Oletko

koskaan ollut niin nostalgisella tuulella, että olisit laittanut youtube-sivuston hakupalkkiin lapsuuden aikaisen suosikkilaulajasi nimen ja katsonut mitä tuleman pitää...

http://www.youtube.com/watch?v=pIi9DcRi4vA


"Näissä jutuissa on aina itsensä nolaamisen riski, mutta ei se mitään"


MarttyyriMallari-TTt

40

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viIi
      • selvä, saat täydet nolla pistettä valinnastasi.

        "Ole hyvä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • vänksy
      • viIi

        minäkin kuuntelin tuota c-kasetilta joka meni puhki jossain vaiheessa..


      • vänksy
        viIi kirjoitti:

        minäkin kuuntelin tuota c-kasetilta joka meni puhki jossain vaiheessa..

        Mut puolustuksekseni sanon, et silloin ku tuo oli mun suosikkikappale, olin alle kouluikäinen.


      • tuo on tavallaan hieno laulu, mutta onnistuit kuitenkin nolaamaan itsesi.

        "Ihan niinkuin minäkin :/"

        MarttyyriMallari-TTt


      • vänksy
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo on tavallaan hieno laulu, mutta onnistuit kuitenkin nolaamaan itsesi.

        "Ihan niinkuin minäkin :/"

        MarttyyriMallari-TTt

        joskus multa salaa hävittää tuo kasetti, koska se sano et olis tullut varmaan hulluksi, jos ois kerrankin kuullut vielä "miljoona miljoona miljoona ruuusuuuaaaa", jota mä kuuntelin ja hoilasin päivät pitkät pikkulapsena :D


      • vänksy kirjoitti:

        joskus multa salaa hävittää tuo kasetti, koska se sano et olis tullut varmaan hulluksi, jos ois kerrankin kuullut vielä "miljoona miljoona miljoona ruuusuuuaaaa", jota mä kuuntelin ja hoilasin päivät pitkät pikkulapsena :D

        kuuntelit sitä kirjaimellisesti miljoonia kertoja...

        "No, toivottavasti äitisi ei kanna kaunaa"

        MarttyyriMallari-TTt


    • ...
    • ...olen.

    • amaly
      • tuohan oli jo kunnollista musiikkia :) (varsinkin se minkä laitoit ensimmäiseksi vaihtoehdoksi)

        "Saat pisteitä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Minä vaan
    • Oopust
      • et näköjään pelkää nolata itseäsi... (tavallaan se on hyvä ominaisuus)

        "Oma suosikkini on tyylikäs ja osaa laulaa..."

        MarttyyriMallari-TTt


      • Oopust
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et näköjään pelkää nolata itseäsi... (tavallaan se on hyvä ominaisuus)

        "Oma suosikkini on tyylikäs ja osaa laulaa..."

        MarttyyriMallari-TTt

        hevimiehenä... en pelkää nolata itseäni.

        Kerran nuorena ryyppäsin itseni kiljusta sellaiseen kuntoon, että tuli yläkautta totaalityhjennys ja sukelsin uimaan siihen lammikkoon juuri, kun se hyvännäköinen kimuli, jonka kanssa oli treffit, tuli paikalle.

        Joten Ian oli pientä...


    • kirpela
      • Oopust

        Mun mielestäni se on vieläkin ehdottomasti kaikkien aikojen paras naislaulaja


    • hmh...

      Musiikkimakuni oli lapsena sen verran nolo, että en ole viitsinyt. Tykkäsin mm. Alice Cooperista. Kauhukliimaksina prinsessa Stephanie.:O Iirisistible, iirisistible...

      • Metölhead

        Alice Cooperil on helvetin kovii biisei


      • hmh...
        Metölhead kirjoitti:

        Alice Cooperil on helvetin kovii biisei

        "kovii biisei"... Heh.:) Joo mutta tyyppi itse (Cooper) on täysin päästään tyhjä konservatiivi-fanaatikko...Jotakin rebubilikaani-fanaatikkojahan se on kannattanut presidenteiksikin. Ja se sen lava-show-verenvuodatus ja koko kermainen jalan nytkätyspoppi on jotakin aivan jääääärkyyttävän kamalaa, yhdistettynä vielä tyypin mukamas metallic-alternative tai go(d)th-shock imagoon.;D

        Menee vähän yli. Cooperin musiikillinen anti on koomista. Sikälikin sitä, että yhä se laiha kuuskymppinen ukko näemmä heiluu melkein samoissa nahkabyysissa lavalla, kuin heilui 70-luvullakin. Ehkäpä pitäisi uudistuakin joskus, jos/kun etenkin ukon ääniala ja biisien musasovitukset/sävellykset ovat tyypillisesti täyttä sontaa. :/

        Se oli hieno, se sevarin "School's Out". Ja pari muutakin kuunneltavaa Cooperilla on, mutta suurin osa tuotannostaan on pskaa ja ainakin itse ajattelen artistia lähinnä jonakin Vegas-kehäraakkina. Osaa varmasti kehittää show'n, mutta laulunlahjansa eivät ole kaksisia, enkä usko, että artistia siinä asiassa olisivat auttaneet edes hyvät säveltäjät.


      • hmh...
        hmh... kirjoitti:

        "kovii biisei"... Heh.:) Joo mutta tyyppi itse (Cooper) on täysin päästään tyhjä konservatiivi-fanaatikko...Jotakin rebubilikaani-fanaatikkojahan se on kannattanut presidenteiksikin. Ja se sen lava-show-verenvuodatus ja koko kermainen jalan nytkätyspoppi on jotakin aivan jääääärkyyttävän kamalaa, yhdistettynä vielä tyypin mukamas metallic-alternative tai go(d)th-shock imagoon.;D

        Menee vähän yli. Cooperin musiikillinen anti on koomista. Sikälikin sitä, että yhä se laiha kuuskymppinen ukko näemmä heiluu melkein samoissa nahkabyysissa lavalla, kuin heilui 70-luvullakin. Ehkäpä pitäisi uudistuakin joskus, jos/kun etenkin ukon ääniala ja biisien musasovitukset/sävellykset ovat tyypillisesti täyttä sontaa. :/

        Se oli hieno, se sevarin "School's Out". Ja pari muutakin kuunneltavaa Cooperilla on, mutta suurin osa tuotannostaan on pskaa ja ainakin itse ajattelen artistia lähinnä jonakin Vegas-kehäraakkina. Osaa varmasti kehittää show'n, mutta laulunlahjansa eivät ole kaksisia, enkä usko, että artistia siinä asiassa olisivat auttaneet edes hyvät säveltäjät.

        Lisäys edeltävään viestiini:

        Sori kirjoitusvirheet edeltävässä.

        Piti sanomani rebublikaanifanaatikko, eikä rebubilikaani-fanaatikko ja piti sanomani konservatiivifanaatikko, eikä konservatiivi-fanaatikko ja lisäksi piti sanomani lava-show verenvuodatus, eikä lava-show-verenmvuodatus. Olen pahoillani näistä erheistäni, mutta tekstistäni saanee niistä huolimatta selvän.


      • Minä vaan
        hmh... kirjoitti:

        Lisäys edeltävään viestiini:

        Sori kirjoitusvirheet edeltävässä.

        Piti sanomani rebublikaanifanaatikko, eikä rebubilikaani-fanaatikko ja piti sanomani konservatiivifanaatikko, eikä konservatiivi-fanaatikko ja lisäksi piti sanomani lava-show verenvuodatus, eikä lava-show-verenmvuodatus. Olen pahoillani näistä erheistäni, mutta tekstistäni saanee niistä huolimatta selvän.

        ilmeisesti eewari?


      • hmh...
        Minä vaan kirjoitti:

        ilmeisesti eewari?

        En ole "eewari". Se on näemmä näiden joidenkin aiheetta palstasolvaaja-kiduttajien pervo keksintö. En liity siihen.


      • Minä vaan ihan itse
        Minä vaan kirjoitti:

        ilmeisesti eewari?

        pitänee paljataa kerran et usko hyvällä.

        ÄLÄL KÄYTÄ NIMIMERKKIÄNI

        EN HALUA RIIDELLÄ KENEKÄÄN KANSSA: PISTE

        Itse olet Eewari


      • sleepy moo
        Minä vaan ihan itse kirjoitti:

        pitänee paljataa kerran et usko hyvällä.

        ÄLÄL KÄYTÄ NIMIMERKKIÄNI

        EN HALUA RIIDELLÄ KENEKÄÄN KANSSA: PISTE

        Itse olet Eewari

        oikeudella varaat Minä vaan-nikin itsellesi? Kuinka kauan olet käyttänyt sitä ja oletko varma ettei joku muu ole ennen sinua kirjoittanut samallaisella nikillä kuin sinä nyt?


      • Minä vaan
        sleepy moo kirjoitti:

        oikeudella varaat Minä vaan-nikin itsellesi? Kuinka kauan olet käyttänyt sitä ja oletko varma ettei joku muu ole ennen sinua kirjoittanut samallaisella nikillä kuin sinä nyt?

        mutta olen käyttänyt sitä silloin tällöin ja nyt joku yrittää samalla härnätä toisia ihan tahallaan. En halua riidellä kenenkään kanssa siksi kiukuttaa. Jos keskustelee asioista tavallisesti niin käyttäköön. En ole riitelevää sorttia, paitsi edellä mainituista asioista. Ja tuo pitkien viestien kirjoittaja on kyllä eri henkilö kuin minä.


    • sen verran on vielä elämää jäljellä, että ei tarvi juutuupissa seikkailla.

      • Oopust

        henkilö joka on aina palstalla :D


      • Oopust kirjoitti:

        henkilö joka on aina palstalla :D

        hähä :DDDDDDDDDDDDDD


    • MMies

      JA EN PYSTY LINKITTÄMÄÄN MÖTLEY CRUEN BASTARDS-BIISIÄ!

      NIIN!

      HAHA! :D

    • Kipsamies
    • Minä vaan
      • sleepy moo

        jo lapsena hevimetallia? :)



    • Jazuli
    • MarttyyriMaIIari-TTt

      Jerry Cottonin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe