Mitenkähän saisin itselle tasapainoa. Kun olen jumpalla ja pitää tehdä vaikka etureisi venytystä niin ei millään tahdo pysyä yhdellä jalalla pystyssä. Voisiko siihen vaikuttaa, kun minulla oli tosisessa jalassa jalkaholvi mennyt liian alhaalle, jolloin teetin siihen pohjalliset, mutta enää ne ei tehoa. Vai pitäisikö harjoitella vai täytyisikö olla hyvät jumppakengät? Tuntuu siltä, vaikka kuinka yrittää niin tasapaino ei säily.
Tasapaino
onko mahdotonta
1
525
Vastaukset
- miojhjh
Esimerkiks hampaita pestessä seiso yhdellä jalalla. Voit myös ostaa tasapainolaudan ja sen kanssa treenata. Tai voit joka päivä muutaman minuutin seistä yhdellä jalalla vuorotellen ja sitte ko on liian helppoa pelkkä seisomine ni mee yhdellä jalalla kyykkyy. Alota luistelun harrastamine ja luistellessa liu'u yhdellä jalalla välillä myös kyykkyyn mennen. Käytä mielikuvitusta ! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894