olisin tiedustellut onko muilla tämmöistä ongelmaa,ostin glaccikin puolivuotta sitten,se on ollut tiukkojen farkkujen taskussa,ja on nyt vääntynyt,laite toimii normaalisti,ostin siihen kyllä täystakuun,joten kannaataako laite laittaa takuuseen vai harittaako minulla näkö,en aiemmin ole huomannut,kun se minusta oli ostaessani,aivan lautasuoraa rautaa",nyt se on kuitenkin vääntynyt,onko vika päässä,vai koneessa,kiitos jo etukäteen....
onko muilla samanlaista kokemusta
olenko vainoharhaine
2
279
Vastaukset
- 1stMacFinn
Kun kerran vääntyminen on ollut itse aiheutettua, miksi takuun pitäisi se korvata?
Jos puhelinta tai mp3-soitinta pidetään tiukkojen farkkujen (tai muiden) taskussa, tottakai ne vääntyvät ajan mittaan. Eikä sellaista takuut korvaa.- on kokemusta
ei pidä paikkansa,ettei korvaa,osti classikin missä ol täysiturva,laite lähti maahantuojalle,ja uusi tuli tilalle,ei muuta kun viet laitteen liikkeeseen,niin asiat selvii,kyllä kantsii,ei aplen laite voi vääntyä noin vähästä,ja jos vääntyy,niin saat uuden tilalle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079