Mikä mailta ois hyvä tämmöselle 170cm pelaajalle?
Rannelaukaukset pääsiä ja jokin näköiset kikat pitäis onnistua (hyökkääjä).
Hinnalla ei nyt niin kauhean väliä.
Mitä suosittelette ?
Mikä maila?
5
351
Vastaukset
- nakkimakkara1
Osta exel chill 2,7 101cm itekki oon 170cm ja pelaan sil...
- Peluri
En osta Exeliä ei mun makuun.
Unihoc tai Fatpipe mieluiten. - bamboo
Peluri kirjoitti:
En osta Exeliä ei mun makuun.
Unihoc tai Fatpipe mieluiten.ite pelaan unihocilla ja Exelillä. omana mailana on unihoc player bamboo 2.7. sillä lähtee vedot ja kynät ja muut semmoset :D.Suosittelen. oon kokeillu curvea ja itellä tuntu huonolta. kynät ei lähe eikä vedotkaa mut kai siihen tottuu ku on vähä aikaa pelaillu.
- Curveman
bamboo kirjoitti:
ite pelaan unihocilla ja Exelillä. omana mailana on unihoc player bamboo 2.7. sillä lähtee vedot ja kynät ja muut semmoset :D.Suosittelen. oon kokeillu curvea ja itellä tuntu huonolta. kynät ei lähe eikä vedotkaa mut kai siihen tottuu ku on vähä aikaa pelaillu.
No se Curvekin ( itsellä on ) tarvii alussa vähä totutteluu. Ei tietenkään vedot lähe heti jos vaihtaa suoran mailan mutkalliseen.
- Raipe pälkäneeltä
Osta unihoc curve 1.5. lähtee kikat ja vedot hyvin ja on kestävämpi kun curve3.0. itselläni on tämmonen sql curve1.5.ja olen tyytyväinen siihen.maksaa 110 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511302- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555828Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391582