mistään mitään tiedä.
'Harkimon "nakkikioskilla" onkin miljoonatulot
Hjallis Harkimon kommenttien takia julkisuuteen sinkoutuneen Blue Peterin ravintolabisnestä hoitelee helsinkiläinen ST-Ravintolat Oy. Yhtiö teki liikevaihtoa viime vuonna yli 1,2 miljoonaa euroa ja tulosta 42 000 euroa.'
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/10/27148&sort=false
42.000 euroa on mun matikan mukaan kaukana miljoonasta.
Ei nuo kauppalehden 'toimittajatkaan' kyllä
6
126
Vastaukset 6
- EI TAHATONTA
Hjallis tekikin heille mainostempun, saakohan se ilmaset oluet vastaisuudessa :ddd
- 10+16
Yhtiön liikevaihto eli varsinaisen liiketoiminnan _tulot_ olivat 1,2 miljoonaa.
- suorat sanat
puutu aikuisten matematiikkaan! Haastatko ekonomit kanssasi kaksintaisteluun HÄH?
- cqsqc
Siis ravintola myi 1,2 miljoonalla eurolla, mutta onhan sillä ollut kustannuksiakin, kuten raaka-aineet, vuokrat, palkat, palkkojen sosiaalikulut, kirjanpito, koneet ja laitteet, sähköt, lämmitykset, vedet, vuokrat, siivoukset, vakuutukset, viranomaismaksut, mainonta, yms., joiden jälkeen on tulokseksi jäänyt 42.000€.
Iltalehti olis otsikoinu vastaavan jutun, että Hjalliksen nakkikioskissa on miljoonakulut.
Asia ja asia ja kuinka se esitetään, mutta kyllä minä ainakin edellytän Kauppalehden toimittajilta enemmän kuin Iltalehden toimittajilta.- cqsqc
relaxed_eyes kirjoitti:
Iltalehti olis otsikoinu vastaavan jutun, että Hjalliksen nakkikioskissa on miljoonakulut.
Asia ja asia ja kuinka se esitetään, mutta kyllä minä ainakin edellytän Kauppalehden toimittajilta enemmän kuin Iltalehden toimittajilta.Tai sitten, että "nakkikioski" teki 42.000€:n tuloksen. Ja mitä siitäkään, Kyllä hyvällä paikalla oleva oikeakin nakkikioski voi myydä hyvin.
Tuntuu, että yhä useampi lehti alkaa otsikoineen lipsua iltapäivälehtien kaltaiseksi. En usko, että Kauppalehden lukijat kaipaavat tuollaista otsikointia. Itse asiassa sen ei tarvitsisi kirjoitella Diilistä tms. tosi-tv-roskasta ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701