mennä tänään baariin?
Kyllä tai ei riittää.
Saanko
19
164
Vastaukset
- eieieieie
Eieieiei
- hiip
Saat mennä.
- Jazuli
akaltas..ei mul ole toho sananvaltaa..=o)
- tarkkuusvastaava
"kyllä" tai "ei", ei "joo" ja "et"!
- Minä vaan
hoida sitä odottavaa äitiä
- monte34
NIIN MINÄKIN MEEN
Ehkä.
ei sitte mennä.
PlatosMorbidDust kirjoitti:
Mee vaan. Älä ainakaan tänne jää kännissä roikkumaan, jos et meekään.
me asutaan nykyään niin korvessa, että lukuunottamatta kyläpubia, niin lähimpään baariin on melkein 20 km matkaa. Alkuillasta teki vähä mieli lähtee, mut nyt ei oikein enää huvita, enkä viitti kalsarikännejä vetää kun en oo yksin kotona.
Jotta, jos palstalla roikun, niin korkeintaan yhden Sandelsin voimin. Entäs ite?relaxed_eyes kirjoitti:
me asutaan nykyään niin korvessa, että lukuunottamatta kyläpubia, niin lähimpään baariin on melkein 20 km matkaa. Alkuillasta teki vähä mieli lähtee, mut nyt ei oikein enää huvita, enkä viitti kalsarikännejä vetää kun en oo yksin kotona.
Jotta, jos palstalla roikun, niin korkeintaan yhden Sandelsin voimin. Entäs ite?Selvinpäin. Huima kokemus. Siis palstailu selvinpäin.
- !!!11!
relaxed_eyes kirjoitti:
me asutaan nykyään niin korvessa, että lukuunottamatta kyläpubia, niin lähimpään baariin on melkein 20 km matkaa. Alkuillasta teki vähä mieli lähtee, mut nyt ei oikein enää huvita, enkä viitti kalsarikännejä vetää kun en oo yksin kotona.
Jotta, jos palstalla roikun, niin korkeintaan yhden Sandelsin voimin. Entäs ite?kännianalyyseja.
- daigu
se on sunkin ihana parisuhtees mennyt.
No et.
.........
- paarimikkonen
Baarissa on tänään amisviiksien teemailtakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406
