Minua kiinnostaisi tietää mistä uimahallista löytyisi suomen syvin uima allas ja kuinka suvä se mahtaa olla.
Suomen syvin uimahalli
11
6882
Vastaukset
- Öui
Mäkelänrinteen hyppyaltaan syvyys on viisi metriä. Muissa Helsingin altaissa syvin kohta yleensä 3 - 4,5 metrissä. Muusta maasta en tiedä.
Miksi muuten kysyt?- Penku
No tuota kun minua hiukan kiinnostaisi syvempi sukellus paikka kuin vain tavallinen 4 metriä syvä allas kun tuota sukellusta harrastan seurassa sekä muuten vaan.
- 08M
Penku kirjoitti:
No tuota kun minua hiukan kiinnostaisi syvempi sukellus paikka kuin vain tavallinen 4 metriä syvä allas kun tuota sukellusta harrastan seurassa sekä muuten vaan.
Suomen ja samalla koko Pohjoismaiden syvin sisäuima-allas on ilmeisesti 8 metriä syvä Veikkolan Sukellus-Areena: http://www.sukellusareena.com/
- hildaaaws
Aaltoalvari jyväskylässa. Siellä 25metriä hyppyallas ja 50metriä kuntouintiallas, sukeltaminen ei ehkä onnistu mut sanoinpa vaa :)
- lällätiläääääää
Mäkelänrintrrn hyppyaltaassa on kuus 25 metrin rataa. Käytetään mm kisoissa lämmttyelyratoina, muualla suomessa ei tietääkseni ole vastaavaa
- lällätiläääääää
lällätiläääääää kirjoitti:
Mäkelänrintrrn hyppyaltaassa on kuus 25 metrin rataa. Käytetään mm kisoissa lämmttyelyratoina, muualla suomessa ei tietääkseni ole vastaavaa
mäkelänrinteen siis
- Särki-Delfiini
Särkänniemen vanhan delfinaarion syvä pääty on 18m. Avataan yleisölle uima-/sukelluskäyttöön ensi keväänä pikku rempan jälkeen.
- jhgkghkghk
Oisko linkkiä tohon Särkänniemi-juttuun?
Pari lisää: yleisöltä suljettuja on esim Kallion paloasemalla, reilu 10 metriä syvyyttä. Uimastadikan hyppyallas on 6- Särki-Delfiini
Aamulehti tai Särkänniemi.
- Anonyymi
Onko yli 8 metrin allasta suomessa?
- Anonyymi
On, mutta en muista missä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010