Ihannemies pähkinänkuoressa

nainen__

- Ei alkoholisti
- Haluaa tehdä töitä
- Ei omahyväinen uraohjus eikä muutenkaan omahyväinen
- Tasapainoinen, tietää mitä on tekemässä

Tämän lisäksi kemia (joka johtaa juurensa ihan biologiasta eikä ollenkaan ulkoisista jutuista) on aika olennainen juttu.

Sitten loput on henkilökohtaisia mielipiteitä, toiset tykkään pitkästä, toiset lyhyestä, isosta pienestä jne, mut niin tykkää miehetkin naisten suhteen.

11

417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdgasdga

- Sopivan alkoholistinen
      - Haluaa tehdä hyvin palkattuja töitä(pienipalkkaiset älkööt vaivautuko)
      - Sopivan omahyväinen uraohjus ja muutenkin luonteeltaan omahyväinen
      - Täydellinen, tietää, että on alfauros

Tämän lisäksi kemia (joka johtaa juurensa siihen, että ulkosynnyttimeni kostuvat tahtomattaan hänen veistoksellisen ulkonäön nähtyäni) on aika olennainen juttu.

Sitten loput on henkilökohtaisia mielipiteitä, toiset tykkää pitkästä, toiset pitkästä, isosta ja isosta jne, siis niinku päinvastoin kuin miehillä.

• .............

Hei, toi oli ihan paras. Nauroin ihan kippurassa :) :) Mun pitää miettiä hetki ennenku vastaan :)

• ......
        ............. kirjoitti:

Hei, toi oli ihan paras. Nauroin ihan kippurassa :) :) Mun pitää miettiä hetki ennenku vastaan :)

-Sopivan alkoholistinen, kyllä, en haluaisi olla absolutistin kanssa. Olen myös nähnyt tyyppejä jotka on juonu kauan ja millaisia ne on, sellasta en ainakaan halua kun alkoholi tunnetusti tuhoaa aivosoluja ja tylsistynyt mies olisi tylsä.

-Hyvinpalkkaiset työt ovat aina plussaa, se on naisen biologiassa, sillon kun oltiin vielä metsissä naarasten tarkotus oli löytää poikasilleen mahdollisimman hyvä elättäjä. Hyväpalkkaiset työ myös kertovat miehestä joissain tapauksissa tietyn asenteen sitoumiseen ja haluun yrittää yleensä elämässään asioita. Joissain tapauksissa mies yrittää vaan työssään, joissain tapauksissa yleinen yritteliäisyys heijastuu myös miehen yleisenä yrittämisen tasona myös parisuhteessa ja perheessä. Itse myös haluan yrittää työelämässä ja olen valmis tekemään ylitöitä ja yrittämään paljon. Mielelläni olen sellaisen ihmisen kanssa joka haluaa samanlaisia asioita kuin minää. En väitä että tämä on ainut oikea tapa elää todellakaan, se on mun tapa ja helpointa on elää sellaisen kanssa joka elää samallalailla. Olisi suhteen kannalta mahdotonta että olisin miehen kanssa joka haluaa olla vain kotona tai muuten hänelle olisi ongelma jos haluan edetä urallani, että siihen menisi mulla liikaa aikaa joka ois pois suhteelta. Helpointa on valita mies joka elää samallatavalla.

- Omahyväisyyttä en voi sietää. Mulla tulee omahyväisyydestä ja ylepydestä muiden tallomisesta tosi kurja olo. Jos näen että mies on omahyväinen se usein kertoo muista arvoista. Ja arvoja tosiaan kannattaa alkuvaiheessa tarkkailla hyvin ettei löydä itteään 5 vuoden päästä esimerkiksi tilanteesta jolloin miehellä on seläntakana ollu pari vuotta rinnakkaisuhde tai muuta vastaavaa.

- Tasapaino on mielettömän upea plussa. Olisi tosi kurjaa jos mies ei olisi kartalla ittensä kanssa ja alkaisi projisoimaan omia ongelmiaan suhteeseen tai syyttämään minua joistain elämänsä epäonnistumisista. Omien erillisyyden rajojen tajuaminen on tosi olennainen asia suhteen onnistumisen kannalta. Jos ei ole erillisyyttä ei ole läheisyyttä koska läheisyyteen tarvitaan kaksi ihmistä.

TIesitkö muuten että kun ulkosynnyttimet kostuu henkilön näkemisestä tarkoittaa tämä sitä että meillä todennäköisesti on erilainen geenikartta. Jos tekisin lapsen miehen kanssa jonka kanssa on kemiaa (pöksyt kostuu) niin lapsen geenivaihtoehdot ovat suuremmat. Eli jos mulla on vaikka niin ja niin monta geeniä ja miehellä niin ja niin monta geeniäniin lapseen tulisi geenejä suuremmasta valikoimasta verrattuna siihen että meillä miehen kanssa olisi samanlaiset geenit. Eli terveempiä lapsia.

Ja vielä muuten munan pituudesta. Mä en tykkää jos on liian iso koska se sattuu. Sekin on kriteeri.

• Esmeen

-alkoholin kohtuukäyttäjä tai absolutisti

-opiskelija, töissä tai jos työtön, niin etsii aktiivisesti töitä, eli ei ole luovuttanut

-kunnioittaa muita ihmisiä, eli ei pidä naisia lutkina, ei ole rasisti/''maahanmuuttokriittinen'', ei homofoobikko, ei halveksu ''viherpiipertäjiä'' tai sivareita tai ylipainoisia tai palveluammateissa toimivia tai kirjoitusvirheitä tekeviä

-haluaa tavata perhettäni, tai jos ei halua, suostuu siihen kuitenkin useammin kuin kerran kahdessa vuodessa

-haluaa tehdä kanssani muutakin kuin kuluttaa sängynjousia, esim. lähtee leffaan, raflaan, taidenäyttelyyn ja silloin tällöin myös oma-aloitteisesti ehdottaa jotain; seksiä, ulkoilua, konserttia, vuokraleffaa, eikä jätä kaikkea päätöksentekoa mulle

-jaksaa kuunnella mun välillä typeriäkin juttuja

Ja ulkonäöstä...

-huolehtii perushygieniasta eikä ajattele että partavesi korvaa suihkun

-pukeutuu normaalisti tai tyylikkäästi (mieluummin normaalisti, koska olen sillä lailla vanhanaikainen, että mielestäni naisen tulee kuluttaa enemmän aikaa ulkonäkönsä pohtimiseen kuin miehen), ei pidä enempää koruja kuin minä

-on pidempi kuin minä (163 cm), ei tarvitse olla 180 cm, mutta joku 167 cm olisi jo kiva

-voi olla laiha tai lihava tai normaali, muttei niin siro että takaapäin voisi luulla naiseksi eikä niin lihava, että liikkuminen on hankalaa

• .:''(o)'''(o)'':.

Viherpiipertäjänaisissa on ainakin joitakin naisia, jotka eivät halua miehekseen sellaista stereotyyppistä 185cm lihaksikas sijoituspankkiiri -tyylistä miestä. Toki viherpiipertäjänaisistakin suuri osa on tekopyhiä paskoja, ja haluavat miehekseen täysin arvojensa vastaisen miehen. Kuitenkin, niissä on edes muutama nainen, jotka eivät halua sitä stereotyyppistä ihannemiestä.

Tämän jälkeen voi miettiä, kuinka paljon löytyy jotain clubbailua harrastavia perus tradenomipissiksiä, jotka haluaisivat miehekseen jonkun muun kuin sen stereotyyppisen ihannemiehen. Niinpä, ei yhtään, sellaisia ei löydy yhtään.

Kannattaisi siis arvostaa niitä viherpiipertäjiä. :)

• awef

ei muute tippunu : p

• Alta pois

"Tämän lisäksi kemia (joka johtaa juurensa ihan biologiasta eikä ollenkaan ulkoisista jutuista) on aika olennainen juttu. "

Paha looginen erhe.

Helpoin tapa biologisesti tehdä vaikutus ja löytää kemioita on fysikaalisen attraktion kautta. :D

Loput kriteerisi olivat aikalailla joko tyhjää puhetta tai sitä sun tätä.

• ihmettelijä 1

Ei helvetti, juuri päinvastaiset suulaat itsensä esille tuovat miehet juuri kerää kaikki naiset.
      Ja tuon pähkinänkuorenmukaiset taas saa tyytyä pohjasakkaan useimmiten ilman ketään :-)

• gerggrhrer

Hei Alta pois tyyppi, kerro näiden kahden asian ero:

"Tämän lisäksi kemia (joka johtaa juurensa ihan biologiasta eikä ollenkaan ulkoisista jutuista) on aika olennainen juttu. "

ja

"Helpoin tapa biologisesti tehdä vaikutus ja löytää kemioita on fysikaalisen attraktion kautta. :D"

Miksi mulla tuli se mielikuva että sun viesti on tyhjää täynnä, yritit sanoa siis mitä?

• onko niitä edes
        gerggrhrer kirjoitti:

ja

"Helpoin tapa biologisesti tehdä vaikutus ja löytää kemioita on fysikaalisen attraktion kautta. :D"

Miksi mulla tuli se mielikuva että sun viesti on tyhjää täynnä, yritit sanoa siis mitä?

Missä kaikki pähkinänkuorenmaiset kunnon miehet piileksi?

• Alta pois
        gerggrhrer kirjoitti:

ja

"Miksi mulla tuli se mielikuva että sun viesti on tyhjää täynnä, yritit sanoa siis mitä?"

Ei vaan juuri viestitin sitä samaa että ne ovat lähellä samaa.

Kemialla usein tarkoitetaan biologiaan viitaten kiinnostusta joista nimenomaan päällimmäiseä on fysikaalinen attraktio toisen olemukseen koska se on helpointa huomata.

Kokemus "kemioista" toki voi syntyä muidenkin asioiden kautta mutta se on hankalampaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3693
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      31
      2074
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      39
      1991
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1701
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1492
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1462
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      78
      1409
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1131
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    10. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1093
    Aihe