Onko hd 4850 parempi näytönohjain kuin hd 4350? Onko paljon parempi, huomaako eroa peleissä, esim. sims3-pelissä?
Kumpi atin kortti parempi?
6
313
Vastaukset
mutta onhan tuo 4850 huomattavasti parempi. jos aiot vaihtaa niin muu rauta saattaa olla pullonkaulana ja virtalähdekin pitäs olla ainakin joku 400 wattinen mielummin.
- ostetaan
Riippuu tietysti minkälainen 4850 ja 4350 on kyseessä, mutta yleensä taitaa olla niin atin ohjaimissa jot mitä isompi numero niin parempi. sims 3 ei vaadi kyllä hirveästi näytönohjailmelta ehkä enemmänki keskusmuistia ja prossu tehoja. Onko tarkoitus minkä hintaista olla?
- ...
Siis saatana täällä on tyhmää porukkaa.. Siis oikeesti, "Riippuu tietysti minkälainen 4850 ja 4350 on kyseessä" doh, niitä molempia on tasan YKSI malli... Eri valmistajilta on, mutta niissä ei vaihdu tasan mtn muuta kuin tuuletin, paitsi OC`d malleissa kellontaajuus, mutta niissäkin se on tehty siitä samasta näyttiksestä, ja saat ihan itsekkin kellotettua sen samoille kelloille, siirrät vain CCC:ssä kahta slideria oikealle niin kauan että furmarkissa alkaa näkymään häiriöitä...
- ostetaan
... kirjoitti:
Siis saatana täällä on tyhmää porukkaa.. Siis oikeesti, "Riippuu tietysti minkälainen 4850 ja 4350 on kyseessä" doh, niitä molempia on tasan YKSI malli... Eri valmistajilta on, mutta niissä ei vaihdu tasan mtn muuta kuin tuuletin, paitsi OC`d malleissa kellontaajuus, mutta niissäkin se on tehty siitä samasta näyttiksestä, ja saat ihan itsekkin kellotettua sen samoille kelloille, siirrät vain CCC:ssä kahta slideria oikealle niin kauan että furmarkissa alkaa näkymään häiriöitä...
No niin juurikin itse sen sanoit jotta niitä on juurikin myös oc malleina. Taidat olla itse tyhmä. Ja jos olet ollut tarkka niin saattaa näissä eri valmistajan malleissa olla 10mhz eroja. Joo saahan sitä nostettua kelloja mutta sit taas oc mallissa saa nostettua vielä lisää. Taitaa jollain olla huono päivä ku tänne tulee rähjää tyhjän päiväisiä pikku asioita.
- ...
ostetaan kirjoitti:
No niin juurikin itse sen sanoit jotta niitä on juurikin myös oc malleina. Taidat olla itse tyhmä. Ja jos olet ollut tarkka niin saattaa näissä eri valmistajan malleissa olla 10mhz eroja. Joo saahan sitä nostettua kelloja mutta sit taas oc mallissa saa nostettua vielä lisää. Taitaa jollain olla huono päivä ku tänne tulee rähjää tyhjän päiväisiä pikku asioita.
Noh.. kuka on niin tyhmä, että ostaa 10 mhz korkeampi kellon taajuisen näyttiksen, eli mitäs se on, about 850 taitaa olla uusis yleinen kellon taajuus GPU:ssa, niin 10 mhz taitaa jäädä sinne yks 85 osaan... Ja kuten luulen, niin sanoit 10 mhz läpällä/sarkasmilla, niin ei kannata maksaa edes 20 € enempää jotta saisi näyttiksen, jossa kellot on n. 50 mhz suuremmat sen perus näyttiksen kellotuksen jälkeen... Ja yleensä noi OC`d mallit on aika täpötäyteen kellotettu, että et saa paljoon nostettua niitä enää siitä.. jos haluaa paremman, osta parempi näyttis.. Ja jos alat nyt puhumaan tuulettimesta, niin osta AC Accelero S1 Rev 2, ja siihen joku 9 e kotelotuuletin, jonka sidot vaikka narulla ( kuten itselläni on ) siihen acceleroon kiinni puhaltamaan näyttistä päin... Näin joudut maksamaan n. 29 euroa, saat lähes passiivisen ( lähes tarkoitan sitä, että itsellä esim pörrää siinä accelerossa Atin 4890 kanssa 600 rpm tuuletin, lämmöt max. 60 C ) näyttiksen
- nnetti
Asia tuli selväksi, tänks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558