tulee vastaan ja taas toinen ottaa askeleen jne.
Kyllä mä silti vaadin että se mies "uhraa" sen illan sitten mulle, joten mulle ei kovin lyhytsanainen ja kiireinen panija kelpaa ikinä. Muista en tiedä.
Toi rehellisyys-aste riippuu täysin miehestä.
Mies jolla on korkeampi markkina-arvo ei joudu sepittelemään satuja siinä määrin kuin sellainen mies joka omaa alhaisemman menekin..
Tästä sun aloituksestasi mulle tuli mieleen viimeinsin lähikontaktinhaku-kokemukseni baarista.
Kyseessä siis vajaa 40-vuotias oleva mies, istuu viereeni pöydässä ja aloittaa juttelun kysymällä onko miesystäväni täällä jossain. Kun selvisi, että olin sinkku, kertoi hän kuinka hän minut nähtyään alkoi haluamaan jotain juttua kanssani. Jotakuinkin näillä sanoilla (m: mies):
Öhöm.. *selventää kurkkuaan*
m: Sanoit että oot sinkku?
minä: Joo, olen minä
m: Miten se on mahdollista?
minä: Noh, sano sä! En mä vaan tiedä (leveä hymy perään)
m: No, en tiiä mut sä oot niin vetävän näköinen ja vaikka mä periaatteessa oonkin varattu mä haluisin viedä sut johonkin hotelliin. Näyttäisin millaista on olla MIEHEN kanssa.
minä. Ei kiitos.. Mä en harrasta tommosta, u know..
m: kuules nyt, en mä siis halua mitenkään pakottaa mutta sulla on niin upeet muodot että tässä alkaa haluamaan..
minä: kiitos tarjouksesta mutta en mä haluaisi.
*mies alkaa hivelemään mun reittä kädellään ja katsomaan silmiin oudosti*
m: voinko mä tarjoo sulle lisää juotavaa?
minä: voit toki jos haluat, mutta se ei sitten tarkota yhtään mitään ja mä voin lähteä täältä milloin tahansa niin kuin säkin.
m: mä haen meille juotavaa
Ja se sit haki juotavaa ja me juteltiin viel pari sanaa kunnes mies meni toiseen pöytään jonkun toisen naisen luokse. Musta toi oli jo aika suoraa ehdottelua, ihan mukava mutta mä jouduin pariin otteeseen sanomaan sille, että pitää kätensä kurissa ja en halua mitään panoja :D Ja en todellakaan lyönyt häntä, onhan toi toki imartelevaa että kelpaan yhdenillanjuttuihin edes :P
Kuinkahan moneen naiseen väsytystaktiikka toimii? Viimeksi baareillessani samaan pöytään änkeytyi eräs tietämäni, mutta ei tuntemani, vaimo vieraassa nuoressa miesseurassa, ja... noh, kyseistä tilannetta tämän kummemmin kommentoimatta en voi kuin ihmetellä, jotta mitähän sekin nainen näki siinä nuoremmassa miehessä, niin hiton koiranpentumainen jankkaaja/väsyttäjä oli kyseessä. Eli tyyppi oli varmasti hirmu puutteessa, mutta miten ihmeessä joku voi jaksaa kuunnella sellaista *huokaus*
suoraan vaa äläkä huokaile ku teinitytöt
Haluan olla kosketuksissa sisäiseen teinityttööni.
Vaikea sanoa, ehkä moneenkin. Mä en oikein tohdi sanoa suoraan, että menisi pois vaan mieluummin annan ymmärtää että nyt ei seura kelpaa ja that's it, toki saa huomioida mutta mä asetan rajat. Tuo mies josta laitoin äsken esimerkkiä oli pitkin iltaa tullut juttelemaan, joka kerta mä yritin käyttäytyä viileästi häntä kohtaan etten rohakissut liikaa sillä mulla ei ollut syytä miksi kieltäytyä juttelemasta. Ehkä meistä naisista (no musta ainakin, muista en tiedä) on mukava, että miehiä pörrää ympärillä. Ihan tosi, en mä voi valehdellakaan, musta se on aidosti kiva nähdä että kelpaisin jollekin ja huomata, että mussa on näköä kun olen itse niin sokea omalle ulkonäölle. Siksi se voi olla, että sitä kokeilee mielellään miten kauan mies jaksaa yrittää väsyttää eikä siinä kyseessä ole mitenkään narsistinen egon pönkitys vaan ihan vilpitön ja alitajuinen toiminta.
Eilenkin sain spurgun niskoilleni ja tämä sanoi että:
Arvaa mitä?
Minä: Noooh?
Mulla on alkoholiongelma..
xD
Onhan se kivempaa koittaa käyttäytyä neutraalisti kuin kovasti töksäytellä. Minusta ainakin.
Mitä laitoit tuohon loppuun, tai siis keskivaiheille kun lopussahan on tuo spurgujuttu, niin hitto, kun aloin miettiä huolellisia sanamuotoja niin tajusin, että tuo nyt taisi olla eka kerta kun kuulen tai luen jonkun naisen "tunnustavan" pitävänsä siitä, että miehiä pörrää ympärillä. Voikohan tuo nyt oikeasti olla totta... nähtävästi, ainakin tuollainen mielikuva tuli mieleen. Naiset nimittäin ovat kovasti vakuuttelemassa "noista tilanteista" sellaisia, jotta ei siinä ole mitään taka-ajatusta taustalla (ei välttämättä aina olekaan) vaan "ihan vaan on kivaa jutella miesten kanssa kun miesten kanssa on niiiiin paljon helpompaa, jne, jne, jne..."
Niin eli eihän tuossa mitään ihmeellistä ole, ihan inhimillistä toimintaa naisten taholta minusta ainakin tuo kertomasi. Eikä minusta miehet paljoa sen kummempia noissa asioissa ole. Mutta se tosiaankin on jännä miten sitten kuitenkin ollaan herkästi kiistämässä kaikkea että vaikutettaisiin hyveellisemmiltä, tjtn. En tiijä.
Näkemykseni mukaan tuo yksi "jollekin" sana voisi olla muodossa "monelle". Tämä oli sitten vain_ja_ainoastaan vilpitön huomautus.
"onhan toi toki imartelevaa että kelpaan yhdenillanjuttuihin edes" Ihan oikeastiko??? Musta se on inhottavaa ja loukkaavaa, tulee olo, että voi kun pääsisi mahdollisimman pian pitkään kuumaan suihkuun! Musta olisi kiva käydä baareissa tyttöporukalla, mutta inhoan sitä, että heti on jotain juntteja vonkaamassa pillua typerinä valekohteliaisuuksineen.
"musta se on aidosti kiva nähdä että kelpaisin jollekin ja huomata, että mussa on näköä kun olen itse niin sokea omalle ulkonäölle" Ikävää rikkoa saippuakuplasi, mutta kun mies on seksin puutteessa, niin ihan kuka tahansa kelpaa! Se ei ole millään tavoin kohteliaisuus!
Tähän sun ei ole pakko vastata tai voit vastata privana.
Minkälaiset on ylleensä tuollaisen jälkeen fiilikset.
Ja sitten se arkaluotoisempi kysymys jäikö mitään kutinaa kävikö mielessäsi että jospa sittenkin?
Ja oletko mahdollisesti jotenkin herkutellut ajatuksella?
Niin ja pakko ei ole vastata.
"Ikävää rikkoa saippuakuplasi, mutta kun mies on seksin puutteessa, niin ihan kuka tahansa kelpaa!"
Luulen, ettei voi yleistää ihan noin radikaalisti. On varmasti tuollaisiakin, mutta luulen heidän kuuluvan vähemmistöön. Ikävää tietysti jos tuo nyt rikkoo saippuakuplasi.
Mutta niin, ikävää jos oletat sinuakin vokottelemaan tulevien junttien pitävän sinua pelkkänä reikänä.
No ehkä ei nyt ihan-kuka-tahansa, mutta valtaosa naisista kuitenkin. Joka tapauksessa niin moni, ettei sitä voi millään tavoin ottaa kohteliaisuutena, itse asiassa musta se pikemminkin on loukkaus, koska eihän miehet yritä sitä kaikkein kauneinta naista, vaan sitä joka on sen verran vähemmän kaunis, että siltä saattaisi saadakin.
"ikävää jos oletat sinuakin vokottelemaan tulevien junttien pitävän sinua pelkkänä reikänä."
Juu-u, varmasti onkin heidän kannaltaan, mutta valitettavasti ajattelen tässä asiassa vain itseäni. Enkä tunne siitä kovin suurta syyllisyyttä, koska kuten Alruna todisti, niin aina joku niihin valeimarteluihin lankeaa.
niin miksi miehen pitäisi yrittää sitä ulkonäöllisesti kauneinta naista? Kuka määrittelee paikan naisten kauneuden; juttelemaan tuleva mies, vai paikan muut naiset? Varmaan tiedätkin, ettei makuasioista voi kiistellä, joku tykkää äidistä, joku toinen tyttärestä. Entä jos mies meneekin juttelemaan sen naisen kanssa, jonka kokee viehättävimpänä? Mitäs sitten, mieskö ei saisi tehdä noin? Miksi oletat/oletatko automaattisesti juttelemaan tulevien/menevien miesten pitävän kyseistä naista helppona? Miksi?
Onko kaiken taustalla, jos et kovin paljoa provoile, jokin prinsessaunelma, jossa olet kaikista kaunein nainen, jota miehet tavoittelevat, mutta oletkin antanut itsesi ymmärtää lähes kaikkien miesten, siis niiden jotka tulevat juttelemaan kanssasi, pitävän sinua vähemmän kauniina jolta täten pitäisi kyllä helpommin lohjeta? Olipa hienoa päättelyä...
Mitä alrunan todistamisiin tulee, niin vähän luulen että hän on paikassa kuin paikassa ulkonäöllisesti enemmänkin siellä ns. kärkipäässä. Mutta nämähän nyt tosiaankin ovat makuasioita.
"Miksi oletat/oletatko automaattisesti juttelemaan tulevien/menevien miesten pitävän kyseistä naista helppona?" Kysytkö tosissasi? No koska mies haluaa seksiä ja yleensä sitä kannattaa kysyä sellaiselta jolta olettaa saavan! Jos multa on maito loppu, niin en kai minä sitä autokorjaamosta lähde kyselemään...
"Entä jos mies meneekin juttelemaan sen naisen kanssa, jonka kokee viehättävimpänä?" Ehkä mahdollista, mutta ei todellakaan todennäköistä.
En todellakaan kuvittele olevani mikään kaunein nainen, omistan kyllä peilin. Mutta anteeksi nyt vain, jos minua ei mitenkään imartele se, että näytän siltä että multa saa helposti melkein mies kuin mies! Se kun oikeasti tarkoittaa nimenomaan sitä, että olen miesten silmissä lähes ruma, jonka kiitollisena pitäisi levittää jalkansa kenelle tahansa! Miten siitä saa tehtyä itselleen kohteliaisuuden???
""Miksi oletat/oletatko automaattisesti juttelemaan tulevien/menevien miesten pitävän kyseistä naista helppona?" Kysytkö tosissasi? No koska mies haluaa seksiä..."
Kuule, vaikka noinkin on, niin kyllä osa miehistä haluaa jotain muutakin. Onneksi tässä ei sentään sorruta yleistämään.
"Miten siitä saa tehtyä itselleen kohteliaisuuden???"
Höh. Ajattelemalla ettet sentään ole niin kaamea suohirviö ettet kelpaisi mihinkään??
Musta alkaa nyt tuntumaan, että väijyn sinua, kun aina osun samaan aikaan paikalle... Se on kuitenkin sattumaa...
"Kuule, vaikka noinkin on, niin kyllä osa miehistä haluaa jotain muutakin." Ai baarissa? Tuota... Ei, ei halua! Tai ehkä haluaa, mutta VAIN niiltä naisilta, joita pitää niin kauniina, ettei uskalla lähestyä! Minua ei ole koskaan elämässäni lähestytty kuin pillun puutteessa ja olen sentään yli kolmenkymmenen. Pitää kai olla tyytyväinen, että enköhän minä kohta ole niin vanha, ettei enää edes se reikä kelpaa.
"Ajattelemalla ettet sentään ole niin kaamea suohirviö ettet kelpaisi mihinkään??" Se, että kelpaa puutteessa ja kännissä olevalle miehelle seksiin on ihan sama kuin että ei kelpaisi mihinkään, paitsi että tässä saa vielä loukkauksen kaupan päälle.
et väijykään *loukkaantuu verisesti*
"Ai baarissa? Tuota... Ei, ei halua! Tai ehkä haluaa, mutta VAIN niiltä naisilta, joita pitää niin kauniina, ettei uskalla lähestyä!"
Niin baarissa ja miksei missä tahansa muuallakin. En tiedä kuinka poikkeava olen ajatusteni kanssa, mutta mulla ainakin menee pääosin, aivan: pääosin, niin, jotta viehättävän naisen nähdessäni pidän/ajattelen häntä viehättävänä naisena. Jos vielä vaivautuisin tekemään aloitteen (tai yleensäkin jos päädytään syystä tai toisesta tekemisiin) niin lähtökohtaisesti ajattelen sitä, jotta "voisikohan meistä tulla mitään", en sitä jotta "pääsisipä panemaan tuota ja kahtoo sitten sen jälkeen mitä siitä tulee... jos tulee, hähää".
En siis tarkoita sitä, ettenkö myös ajattelisi joistakin naisista siten, jotta tuotapa vasta voisikin olla kiva panna enkä välttämättä mitään muuta häneltä haluaisikaan, syistä tai toisista.
No okei, väijyn minä, en vain kehdannut myöntää...
Oletko ajatellut, että sinä olet niitä miehiä, jotka on ylipäätäänkään kiinnostunut niistä kaikkein kauneimmista naisista ja siksi haluat muutakin? Mutta katsos kun minä en kuulu niihin kaikkein kauneimpiin, niin minulta halutaan vain pillua, niin baarissa, kuin silloin harvoinkin kuin mies jossain muualla lähestyy. Mussa on ilmeisesti vielä kaiken huipuksi joku helppo nakki lappu otsassa, koska baarissa niitä vonkaajia on lähes jonossa asti ja se on rehellisesti sanottuna todella suuri loukkaus. Aivan kuin olisin joku huora, joka kiitollisena levittää jalkansa yhden drinkin hinnalla! Oikeasti kauniille naiselle se ehkä onkin kohteliaisuus, mutta ei mun kaltaiselle!
Kolkkaa minut sitten helläkätisesti ja raahaa kotiluolaasi, tarjolla huonoa seuraa ja halutessasi muutaman sekunnin kestävää haureutta, mutta takaan noiden sekuntien tuntuvan ikuisuudelta (mitenhän se joku juttu meni jonka joskus taisin lukea ja jota en muista ja jota tuossa nyt apinoin...)
"Oletko ajatellut, että sinä olet niitä miehiä, jotka on ylipäätäänkään kiinnostunut niistä kaikkein kauneimmista naisista ja siksi haluat muutakin?"
Enpä ole ajatellut. Eikä asia ole noin. Kyllä naisen pitää olla silmiäni miellyttävä, en sitä tarkoita, mutta mun naismaku on noissa asioissa suhteellisen laaja. Sisällön puutteet onkin sitten juttu erikseen, niitä ei ulkonäöllä paikkailla.
"Mutta katsos kun minä en kuulu niihin kaikkein kauneimpiin, niin minulta halutaan vain pillua, niin baarissa, kuin silloin harvoinkin kuin mies jossain muualla lähestyy."
Mä tiedän että tämä seuraava voi yllättää jonkun, mutta sitä/tuota kaikki heteromiehet haluavat. Jotkut pelkästään sitä, jotkut sen paketin, jonka mukana sitten kyseinen juttu tulee.
"Mussa on ilmeisesti vielä kaiken huipuksi joku helppo nakki lappu otsassa, koska baarissa niitä vonkaajia on lähes jonossa asti"
Tätä nyt on vaikea arvioida kun ei ole kuvallista informatsuunia tarjolla, eikä tietoa vaikkapa paikkakunnan koosta ja näin, mutta "pienemmissä piireissä" tuollainen voi johtua siitä, että nainen tunnetaan "helppona" ja/tai seksuaalisesti aktiivisena tapauksena, jos noin käy isommissa piireissä, missä kukaan ei oikein tunne ketään, niin... ehkä naisen olemus vaikuttaa "helpolta" ja/tai naisen ulkomuoto herättää useassa kaverissa mielihaluja. Ja onhan osa miehistä täysiä ääliöitä, eihän siitä pääse mihinkään.
"Aivan kuin olisin joku huora, joka kiitollisena levittää jalkansa yhden drinkin hinnalla! Oikeasti kauniille naiselle se ehkä onkin kohteliaisuus, mutta ei mun kaltaiselle!"
Niin en vieläkään ole päässyt perille onko tässä miten paljon, vaiko ollenkaan, mahdollista provoilua mukana, mutta enpä jaksa uskoa niidenkään "oikeasti kauniiden" naisten kovin nauttivan sellaisesta. Tai siis, sanotaanpa nyt sitten samaan syssyyn asia ihan suomeksikin, eli eihän se ole tähänkään mennessä ulkonäöstä niin ollut kiinni, vaan ainoastaan korvien välistä. Vain ja ainoastaan sieltä.
Koko ketjua lukematta vastaan että tuossa on yksi syy miksi en hae yhden yön suhteita.
ihminen missään uudessa tilanteessa, jossa on uusia tuttavuuksia täysin oma itsensä? Toisaalta, tätä taustaa vasten on kummallista naisten taholta vaatia rehellisyyttä. Ehkä naiset haluavat jotain rajaa siihen rooliin vetoon, en tiedä?
tarkoita sitä, että kaikki pitää heti sanoa ääneen, mitä ajatuksissa liikkuu. Olkoonklin se höpöttämistä, mitä liirumeita siinä sanoo, mut on kaikessa sanomassaan rehellinen.
ainakaan ensitutustumisessa kannata heti kertoa koko elämäntarinaansa, jotakin vähäistä voi kertoa ihan sieltä täältä, mutta sekin mieluummin totta kuin valehdella. Jos tutustuminen menee pidemmälle niin tilanteen mukaan ja harkitsevasti mitä kertoo ja minkä jättää kertomatta, mutta ei valehdella.
Ei kai kukaan oikeasti ensitapaamisella elämäntarinaansa kerro. Ja näköjään joku kieltäytyy nimittämästä itseään pillupalkallahöpöttäjäksi tai naiset kieltävät sellaisille lämpiävänsä. Ja minä tarkoitin sillä lähinnä sellaista kevyttä jutustelua, mikä nyt ylensä ventovieraiden välillä tapana on, kun vaikkapa baarissa ensimmäistä kertaa tavataan. Joskus se kestää muutaman sanan, joskus se johtaa vaakamamboon ventovieraiden välillä.
ainakaan pillupalkallahöpötykselle lämpeä. Saa suksia sinne missä pippuri kasvaa. Kyllä sitä voi ihan jotakin ihan kevyesti jutella, mitä sattuu sillä hetkellä mieleen tulemaan ja saa toisen mukaansa keskustelemaan.
Mutta sen vaakamambon voi ainakin minun kohdallani unohtaa.
on juuri sitä, että höpötetään asioita, joita nainen haluaa höpötellä ja sit höpötellään illan mittaan ilman housuja. Se vaan toimii, mut tuo nimitys "pillupalkalla" vie naisen ajatukset tällaisissa keskusteluissa täysin harhaan heti lähtötilanteessa. Ei tästä voi naisten kanssa edes keskustella, kun ne eivät näe sitä, mikä on totta.
.
mutta *KIELTÄYTYVÄT* näkemästä
.
siinä..........
huolimatta on niin vaikeaa? Olla rehellinen. Toki aina ei voi saada.
Onni matkassa, jos noin voinen sitä kutsua?, niin kohdalleni on suurimmaksi osaksi osunut miehiä jotka ovat suoraan sanoneet mitä haluavat ja mitä eivät.
voinenhan se olla niinkin etten mä jaksa baareissa leikkii miesten kanssa, niin oon itse ilmaissut itseäni hyvinkin suoraan, ja siksi ei mulle ole pillupalkalla lätisty vaan siirrytty seuraavaan "uhriin" ja osan kanssa jääty jollain tavoin "frendiks" tai frendiks, ja muissa paikoissa törmääkin sitten muihin kuvioihin :>>
Siis sanotko sinä, että kaikki miehet on typeriä törkimyksiä, jotka ollakseen edes jokseenkin inhimillisiä joutuvat valehtelemaan? Ei ole mahdollista, että mies olisi mukava ja kunnollinen mies ihan aidosti ja oikeasti? No, sinun juttujasi lukeneena, uskon, että saatat olla oikeassa.
No tuollainen törkymöykky kuten työkaverisi, ansaitsee jäädä ilman. Ei kai tässä ole vastakkain pi**upalkalla höpöttely (liirumlaarum tähdetjakuu...) ja suoranainen käytöstapojen puutos? Kai selväjärkisellä, puuteessakin olevalla, miesyksilöllä nyt sen verran leikkaa, että tietää miten naista kohdellaan jos haluaa lihallisten iloittelujen pariin? Kysyäkin voi monella tavalla.
Kuvitellaan mies, joka haluaa saada naisen yöksi vierelleen. Miten tämä yksilö voisi olla niin vätys, että ei osaa katsoa itseään OIKEASTI miellyttävää naarasyksilöä ja lähestyä tätä normaalisti? Kun nainen miellyttää sillä tasolla (ei kai muunlaista sänkyynsä halua?), niin luulis flirttiosaston lähtevän ihan normisti käyntiin. Jos on parin vaihdetun sanan jälkeen kiire kysellä piparinsyöntimahdollisuuksia, niin kannattaa varmaan purkaa niitä major paineita ensin kotona omin avuin ja sitten kokeilla uudestaan ihmisten ilmoilla. Ei aleta liirumlaarumhöpököpötteleen, ei aleta kyseleen irtoaako, vaan ihan normaalia jutustelua ja siitä se sitten lähtee. Näkeehän siitä toisesta, onko mitään saumaa tänään ilman kyselyjä. Vai meillä naisillako tämä kyky vain on :)?
Onko 2000-luvun miehet niin avuttomia, etteivät saateri ymmärrä kuin kahta toimintatapaa? Tähän selittelyyn ja ihmettelyyn en ole törmännyt missään muualla kuin netissä.
Reagoinko tarpeeksi vahvasti? Nih.