hei!
osaisiko joku neuvoa miten 20 v nainen sais esille nuo alaselän lihakset? joillakin ne näkyy niin selkeästi, se on todella hyvännäköistä mun mielestä, haluaisin nekin esiin. rasvaprosentista en usko sen olevan kiinni, olen 161cm/53kg.
Teen selkälihasliikkeitä selkäpenkillä ja lattialla vatsaoinmakuulla nostaen ristikkäistä kättä ja jalkaa samanaikaisesti ja sitte vaihdan kättä & jalkaa. oisko jotain vielä tehokkaampia liikkeitä juuri tuonne alas? Tässä vielä linkki jostä näkee mitä lihaksia tarkoitan. Eli kuvassa tuo "V" mallinen lihas/lihakset heti pakaroiden yläpuolella. Ei siis se triangeli kohta, joka merkitty punaisella vaan alempana.
http://www.happehtheory.com/HappehEgyptBlogs/media/blogs/PyramidView/Definition/LowerBackMusclesTriangle.png
Alaselän lihakset
5
1429
Vastaukset
- Ota lisäpaino
käteen selkäpenkillä ja jätä vatsallaan tehty selkäliike pois. Syö enemmän proteiinia ja vähemmän hiilihydraattia.
- jes99
auttaako se painon ottaminen siihen et rasitus kohdistuu enemmän aivan selän alaosaan? Miks vatsallaan tehty pois?
- Ei vaan siihen,
jes99 kirjoitti:
auttaako se painon ottaminen siihen et rasitus kohdistuu enemmän aivan selän alaosaan? Miks vatsallaan tehty pois?
että saat lisää vastusta ja kasvuärsykkeitä lihaksille. Kestävyystreeni ei kasvata lihaksia.
Käytä vatsallaan tehtyä vaikka lämmittelynä. Siitä ei ole hyötyä lihastenkasvun kannalta.
Muista syödä paljon lihaa. - aloittaja99
Ei vaan siihen, kirjoitti:
että saat lisää vastusta ja kasvuärsykkeitä lihaksille. Kestävyystreeni ei kasvata lihaksia.
Käytä vatsallaan tehtyä vaikka lämmittelynä. Siitä ei ole hyötyä lihastenkasvun kannalta.
Muista syödä paljon lihaa.Selvä, yritänpä tällä. kiitos vain paljon:) onko sulla mitään ehdotuksia et kuinka usein ja paljonko kerrallaan? mä oon vetäny 15 x 3 ja noin 4 kertaa viikossa...
- Kolme kertaa
aloittaja99 kirjoitti:
Selvä, yritänpä tällä. kiitos vain paljon:) onko sulla mitään ehdotuksia et kuinka usein ja paljonko kerrallaan? mä oon vetäny 15 x 3 ja noin 4 kertaa viikossa...
viikossa, vähintään yksi lepopäivä kertojen välissä. Treenaa välillä kevyesti ja välillä raskaasti. Kevyet treenit ovat yhtä tärkeitä kuin raskaat.
Ota sellanen paino millä voisit tehdä noin 12 toistoa maksimissaan. Jätä aina muutama toisto varastoon. Tee mielummin monta sarjaa kuin pitkiä sarjoja. Sarjojen välissä tauot noin minuutti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816