Mitä pistää..

mauton vai ei

päälle kun menee ekoille treffeille? Olen tässä miettinyt ,että mitä pistäis päälle kun menee treffeille ettei olis liian mauton miehen mielestä. Kesällä on helppoa valita esim. hame, toppi ja sopivat kengät mutta entäs näin sykyllä/talvella onko liian mauton jos pistää farkut, jonkun paidan ja vapaa-ajan kengät? Olen nainen 28v. Jos jollain on vinkkejä niin eikun kirjoittamaan vaan...

9

2522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m38....

      laittamaan jotain sellaista, mikä tuntuu itsestä hyvältä ja mitä käyttää muutenkin. Ei yli- eikä alipukeutumista. Eikä mitään sellaista, mitä et normaalisti käyttäisi. Luulen, että me miehet emme kauheasti kiinnitä huomiota naisen pukeutumiseen, mut miten te naiset haluaisitte miesten pukeutuvan treffeille?

      • mautonta vai ei

        ja mä oon aina luullut että miehet katsoo myös miten nainen pukeutuu, että sen taki just minunkin melkeipä kaikki treffit on mennyt perselleen, mutta toisaalta en voi kyllä tietää että onko kysymys just ollut mun pukeutumisessa vain jossain muussa minussa:( No mulle ainakin riittää että mies pukeutuu treffeille ihan kauluspaitaan, farkkuihin, sopiviin kenkiin ja jos kysymyksessä syksy/talvi niin joku takki mikä tuntuu itsestään hyvältä, eikä kesälläkään tarvitse treffeille pukeutua 25 c asteen helteessä farkkuihin kyllä mukavat caprit, shortsit ja t-paita menee hyvin, ettei tarvitse pukeutua pikkutakkiin ja fakkuihin niinkun kuulee yleensä naisten suusta.


      • olla mauton?
        mautonta vai ei kirjoitti:

        ja mä oon aina luullut että miehet katsoo myös miten nainen pukeutuu, että sen taki just minunkin melkeipä kaikki treffit on mennyt perselleen, mutta toisaalta en voi kyllä tietää että onko kysymys just ollut mun pukeutumisessa vain jossain muussa minussa:( No mulle ainakin riittää että mies pukeutuu treffeille ihan kauluspaitaan, farkkuihin, sopiviin kenkiin ja jos kysymyksessä syksy/talvi niin joku takki mikä tuntuu itsestään hyvältä, eikä kesälläkään tarvitse treffeille pukeutua 25 c asteen helteessä farkkuihin kyllä mukavat caprit, shortsit ja t-paita menee hyvin, ettei tarvitse pukeutua pikkutakkiin ja fakkuihin niinkun kuulee yleensä naisten suusta.

        Hei! Miten paita, housut ja kengät voisi olla mautonta? Tarkoitatko, että onko se liian rentoa? Minusta se ei ole mitenkään liian rentoa, jos se on sinun tyylisi. Niinkuin ensimmäinen vastaaja sanoi, treffeille kannattaa pukeutua johonkin sellaiseen, missä itse viihtyy ja mikä kuuluu omaan tyyliin. Treffeille on tarkoitus mennä omana itsenään, ja siksi olisi outoa pukeutua joksikin muuksi, kuin mitä on. Tietenkin asua täytyy miettiä vähän tilanteen mukaan: jos treffit on sovittu hyvään ravintolaan tai kalliiseen drinkkibaariin tms fiiniin paikkaan, niin jotain siistimpää päälle, jos taas kahvilaan niin ihan normaalit rennot vaatteet ovat oikea valinta.
        En usko, että treffisi ovat epäonnistuneet vaatevalintojesi vuoksi. Korkeintaan se on voinut häiritä, jos olet ollut kovin epävarma ulkomuodostasi ja sen takia käyttäytynyt hermostuneesti tai jotain. Pukeudu jatkossa johonkin, jossa itse viihdyt!


      • m38....
        mautonta vai ei kirjoitti:

        ja mä oon aina luullut että miehet katsoo myös miten nainen pukeutuu, että sen taki just minunkin melkeipä kaikki treffit on mennyt perselleen, mutta toisaalta en voi kyllä tietää että onko kysymys just ollut mun pukeutumisessa vain jossain muussa minussa:( No mulle ainakin riittää että mies pukeutuu treffeille ihan kauluspaitaan, farkkuihin, sopiviin kenkiin ja jos kysymyksessä syksy/talvi niin joku takki mikä tuntuu itsestään hyvältä, eikä kesälläkään tarvitse treffeille pukeutua 25 c asteen helteessä farkkuihin kyllä mukavat caprit, shortsit ja t-paita menee hyvin, ettei tarvitse pukeutua pikkutakkiin ja fakkuihin niinkun kuulee yleensä naisten suusta.

        Kirjoitit tuossa, että monet naiset edellyttävät mieheltä pikkutakkia ja farkkuja. Itse olen sitä mieltä, että ne eivät kuulu yhteen, vaikka monet nykyään niitä yhdessä käyttävätkin. Minä pukeudun yleensä aika huolettomasti, mutta jos joskus laitan pikkutakin päälle, niin kyllä minä silloin laitan myös suorat housut. Tosin en käytä farkkuja muutenkaan, mutta kuitenkin ;)


    • noviiseille

      Naisille leninki tai iltapuku ja juhlakengät, talvella turkki tekee hyvän vaikutuksen. Miehille sopiva pukeutuminen on musta puku tai frakki.

      • tyktukkut

        Tää oli kai vitsi? Olihan?


    • Pasi81...

      No eipä sillä naisen pukeutumistyylillä nyt niin kauheasti ole väliä, kunhan nyt ei tule missään t-paidassa ja verkkareissa.

      Nyrkkisääntönä voidaan naisen pukeutumiskoodista sanoa sen verran että älä laita päälle mitään sellaista missä et kehtaisi mennä perjantai-iltana baariin.

      • dstukltduk

        Toi oli aika hyvä vinkki. Riippuu tietty vähän baarista... Pubivaateet sopivat mielestäni treffeille hyvin, ylipukeutuminenkin on pahasta...


    • Anonyymi

      laita farkut ja toppi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe