Jotain tekemistä?

n 21

Seurustelu alkaa vakiintua ja tuntuu, että aina toistuu samat kuviot. Telkkarin katsomista, löhöilyä, hellittelyä ja seksiä. Joskus leffaan tai viikonloppuna baariin. Tuntuu, että kun ei asuta yhdessä, niin tapaaminen johtaa aina seksiin. Ei huvittais kuitenkaan antaa seksille liian suurta painoarvoa eli pitäis keksiä muutakin tekemistä. Ideoita? Mitä kaikkea sitä keksisi? :)

4

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin totta!

Helposti sitä tosiaan jämähtää aina samoihin kuvioihin. Kun lisää vielä sen, että ei juurikaan enää jutella asioista, niin kumpikin osapuoli alkaa pikkuhiljaa tylsistyä. Vaihtelu kyllä piristäisi ja avaisi ehkä jotain kaavoihin kangistumisen aiheuttamia solmuja. Joskus sitä itsekin hämmästelee, että mihin se oma mielikuvitus oikein katosi :D
      Hmm...mitähän kaikkea sitä keksisi. Joku pieni viikonloppureissu kahdestaan voi piristää. Jos on yhteisiä ystäviä, niin voi ehdottaa kyläilyä niiden luokse. Tai sitten voi tutustuttaa puoliskon omiin kavereihinsa, jos sitä ei ole vielä tehnyt. Ja toki jos on joku liikuntamuoto, mistä molemmat tykkää, niin yhdessä vaan harrastamaan :)

• mimimik

itestäni kävelylenkit ois aivan loistavaa tekemistä poikaystävän kaa (raikasta ilmaa, pientä kuntoilua, aikaa jutella), mut harmi vaa että se vihaa kävelylenkkejä..! ollaan kans laitettu yhessä ruokaa, mut taitaa seki aika perusjuttu olla... ollaan käyty kalastaa, kattoo stand-upii ja tehty yhen yön reissu helsinkiin, mut siinä oliki kaikki erikoisemmat tekemiset. molempien moniin kavereihin tutustuminen on hyvä idea tosiaan, mut mua ainaki harmittaa ku nois tilanteissa ne sen kaverit ei oikeen ikinä huomioi mua ja sit istun vieressä ihan hiljaa vaa. tai siis en oo oikeen päässy tutustumaan niihin ku heti ne on alkanu puhuu jotain omii juttuja ja nyt pitkän ajan jälkeen musta tuntuu tyhmältä kysyy, että ketäs te nyt oikeen ootte :) mutta nii, eipäs mulla niitä ideoita oikeen oo vaa tarvisin niitä iteki...

• "vanha"rouva

Nyt kun ajattelen elämää taaksepäin seurusteluaikaan, niin paljolti tuollaistahan se meilläkin oli - ja toimi meillä ainakin niin hyvin, että nyt ollaan oltu naimisissakin jo 10 vuotta. Kun lapsia ei vielä ollut, seksillä oli kenties enemmän painoarvoa, mutta eipä se suhdetta sen huonommaksi tehnyt.

• 123456789

Me tykätään käydä piknikeillä (siis kesällä), mennä vaan johonkin puistoon viltin ja naposteltavan kanssa ja puhua tai ihan vaan oleskella yhdessä. Myös kansallispuistossa luontopolkujen koluaminen ja iltaisin tähtien tuijottelu on molemmille mieluisia puuhia. Kattokaa leffa jommankumman luona niin että voitte halailla samalla, saattaa kyllä johtaa seksiin tai sitten ei, myöhemmin tai leffan aikana voitte keskustella leffasta. Ruoanlaitto ja yhteiset harrastukset niin kuin jo sanottiin on hyviä. Oleskelkaa vaan eli esim. sohvalla tai sängyllä lukekaa yhdessä tai molemmat voi lukea omia juttuja ja välillä lukaista hauskan pätkän sitten kumppanille. Käykää keilaamassa tai minigolfaamassa, molemmat hauskoja lajeja myös vähän osaamattomammille. Käykää erilaisissa tapahtumissa: markkinoilla, tivoleissa, messuilla, konserteissa (esim. pienemmät ulkoilmakonsertit on usein tosi tunnelmallisia ja halvempia).

Tässähän vain taivas on rajana. Kannattaa vaikka pistää vihkoon ihan ylös listaa asioista mitä voisi kumppanin kanssa tehdä ja esim. lehtiä tai kirjoja lukiessa napata ideoita ja kirjata listaan käytettäväksi kun siltä tuntuu. Yksinkertaiset jutut on kaikkein parhaita. Kysele myös kavereiltasi, mitä he tykkäävät tehdä. Voit saada tosi hyviä ideoita. Älä stressaa turhan paljon seksin määrästä, jos ei määrä sinänsä itseäsi haittaa. Me useinkin tehdään jotain yhdessä ensin ja sitten jotenkin 'eksytään' sinne makkariin... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      843
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32