Olin kuukausi sitten katselemassa skeittiparkilla skeittareita. Tämä homma näytti hauskalta ja haluaisin liittyä joukkoon. Ensin pitäisi varmaan hankkia hyvä lauta ja skeittikengät. Tarviiko skeittauksessa erityistä vaatetusta? Mistä saisi hyvän laudan alle 100e? Entäs kengät? Minkä kokoinen lauta olisi sopiva 155cm ja 50kg äijälle? Kenkien koko on n. 40. Asun siis Oulussa joten haluaisin että kauppa sijaitsisi lähellä. Iältäni olen kohta 15 vuotias eli olen ylä-asteella. Myös temppuvinkkejä aluksi voisi ehdotella ja hyviä skeitti spotteja myös!
Kiitos vastauksista! Olisi hauska päästä vielä tämän vuoden puolella skeittaamaan hallille/parkeille!
Skeittauksen aloittaminen
skedari15w
6
557
Vastaukset
- ys
jos haluat opetella temppuja niin eka ollie sitte vaikka poppari tai kickfilp mutta et voi osata kickfilppii jo et osaa ollieta.
- vähätietäjä
Joo osta lautasi RealDealista. 7.5 lauta vois olla sulle ihan okei. Käyppä kysyyn realista niin ne varmaan auttaa sut alkuun :)
Ja sit kanttee käydä Hiukkavaaran hallilla sit ku se remontti on tehty :) - enboy
Minkä kokoinen dekki sopis 10 vuotiaalle pojalle?
- hyvä leveys on
7.5
- noobster
mikä kokone dekki 15v pojalle 173 pitkä 60kg painoo ?
- jgabegdsgdv f
skedari sun kannattaa käydä kattoo ponkesin sivulta completei sieltä saa kohtuu hyvii lautoja noin alkuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822