Minua kiinnostaisi tietää mistä uimahallista löytyisi suomen syvin uima allas ja kuinka suvä se mahtaa olla.
Suomen syvin uimahalli
11
6722
Vastaukset
- Öui
Mäkelänrinteen hyppyaltaan syvyys on viisi metriä. Muissa Helsingin altaissa syvin kohta yleensä 3 - 4,5 metrissä. Muusta maasta en tiedä.
Miksi muuten kysyt?- Penku
No tuota kun minua hiukan kiinnostaisi syvempi sukellus paikka kuin vain tavallinen 4 metriä syvä allas kun tuota sukellusta harrastan seurassa sekä muuten vaan.
- 08M
Penku kirjoitti:
No tuota kun minua hiukan kiinnostaisi syvempi sukellus paikka kuin vain tavallinen 4 metriä syvä allas kun tuota sukellusta harrastan seurassa sekä muuten vaan.
Suomen ja samalla koko Pohjoismaiden syvin sisäuima-allas on ilmeisesti 8 metriä syvä Veikkolan Sukellus-Areena: http://www.sukellusareena.com/
- hildaaaws
Aaltoalvari jyväskylässa. Siellä 25metriä hyppyallas ja 50metriä kuntouintiallas, sukeltaminen ei ehkä onnistu mut sanoinpa vaa :)
- lällätiläääääää
Mäkelänrintrrn hyppyaltaassa on kuus 25 metrin rataa. Käytetään mm kisoissa lämmttyelyratoina, muualla suomessa ei tietääkseni ole vastaavaa
- lällätiläääääää
lällätiläääääää kirjoitti:
Mäkelänrintrrn hyppyaltaassa on kuus 25 metrin rataa. Käytetään mm kisoissa lämmttyelyratoina, muualla suomessa ei tietääkseni ole vastaavaa
mäkelänrinteen siis
- Särki-Delfiini
Särkänniemen vanhan delfinaarion syvä pääty on 18m. Avataan yleisölle uima-/sukelluskäyttöön ensi keväänä pikku rempan jälkeen.
- jhgkghkghk
Oisko linkkiä tohon Särkänniemi-juttuun?
Pari lisää: yleisöltä suljettuja on esim Kallion paloasemalla, reilu 10 metriä syvyyttä. Uimastadikan hyppyallas on 6- Särki-Delfiini
Aamulehti tai Särkänniemi.
- Anonyymi
Onko yli 8 metrin allasta suomessa?
- Anonyymi
On, mutta en muista missä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627