Kassien täyttö keholta kestää 10 päivää, jona aikana kaikki muut on idiootti vatipäitä jos ei heti ärsytä alkaa ärsyttämään vähän myöhemmin ja nukahtaminen on vaikeaa, finnejä pukkaa, itseä väsyttää enemmän tai vähemmän kroonisesti ja keskittyminen on todella vaikeaa, mitään ei huvittaisi alkaa tekemään. TÄMÄ ON KÄSKY (ei pyyntö pohtia ja kieltäytyä asiasta) ennen tärkeää / uran kannalta tärkeää ottelua 10 päivän eli 1,5 viikon selibaatti ja olen varma että menee matsi paremmin kuin koskaan. Pystyt keskittymään juuri oikeisiin asioihin ei epäolennaiseen ärsyttäviin asioihin koska mikään ei ärsytä, sinua ei väsytä pitkänkään tahkoamisen aikana vaan tuntuu että voisit pomppia kattoon 12 tuntia, vastustaja ei tätä tehnyt ja alkaa menettää pinnansa viimeistään siinävaiheessa kuin tajuaa kuinka sikapirteä, taidokas ja skarppi olet ja vastustajan alamäki senkun syvenee. Tämä oli ilmainen ja tärkein valmennusneuvo jos tätä ei koita n. kymmentä kertaa turha rutista vastaan koska itsevarma väärä luulo ei ole tiedon väärti.
Vastaukset 2
- *-*
Hyvä neuvo. Aina kun on turnaus jossa palkintorahat on yli 1.000.000 € kandee tehä just näin. Suosittelen.
- Anonyymi
Ei ol emitään merkitysä selibaateilla mihinkään korvienvälistä kaikki kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 821192
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455