olisin tiedustellut onko muilla tämmöistä ongelmaa,ostin glaccikin puolivuotta sitten,se on ollut tiukkojen farkkujen taskussa,ja on nyt vääntynyt,laite toimii normaalisti,ostin siihen kyllä täystakuun,joten kannaataako laite laittaa takuuseen vai harittaako minulla näkö,en aiemmin ole huomannut,kun se minusta oli ostaessani,aivan lautasuoraa rautaa",nyt se on kuitenkin vääntynyt,onko vika päässä,vai koneessa,kiitos jo etukäteen....
onko muilla samanlaista kokemusta
olenko vainoharhaine
2
272
Vastaukset
- 1stMacFinn
Kun kerran vääntyminen on ollut itse aiheutettua, miksi takuun pitäisi se korvata?
Jos puhelinta tai mp3-soitinta pidetään tiukkojen farkkujen (tai muiden) taskussa, tottakai ne vääntyvät ajan mittaan. Eikä sellaista takuut korvaa.- on kokemusta
ei pidä paikkansa,ettei korvaa,osti classikin missä ol täysiturva,laite lähti maahantuojalle,ja uusi tuli tilalle,ei muuta kun viet laitteen liikkeeseen,niin asiat selvii,kyllä kantsii,ei aplen laite voi vääntyä noin vähästä,ja jos vääntyy,niin saat uuden tilalle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245142
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37779