Mikä mailta ois hyvä tämmöselle 170cm pelaajalle?
Rannelaukaukset pääsiä ja jokin näköiset kikat pitäis onnistua (hyökkääjä).
Hinnalla ei nyt niin kauhean väliä.
Mitä suosittelette ?
Mikä maila?
5
320
Vastaukset
- nakkimakkara1
Osta exel chill 2,7 101cm itekki oon 170cm ja pelaan sil...
- Peluri
En osta Exeliä ei mun makuun.
Unihoc tai Fatpipe mieluiten. - bamboo
Peluri kirjoitti:
En osta Exeliä ei mun makuun.
Unihoc tai Fatpipe mieluiten.ite pelaan unihocilla ja Exelillä. omana mailana on unihoc player bamboo 2.7. sillä lähtee vedot ja kynät ja muut semmoset :D.Suosittelen. oon kokeillu curvea ja itellä tuntu huonolta. kynät ei lähe eikä vedotkaa mut kai siihen tottuu ku on vähä aikaa pelaillu.
- Curveman
bamboo kirjoitti:
ite pelaan unihocilla ja Exelillä. omana mailana on unihoc player bamboo 2.7. sillä lähtee vedot ja kynät ja muut semmoset :D.Suosittelen. oon kokeillu curvea ja itellä tuntu huonolta. kynät ei lähe eikä vedotkaa mut kai siihen tottuu ku on vähä aikaa pelaillu.
No se Curvekin ( itsellä on ) tarvii alussa vähä totutteluu. Ei tietenkään vedot lähe heti jos vaihtaa suoran mailan mutkalliseen.
- Raipe pälkäneeltä
Osta unihoc curve 1.5. lähtee kikat ja vedot hyvin ja on kestävämpi kun curve3.0. itselläni on tämmonen sql curve1.5.ja olen tyytyväinen siihen.maksaa 110 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812