Olen 16vuotias rapakuntoinen ruma haiseva finniturpainen teini, painoa on likimain 100kiloa ja pituutta vajaa 190cm.
Viimeisillä alaikäisyyden vuosilla päätin alkaa vähän katsoa mitä syön ja käydä lenkillä, nytten käynkin päivittäin lenkkillä ja useasti olen huomannut joitain parkouraajia juoksentelevan kaupungilla metsissä milloin missäkin
Kiinnostaisi vähän neuvoa kuulla mitä ruumiinominaisuuksia parkour tarvitsee? Notkeutta? Hyppylihaksia? kertokaa neuvokaa?
lisäksi näin ps. kysymys: millainen on Parkour yhteisö onko sama ongelma kuin esim airsoft maailmassa "tolla on huonommat kamat ku mulla eli totaali luuseri" vai otetaanko uudetkin henkilöt mukaan?
kiinnostunut mutta liian läski?
3
1110
Vastaukset
- EntinenParkouraaja
http://www.parkour.fi/drupal/?q=node/5
kanttii katella tuolta sivuila kyllä taitaa löytyy kaikkiin melkee vastaukset.- AlOiTtElIjA....
OO HYÄS KUNNOS,JA HIEMAN PULLEA.SIINÄ SE KUNTO KASVAA.PARKOUR ON HAUSKAA JA TOSI TEHOKASTA.MÄ EN TYKKÄÄ KÄYDÄ MISSÄÄ OHJATUSSA,MÄ HARRASTAN SITÄ KOTONA.
- P.Our
Parkour on ihan erilaista kn softaus ei oo mitään "mul on paremmat kamat". Parkour ei oo softausta!!!!!!!!
Tarvitset Parkour harrastukseen:
Voimaa
Notkeutta HUOM! (Jos kattoo jnt YouTubesta videoo "vau tosi siistii" niin niin ei se niin helppoa aluksi ole)
Osaa ukemi
Isoja hyppyjä
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865