Minua kiinnostaisi tietää mistä uimahallista löytyisi suomen syvin uima allas ja kuinka suvä se mahtaa olla.
Suomen syvin uimahalli
11
6930
Vastaukset
- Öui
Mäkelänrinteen hyppyaltaan syvyys on viisi metriä. Muissa Helsingin altaissa syvin kohta yleensä 3 - 4,5 metrissä. Muusta maasta en tiedä.
Miksi muuten kysyt?- Penku
No tuota kun minua hiukan kiinnostaisi syvempi sukellus paikka kuin vain tavallinen 4 metriä syvä allas kun tuota sukellusta harrastan seurassa sekä muuten vaan.
- 08M
Penku kirjoitti:
No tuota kun minua hiukan kiinnostaisi syvempi sukellus paikka kuin vain tavallinen 4 metriä syvä allas kun tuota sukellusta harrastan seurassa sekä muuten vaan.
Suomen ja samalla koko Pohjoismaiden syvin sisäuima-allas on ilmeisesti 8 metriä syvä Veikkolan Sukellus-Areena: http://www.sukellusareena.com/
- hildaaaws
Aaltoalvari jyväskylässa. Siellä 25metriä hyppyallas ja 50metriä kuntouintiallas, sukeltaminen ei ehkä onnistu mut sanoinpa vaa :)
- lällätiläääääää
Mäkelänrintrrn hyppyaltaassa on kuus 25 metrin rataa. Käytetään mm kisoissa lämmttyelyratoina, muualla suomessa ei tietääkseni ole vastaavaa
- lällätiläääääää
lällätiläääääää kirjoitti:
Mäkelänrintrrn hyppyaltaassa on kuus 25 metrin rataa. Käytetään mm kisoissa lämmttyelyratoina, muualla suomessa ei tietääkseni ole vastaavaa
mäkelänrinteen siis
- Särki-Delfiini
Särkänniemen vanhan delfinaarion syvä pääty on 18m. Avataan yleisölle uima-/sukelluskäyttöön ensi keväänä pikku rempan jälkeen.
- jhgkghkghk
Oisko linkkiä tohon Särkänniemi-juttuun?
Pari lisää: yleisöltä suljettuja on esim Kallion paloasemalla, reilu 10 metriä syvyyttä. Uimastadikan hyppyallas on 6- Särki-Delfiini
Aamulehti tai Särkänniemi.
- Anonyymi
Onko yli 8 metrin allasta suomessa?
- Anonyymi
On, mutta en muista missä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774