että miehen siemenjohtimet on kohtuu helppo avata jos vaikka päättäis ne tukkia? Eikös sinne vedetä vaan joku solmu tmv? Ja sit jos solmun avaa niin taas saa nappopäät vapaana vipeltää.
Ku moon ajatellu, että tukkisin putket, mut emäntä on vähä sitä vastaan.
Olikos se niin,
20
389
Vastaukset
Kompklikaatiovaara luultavasti liian suuri riski. Pihtaa.
- tosivaitaru
huomioida, että purku ei aina onnistu. Jos et/te ole aivan 100% varmoja, niin ei kannata toteuttaa. Tuolla periaatteella (voihan sen purkaa...) kannattaa miettiä muita ehkäisyvaihtoehtoja.
- amaly
tähän mielipiteeseen ja komppaan niin ei tarvitse samaa kirjoittaa.
akka tuumas, että jos hän vaikka joskus kuolee ja mä sitten löydän uuden ja haluaisin vaikka sitten lisääntyä sen uuden kanssa jne. Eli tässä on nyt noita 'josseja' jo aika paljon, joten mä vaan sanon akalle, että jos sä kuolet niin mä avaan sitte putket.
- tosivaitaru
relaxed_eyes kirjoitti:
akka tuumas, että jos hän vaikka joskus kuolee ja mä sitten löydän uuden ja haluaisin vaikka sitten lisääntyä sen uuden kanssa jne. Eli tässä on nyt noita 'josseja' jo aika paljon, joten mä vaan sanon akalle, että jos sä kuolet niin mä avaan sitte putket.
siis pitää se elossa, niin ei tarvitse puljailla :)
hyvä homma. Emäntä kiittää, usko pois.
- m.iekkonen
Mut en oo vielä sitä tehny.
Joskus kuitennii teen sen.
Netistä löytyy varmaan tietoa. - kirpela
tukkii piuhat. Onnittelut muijallesi :)
- monte34
arpeutuu umpeen
- Jazuli
ettei aina toimi ihan idiootti takuu varmaan..suuntaan eikä toiseen..kysy lääkäriltä..se osaa selostaa kaiken tarpeellisen..=o}
- kirpela
kun johtimet vain katkaistiin. Ihmiskropalla on mukava tapa korjata itseään, joten päät yhdistyivät uudelleen.
... helpompaa riippurauhaisille kuin munasarjallisille....
- monte34
1. Leikkaaminen aiheuttaa kivessyövän leviämisen. Tämä myytti on peräisin vuosien takaa, kun pitkälle edenneestä kivessyövästä kärsineitä miehiä leikattiin. Lääkärit leikkasivat vain huomatakseen, että mitään ei ollut enää tehtävissä. Arvostelijat levittivät sen jälkeen huhua, että syöpä oli levinnyt leikkauksen vuoksi.
Totuus: Syöpä leikataan luonnollisesti sen leviämisen estämiseksi. Kivessyöpä ei kuitenkaan ole helpoin tapaus, sillä näytepalan ottaminen voi itseasiassa aiheuttaa syövän leviämistä. Jos miehellä selkein perustein epäillään kivessyöpää, poistetaan yleensä koko kives.
2. Kivessyöpä lopettaa seksielämän. Kuten äsken mainittiin, kivessyöpää hoidettaessa kives poistetaan. Jos miehisyyden ytimen ajatellaan koostuvan kiveksistä ja peniksestä, ei ihme, että kivessyöpä herättää tämänkin tyyppisiä ajatuksia.
Totuus: Useimmissa tapauksissa vain toinen kives poistetaan, eikä mies huomaa eroa seksivietissään tai hedelmällisyydessään. Jos kuitenkin molemmat kivekset poistetaan, mies sterilisoituu eikä voi saada lapsia. Seksivietti pystytään kuitenkin säilyttämään erilaisin hormonaalisin hoidoin.
3. Kivessyöpä on vanhempien miesten sairaus. Yleensä erilaisista syövistä kärsivät vanhukset, joten kivessyövänkin voi helposti mieltää tämän ryhmän vaivaksi.
Totuus: Kivessyöpä on nuorempien miesten sairaus. Suurin osa potilaista on 15-40-vuotiaita ja suurin todennäköisyys saada kivessyöpä on kahdenkymmenen ja kolmenkymmenen ikävuoden välillä. Onneksi syöpä on hyvin hoidettavissa, eikä se hyvissä ajoin huomattuna ja leikattuna ehdi leviämään. Selviämisprosentti onkin amerikkalaistutkimusten mukaan 95.
4. Vasektomia voi aiheuttaa kivessyöpää. Tämä johtaa juurensa muutaman vuosikymmenen päähän, kun joissain tutkimuksissa huomattiin, että vasektomian läpi käyneiden miesten riski sairastua syöpään kasvoi.
Totuus: Uudemmat ja laajemmat tutkimukset ovat sittemmin kumonneet edellisten tutkimusten tulokset. Vaikka tulokset ovat vaihdelleet, yhdysvaltalaisen National Cancer Instituten linjanveto noudattaa myös edellisten tutkimusten yhteenvetoa: vasektomialla ja kivessyövällä ei ole yhteyttä. Heidän mukaansa riski, jos sellainen edes on olemassa, on niin pieni, että sen ei tulisi vaikuttaa vasektomiaa harkitsevien miesten päätökseen.
5. Laskeutumattomaan kivekseen iskee ennen pitkää syöpä. Erinäisten tutkimusten mukaan laskeutumaton kives omaa suuremman riskin saada syövän. Todennäköisyys saada syöpä on jopa 40-100-kertainen muihin verrattuna.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1741493 solmitaan. Solmun voi vielä avatakin. Mitäs sieltä mahtaa lentää sitten, kun on letkut solmussa?
- kirpela
samat mällit ilman siittiöitä. Missäs bilsantunnit vietit?
kirpela kirjoitti:
samat mällit ilman siittiöitä. Missäs bilsantunnit vietit?
mälleistä bilsassa puhuttu, vai onko sinun kohdallasi?
- kirpela
dazu kirjoitti:
mälleistä bilsassa puhuttu, vai onko sinun kohdallasi?
bilsankurssi, jossa riseytettiin kurttusiipiset herneet sini- ja ruskeasilmäisiin kärpäsiin *vai mites se meni* Siehä täs viimeks oot lakin hakenu...
Vastaisen varalle voi pakastuttaa "rakennustarvikkeita". Laadunkin säilymisen puolesta hyvä asia ja nykylaki taitaa sallia 10 vuoden talletuksen (tuhoavat ne sen jälkeen, mutta sitä on kritisoitu sillä se on puhtaasti byrokratian keksintöjä ja on hankalaa joidenkin niiden kohdalla jotka joutuvat tekemään talletuksen jonkin varhaisessa iässä kohdatun ongelman takia).
Tosin kaikkien tuotokset eivät kestä pakastusta, joten se pitää selvittää etukäteen.
Kysele lääkäriltä.- muumi-läppäri
ommella yhteen ja kahdessa vuodessa siimahäntien tuotanto tyrehtyy liian vähäisexi ja pitää neullalla ottaa niitä koeputkipanoon, ellei pakasteita ole.
Kotileikkiin vasektomia ei vaikuta mitenkään----pikemminkin parantaa tiineeksitulopelon ja voi kortsut laittaa sinne, minne ne kuuluu------kiväärin piipun suojaksi;)
kysyn kyl tietty lääkäriltäkin viel, mut ku asia tuli vaan eilen illal mieleen ja muistelin, et täällä siitä asiasta oli jtn puhetta joskus. Eikä se nyt niin haittaisi, vaikka ei noi siittiöt nyt niin enää loppuelämän aikana niin uiskentelisikaan, jos vaan tää nykynen raskaus menee niinkuin sen toivotaan menevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865