kiinnostunut mutta liian läski?

uusavuton läski

Olen 16vuotias rapakuntoinen ruma haiseva finniturpainen teini, painoa on likimain 100kiloa ja pituutta vajaa 190cm.

Viimeisillä alaikäisyyden vuosilla päätin alkaa vähän katsoa mitä syön ja käydä lenkillä, nytten käynkin päivittäin lenkkillä ja useasti olen huomannut joitain parkouraajia juoksentelevan kaupungilla metsissä milloin missäkin

Kiinnostaisi vähän neuvoa kuulla mitä ruumiinominaisuuksia parkour tarvitsee? Notkeutta? Hyppylihaksia? kertokaa neuvokaa?

lisäksi näin ps. kysymys: millainen on Parkour yhteisö onko sama ongelma kuin esim airsoft maailmassa "tolla on huonommat kamat ku mulla eli totaali luuseri" vai otetaanko uudetkin henkilöt mukaan?

3

1165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EntinenParkouraaja
      • AlOiTtElIjA....

OO HYÄS KUNNOS,JA HIEMAN PULLEA.SIINÄ SE KUNTO KASVAA.PARKOUR ON HAUSKAA JA TOSI TEHOKASTA.MÄ EN TYKKÄÄ KÄYDÄ MISSÄÄ OHJATUSSA,MÄ HARRASTAN SITÄ KOTONA.

• P.Our

Parkour on ihan erilaista kn softaus ei oo mitään "mul on paremmat kamat". Parkour ei oo softausta!!!!!!!!
      Tarvitset Parkour harrastukseen:
      Voimaa
      Notkeutta HUOM! (Jos kattoo jnt YouTubesta videoo "vau tosi siistii" niin niin ei se niin helppoa aluksi ole)
      Osaa ukemi
      Isoja hyppyjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27