Jos haluaa kirjoittaa puskista, ei tarvi enää kirjautua ulos. Ootteko huomannu valinnan mahdollisuuden?
Vastaukset 9
- MMies
KOSKA MINULLA EI OLE REKISTERÖITYÄ NIMIMERKKIÄ!
HAHA! :D- Jazuli
sä et olekkaan KUALLU...=o)
jeee... - MMies
Jazuli kirjoitti:
sä et olekkaan KUALLU...=o)
jeee...OLEN OLLUT HYVIN KIIREINEN VIIME AIKOINA. PAHOITTELEN ETTEN OLE VOINUT OLLA SEURANANNE TÄMÄN ENEMPÄÄ.
USKO TAI ÄLÄ, IHMISILLÄ ON MYÖS PALSTAN ULKOPUOLISTA ELÄMÄÄ! MYÖS MINULLA.
HAHA! :D
NÄIN ON! - jazuli...
MMies kirjoitti:
OLEN OLLUT HYVIN KIIREINEN VIIME AIKOINA. PAHOITTELEN ETTEN OLE VOINUT OLLA SEURANANNE TÄMÄN ENEMPÄÄ.
USKO TAI ÄLÄ, IHMISILLÄ ON MYÖS PALSTAN ULKOPUOLISTA ELÄMÄÄ! MYÖS MINULLA.
HAHA! :D
NÄIN ON!mullaki saitin ulkopuolista elämää..ja kaiken aika vaa enempi, kun nikottelee linjat..=o/
...mut hyvä et sulla on kaikki kunnossa..yym..
=o7
- t.i. lasto
myös sun apunikkeihin eli voit käyttää kaikkia apunikkei puskaa yhtä aikaa?
palstakirjoittaja ehti jo haukkua minut mielenvikaiseksi ja perverssiksi ja ties miksi tämän havaintoni johdosta.
- vänksy
Enpä ollut tajunnutkaan aiemmin mitä toi tarkoittaa..
- ei ymmärrä
?????
- kundi.kundinen
en ollu huomannu.
tosin eipä tuolla oo niin merkitystä.
paitsi, et sitä rekattua ei voi käyttää muut.
eikä silläkään niin paljoa ole merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀42875- 78855
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi17809Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R51734Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik208671- 38549
- 43546
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39495- 47475
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,37439