Sopiikos kaikki Unihoc lavat kaikkiin Unihoc mailoihin? Oman mailan lavassa ei lue mitään merkintöjä, ja kaupassa katsoin, että Unihoc lapojen kuorissa ei ole mitään merkintää mihin mailoihin ne voi kiinnittää.
Unihoc lavat?
3333333333
5
765
Vastaukset
- puijasin
joo
- .
Kaikki unihoc lavat käy kaikkiin unihoc mailoihin ja luultavasti jokaisen merkin mailoihin myös.
- Uunihoc
onko tosiaan näin?? meitsi kokeili tänää laittaa player lavan player sql 1,5 curve- varteen eikä se siihen kiinnittyny :((
- unetonhoc
Olis kyllä vähän outoo, jos unihocin lavat, ei sopis unihocin varsiin!!
- jiiiiiii1
player lavat ei sovi sql-mailoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940