enää ei löydy kuin joko umpeen topattuja (ei saa edes otettua toppauksia pois) muodottomia lasten liivejä tai sitten rumia tavallisia yksivärisiä mummo-t-paita-liivejä.sellaisia löysiä jotka ei tue eikä saa tissejä näyttään hyvältä.
MIKS NYKYÄÄN TOPATAAN KAIKKI RINTSIKAT?
13
1110
Vastaukset
- FrozenCorpse
Mä oon ainakin löytänyt Anttilasta esimerkiks kivoja pieniä toppaamattomia pitsiliivejä.
- liivitäti
Saa rinnat näyttämään pyöreiltä ja kauniilta. Ja näin isopovisena naisena voin sanoa että se sopii aivan yhtäläin isoille rinnoille kuin pienillekin. Muotoonprässätyt liivit ovat niin ohkaset, että eivät tuo lisää ns "täytettä". Nykyään itse myyn todella vähän pelkkää kaariliiviä, siis täysin toppaamatonta mallia, vaikka sitäkin löytyy valikoimasta jonkun verran.
- Kyllä niin on
Ovat todella... oudot eikö rintaliivien tarkoitus ole kaunistaa ja ryhdistää rintoja. Minä ainaskin huomaan heti jos sellaiset on naisella "vaikuttavat silmään häirittevästi"... heh heh
- LypsyMan2
"Aikoihin eletty".
- rouva51
toppaamattomat, joskus on hyvä käyttää topattuja tissien muodon säilyttämiseksi, vaikka laihdutuskuurin aikana voivat veltostua.
- -tanganika-
Nimenomaan Suomessa on tää toppausvillitys: kaikki kaupat oikein notkuvat topattuja liivejä, eikä muuta löydy. Kai siinä matkitaan pumpattujen rintojen ihmemaata, USA:aa...
Topatut liivit istuvat todella huonosti ja sopivat isompikuppisille enimmäkseen jos on silikonirinnat, eivät normaalille rinnalle. Eikähän noita topattuja edes ole Suomessakaan kovin isoissa kupeissa ollenkaan. Varsinkaan jos et halua mummopuutereita ja vastaavia. Trendikkäitä sileitä printtejä ei löydy ilman toppausta ollenkaan.
Topattujen liivien nauhaosa on todella heikko, eikä tue kunnolla D rintaa, eikä liivin kuppiosakaan aina istu kaikkien rinnanmuodolle. Useinhan näkee sitä, että liivien keskeltä meinaapi jotakin pullahdella ulos.
Monen kuten allekirjoittaneen mielestä monet ei-topatut (läpinäkyvät) liivit ovat jopa kauniimmat kuin ne paksut topatut. Se miten kauniin muotoiseksi kuppi rinnan tekee riippuu aivan liivin leikkauksesta. Ei siihen toppausta tarvita. Toppaus nyt lähinnä luo mielikuvaa täydemmästä rinnasta, sekä peittää mahdollisesti nöpöttävät nännit.
Mutta niin, jos ei halua toppausta ja
a) rinta on kovin pieni, on minun mielestä kaunis malli ns. triangle-malliset iliivit, esim. Miu Miu Silk Triangle Bra.
b) rinta on pieni-keskikokoinen, ns. puolikuppi on kiva, esim. Aubade Opium Divin Half Cup Bra.
c) rinta on suurikokoinen, ns. täysikuppi on paras, esim. Lejaby Follement Sage Full Cup Bra.
Olen huomauttanut sopivien rintaliivimallien puutteesta usealle liikkeelle, mutta tilanne muuttuu todella hitaasti. Stokkalla ja Sokoksella on toppaamattomia värillisiä liivejä on vain enimmäkseen Freyalta. Sitten pitää etsiä erikoisliikkeistä. Helsingissä ehkä Funky Ladyssä on jotain tai Lady's Laces Kasarminkadulla...- mietteitä
Jos rintaliiveistä jotain pullottaa kupista yli, koko on väärä. Tämä on monelle suomalaisnaiselle tyypillistä. Ostetaan liian pientä kokoa ja sitten syntyy kaksoisrintaefekti kun liian iso rinta pullistuu kupin reunan yli.
Katselin tuota luetteloasi rintaliivimerkeistä. Olen ehkä tuota b-sarjaa ja tuosta koko listasta minulla ei ole mitään merkkiä vaatekaapissani. Ehkäpä syynä on se että rajallisten rahavarojeni vuoksi joudun käyttämään halvempia merkkejä tavarataloista. Tällä hetkellä käytän toppaamattomia Miss Ann sensual rintaliivejä kokoa 90C ja ne ovat kuin tehty rinnoilleni. Istuvat mukavasti, eikä mistään pursu mitään yli. Joistakin toppaamattomista rintaliiveistä nännit näkyvät vielä puseronkin läpi, joten käytän myös kevyesti topattuja liivejä. - kuppikuppi
mietteitä kirjoitti:
Jos rintaliiveistä jotain pullottaa kupista yli, koko on väärä. Tämä on monelle suomalaisnaiselle tyypillistä. Ostetaan liian pientä kokoa ja sitten syntyy kaksoisrintaefekti kun liian iso rinta pullistuu kupin reunan yli.
Katselin tuota luetteloasi rintaliivimerkeistä. Olen ehkä tuota b-sarjaa ja tuosta koko listasta minulla ei ole mitään merkkiä vaatekaapissani. Ehkäpä syynä on se että rajallisten rahavarojeni vuoksi joudun käyttämään halvempia merkkejä tavarataloista. Tällä hetkellä käytän toppaamattomia Miss Ann sensual rintaliivejä kokoa 90C ja ne ovat kuin tehty rinnoilleni. Istuvat mukavasti, eikä mistään pursu mitään yli. Joistakin toppaamattomista rintaliiveistä nännit näkyvät vielä puseronkin läpi, joten käytän myös kevyesti topattuja liivejä.Samasta liikkeestä voi löytyä (sen jälkeen kun oikea koko on selvitetty) TÄYSIN epäsopivia ja MAHTAVAN upeita liivejä. Siis kokeile! Ja hylkää kättelyssä ohutolkaimiset, niillä ei muutenkaan tee mitään (paitsi tietysti jos olet pienirintainen). Uskokaa pois, kyllä niitä hyviä löytyy kun viitsii kokeilla.
Itse lötydän jopa halpisliikkeistä ja kauniita, vaikka kuppi on suuri. - -tanganika-
mietteitä kirjoitti:
Katselin tuota luetteloasi rintaliivimerkeistä. Olen ehkä tuota b-sarjaa ja tuosta koko listasta minulla ei ole mitään merkkiä vaatekaapissani. Ehkäpä syynä on se että rajallisten rahavarojeni vuoksi joudun käyttämään halvempia merkkejä tavarataloista. Tällä hetkellä käytän toppaamattomia Miss Ann sensual rintaliivejä kokoa 90C ja ne ovat kuin tehty rinnoilleni. Istuvat mukavasti, eikä mistään pursu mitään yli. Joistakin toppaamattomista rintaliiveistä nännit näkyvät vielä puseronkin läpi, joten käytän myös kevyesti topattuja liivejä.Ymmärsit väärin. En tarkoittanut että väärän koon takia rinnat pursuvat vaan väärän MALLIN.
Topatut ja push-up sekä balconette-malliset liivit on nykyään muotia, ja niissä on ajateltu enimmäkseen vain sitä miltä ne näyttävät (miehille), ei lainkaan kuinka tukevat rintaa. Niiden päätarkoitus on nostaa rinnat näytteille vaatteissa joissa avara kaula-aukko.
Siksi ne sopivat aika harvoille. Liiveissä on kumminkin tärkeintä se, miltä ne tuntuvat käyttäjälle, eli meille naisille.
Todellinen ongelma miksi naiset eivät löydä hyviä liivejä on juuri rintaliivimallien huono istuvuus, heikot materiaalit ja laatu (= tuotanto siirtynyt maihin, joissa ei ole alan kokemusta) ja liivimallien (eli leikkausten) valikoiman vähyys.
Tilanne on siis kuin kenkäkauppaan menisi ja siellä olisi vain 5 sentin korkokenkiä numeroissa 37-39.
Esim. perinteisellä ranskalaisella liivivalmistajalla voi olla samasta tyylistä jopa 6-7 eri liivimallia. Kun menet suomalaiseen kauppaan (jopa erikoisliikkeeseen), on heillä valikoimassaan tuosta 6-7 mallista useimmiten vain 1 tai 2. Nämä kaksi ovat useimmiten a) push-up ja b) balconette. Siksi toppaamatonta A-kuppia etsivä ei löydä sopivaa, puhumattakaan niistä joiden kuppikoko on DD jne...
Asenteet valikoimien hankkimisessa ovat siis esteenä. Monet asiakkaatkaan eivät edes tiedä että mallistoissa on erilaisia liivejä, joita voisi pyytää tilaamaan. - todellakin eww
kuppikuppi kirjoitti:
Samasta liikkeestä voi löytyä (sen jälkeen kun oikea koko on selvitetty) TÄYSIN epäsopivia ja MAHTAVAN upeita liivejä. Siis kokeile! Ja hylkää kättelyssä ohutolkaimiset, niillä ei muutenkaan tee mitään (paitsi tietysti jos olet pienirintainen). Uskokaa pois, kyllä niitä hyviä löytyy kun viitsii kokeilla.
Itse lötydän jopa halpisliikkeistä ja kauniita, vaikka kuppi on suuri.Miten suuri se sun kuppis on? Itellä 70G ja en todellakaan löydä halpisliikkeistä mitään kaivamallakaan, ellen sitten halua käydä jossain lyhennyttämässä ympärystä.
- todellakin eww
Kaikkia rintsikoita ei suinkaan topata, mutta jostain ihmeen syystä täällä Suomessa yleisin tarjolla oleva malli on topattu push-up tai balconette. Vaatikaamme muutakin tarjolle, niin kaitpa siihen asiaan muutos tulee jossain vaiheessa (tai ehkä se on vain toiveajattelua).......
- -tanganika-
Kyllä tilanne muuttuu kun asiakas muistaa laittaa palautetta suoraan sisäänostajille. Mutta Suomeen pelätään tuoda mitään mikä poikkeaa totutusta linjasta. Siksi täällä löytyy useimmista urheilukaupoista naisten koossakin vain valkeita lenkkareita, kun taas muualla maailmassa niitä olisi 15 eri väriä.
Siihen asti äänestät ns. jaloillasi, eli ostat haluamasi tuotteet erikoisliiviliikkeestä, joka tilaa sulle sen minkä haluat tai ostat suoraan ulkomailta.
Halpaa lystiä se ei ole, mutta oikeasti hyviä liivejä ei saa halvalla, ainakaan jos etsit isompaa kuppikokoa. En voi ymmärtää kun joku ostaa 10 e liivit marketista ja pitää niitä "hyvänä". Itse en luovu ranskalaisista luxusliiveistäni. - joskus ilman liivejä
-tanganika- kirjoitti:
Kyllä tilanne muuttuu kun asiakas muistaa laittaa palautetta suoraan sisäänostajille. Mutta Suomeen pelätään tuoda mitään mikä poikkeaa totutusta linjasta. Siksi täällä löytyy useimmista urheilukaupoista naisten koossakin vain valkeita lenkkareita, kun taas muualla maailmassa niitä olisi 15 eri väriä.
Siihen asti äänestät ns. jaloillasi, eli ostat haluamasi tuotteet erikoisliiviliikkeestä, joka tilaa sulle sen minkä haluat tai ostat suoraan ulkomailta.
Halpaa lystiä se ei ole, mutta oikeasti hyviä liivejä ei saa halvalla, ainakaan jos etsit isompaa kuppikokoa. En voi ymmärtää kun joku ostaa 10 e liivit marketista ja pitää niitä "hyvänä". Itse en luovu ranskalaisista luxusliiveistäni.Harvinaisen sivistynyt nainen :) Moni ostaa omin päin jotain 95A -liiviä vaikka oikea koko oliskin esim. 75E. Terveisin tekstiilialan tukkuliikkeessä työskentelevä mies ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275