Ostin burberryn kaulahuivin netistä, mistä voin tietää onko se varmasti 100%sesti aito?
Eli "viiva" on keskellä, ja kaksi punaista raitaa molemminpuolin, niinkuin pitääkin, ja burberryn lappu oikealla puolella kaulaliinaa, jossa lukee jotakin: made in england, dry clean only 100% cashemere. näyttää kovasti aidolta, mutta haluan olla 100% varma.
Voisiko joku ystävllinen vastata! :)
kiitos!
onko aito burberry?
aurinko
3
5595
Vastaukset
- Apua löytyy
Laittaisitko kuvan tänne niin osaisin sanoa vähän tarkemmin?
- ja vertaa
vertaa kaupassa myytäviin - suomen kaupat ei myy väärennöksiä - jäljennöksiä toki pilvin pimen - niissä vaan ei kyseessä oo väärennös vaan "näköinen" tuote. Esim. tuotemerkki voi olla vain samanolonen ei ihan sama.
(burberry - burbarry) - aitoa tavaraa
Mulla on aito, kaupasta ostettu Burberry-kaulahuivi, ja siinä lukee että " Made exclusively in Scotland" Ymmärtääkseni siinä aidossa siis pitäisikin lukea "in Scotland" eikä "in England".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886