Golfia Thaimaassa

Ardesia

Hyvää syksyä golfarit.
Vaimo kertoi mukavan uutisen, oli ostanut lentoliput bangkokiin, ja antoi minulle tehtäväksi hoitaa loput.
Tässä olen alustavasti tutkinut vaihtoehtoja väliltä Hua Hin - Pattaya, molemmissa lienee golf tarjontaa,
kertoisitko oman mielipiteesi, kumpi noista olisi parempi GOLF kohde ja ehkä vielä miksi.
Suuri lisä plussa olisi myös tieto hyvästä/hyvistä hotelleista, ja tietenkin pelaamisesta.
Kiitos Sinä tietävä/Thaimaassa pelannut.

6

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golffar

      Hua Hinissä on paremmat golfkentät. Siitä syystä Hua Hin. Pattayalla on vilkkaampi "yöelämä"

      • karon beach

        Hintoja ovat tiuhaan päivittäneet


    • Karonille jouluna

      Olen pelannut Pattayalla parina jouluna. Kaveri on pelannut 10 joulua Hua Hinissä ja parina jouluna Pattayalla. Mitä on asiaa läpi käyty, niin loistavia ovat molemmat. Hua Hinissä kentät tosi paljon lähempänä näitä hotellitihentymiä. Pattayalla korkeat hinnat, jos ei liity paikalliseen Sport Clubiin. Liittyminen on helppoa ja halpaa.

      • jklsdjklsdkla<sa

        Pattayalla kalliit hinnat???? Jos 20 euroa on sun mielestä kallis greefee niin sitten. Kentät erittäin hyviä ja kenttiä on varmaan 50 100 km säteellä eli valinnan varaa on. Toisaalta, saattaahan hinnatkin vaihdella.
        Itse pelasin "vain" 4 kenttää ja keskimäärin hinta oli tuo 20 egee.

        Huahinissä en ole ikinä pelannut, mutta käsittääkseni se on puolta kalliimpi kuin Pattaya, jopa golffin suhteen. Oma lukunsa on sitten Phuket, joka on 10 kertaa kalliimpi kuin Pattaya eli siellä golfkierros maksaa reilut 100 euroa (sisältäen kuljetukset)


    • mpu8630

      Jep

    • miten joku voi sanoa et pattayan ympäristössä golffi kallista. no ei ole varmaan käyny pelaamassa. greenfeet liikku alkaen 200b ja jos puhutaan normikentistä niin 1500 b asti lisäksi cadyfee norm. 250b eli itse pelailen noin 1500b kierros 35e hua hinis kai 1 kenttä mihin sillä pääsee useat 3500´ cady autopakko 500 eli vähä vajaa 100e. kattokaapas vaikka pattaya golf mihin hintaan vie mukana aamupala kuljetus www.pattayagolf.nettisivu.org kuumahan täällä toki on mutta melkein kaikilla kentillä juoma baari 3 väylän välein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe