Olen 16vuotias rapakuntoinen ruma haiseva finniturpainen teini, painoa on likimain 100kiloa ja pituutta vajaa 190cm.
Viimeisillä alaikäisyyden vuosilla päätin alkaa vähän katsoa mitä syön ja käydä lenkillä, nytten käynkin päivittäin lenkkillä ja useasti olen huomannut joitain parkouraajia juoksentelevan kaupungilla metsissä milloin missäkin
Kiinnostaisi vähän neuvoa kuulla mitä ruumiinominaisuuksia parkour tarvitsee? Notkeutta? Hyppylihaksia? kertokaa neuvokaa?
lisäksi näin ps. kysymys: millainen on Parkour yhteisö onko sama ongelma kuin esim airsoft maailmassa "tolla on huonommat kamat ku mulla eli totaali luuseri" vai otetaanko uudetkin henkilöt mukaan?
kiinnostunut mutta liian läski?
3
1160
Vastaukset
- EntinenParkouraaja
http://www.parkour.fi/drupal/?q=node/5
kanttii katella tuolta sivuila kyllä taitaa löytyy kaikkiin melkee vastaukset.- AlOiTtElIjA....
OO HYÄS KUNNOS,JA HIEMAN PULLEA.SIINÄ SE KUNTO KASVAA.PARKOUR ON HAUSKAA JA TOSI TEHOKASTA.MÄ EN TYKKÄÄ KÄYDÄ MISSÄÄ OHJATUSSA,MÄ HARRASTAN SITÄ KOTONA.
- P.Our
Parkour on ihan erilaista kn softaus ei oo mitään "mul on paremmat kamat". Parkour ei oo softausta!!!!!!!!
Tarvitset Parkour harrastukseen:
Voimaa
Notkeutta HUOM! (Jos kattoo jnt YouTubesta videoo "vau tosi siistii" niin niin ei se niin helppoa aluksi ole)
Osaa ukemi
Isoja hyppyjä
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794