Oletko

koskaan ollut niin nostalgisella tuulella, että olisit laittanut youtube-sivuston hakupalkkiin lapsuuden aikaisen suosikkilaulajasi nimen ja katsonut mitä tuleman pitää...

http://www.youtube.com/watch?v=pIi9DcRi4vA


"Näissä jutuissa on aina itsensä nolaamisen riski, mutta ei se mitään"


MarttyyriMallari-TTt

40

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viIi
      • selvä, saat täydet nolla pistettä valinnastasi.

        "Ole hyvä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • vänksy
      • viIi

        minäkin kuuntelin tuota c-kasetilta joka meni puhki jossain vaiheessa..


      • vänksy
        viIi kirjoitti:

        minäkin kuuntelin tuota c-kasetilta joka meni puhki jossain vaiheessa..

        Mut puolustuksekseni sanon, et silloin ku tuo oli mun suosikkikappale, olin alle kouluikäinen.


      • tuo on tavallaan hieno laulu, mutta onnistuit kuitenkin nolaamaan itsesi.

        "Ihan niinkuin minäkin :/"

        MarttyyriMallari-TTt


      • vänksy
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuo on tavallaan hieno laulu, mutta onnistuit kuitenkin nolaamaan itsesi.

        "Ihan niinkuin minäkin :/"

        MarttyyriMallari-TTt

        joskus multa salaa hävittää tuo kasetti, koska se sano et olis tullut varmaan hulluksi, jos ois kerrankin kuullut vielä "miljoona miljoona miljoona ruuusuuuaaaa", jota mä kuuntelin ja hoilasin päivät pitkät pikkulapsena :D


      • vänksy kirjoitti:

        joskus multa salaa hävittää tuo kasetti, koska se sano et olis tullut varmaan hulluksi, jos ois kerrankin kuullut vielä "miljoona miljoona miljoona ruuusuuuaaaa", jota mä kuuntelin ja hoilasin päivät pitkät pikkulapsena :D

        kuuntelit sitä kirjaimellisesti miljoonia kertoja...

        "No, toivottavasti äitisi ei kanna kaunaa"

        MarttyyriMallari-TTt


    • ...
    • ...olen.

    • amaly
      • tuohan oli jo kunnollista musiikkia :) (varsinkin se minkä laitoit ensimmäiseksi vaihtoehdoksi)

        "Saat pisteitä"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Minä vaan
    • Oopust
      • et näköjään pelkää nolata itseäsi... (tavallaan se on hyvä ominaisuus)

        "Oma suosikkini on tyylikäs ja osaa laulaa..."

        MarttyyriMallari-TTt


      • Oopust
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        et näköjään pelkää nolata itseäsi... (tavallaan se on hyvä ominaisuus)

        "Oma suosikkini on tyylikäs ja osaa laulaa..."

        MarttyyriMallari-TTt

        hevimiehenä... en pelkää nolata itseäni.

        Kerran nuorena ryyppäsin itseni kiljusta sellaiseen kuntoon, että tuli yläkautta totaalityhjennys ja sukelsin uimaan siihen lammikkoon juuri, kun se hyvännäköinen kimuli, jonka kanssa oli treffit, tuli paikalle.

        Joten Ian oli pientä...


    • kirpela
      • Oopust

        Mun mielestäni se on vieläkin ehdottomasti kaikkien aikojen paras naislaulaja


    • hmh...

      Musiikkimakuni oli lapsena sen verran nolo, että en ole viitsinyt. Tykkäsin mm. Alice Cooperista. Kauhukliimaksina prinsessa Stephanie.:O Iirisistible, iirisistible...

      • Metölhead

        Alice Cooperil on helvetin kovii biisei


      • hmh...
        Metölhead kirjoitti:

        Alice Cooperil on helvetin kovii biisei

        "kovii biisei"... Heh.:) Joo mutta tyyppi itse (Cooper) on täysin päästään tyhjä konservatiivi-fanaatikko...Jotakin rebubilikaani-fanaatikkojahan se on kannattanut presidenteiksikin. Ja se sen lava-show-verenvuodatus ja koko kermainen jalan nytkätyspoppi on jotakin aivan jääääärkyyttävän kamalaa, yhdistettynä vielä tyypin mukamas metallic-alternative tai go(d)th-shock imagoon.;D

        Menee vähän yli. Cooperin musiikillinen anti on koomista. Sikälikin sitä, että yhä se laiha kuuskymppinen ukko näemmä heiluu melkein samoissa nahkabyysissa lavalla, kuin heilui 70-luvullakin. Ehkäpä pitäisi uudistuakin joskus, jos/kun etenkin ukon ääniala ja biisien musasovitukset/sävellykset ovat tyypillisesti täyttä sontaa. :/

        Se oli hieno, se sevarin "School's Out". Ja pari muutakin kuunneltavaa Cooperilla on, mutta suurin osa tuotannostaan on pskaa ja ainakin itse ajattelen artistia lähinnä jonakin Vegas-kehäraakkina. Osaa varmasti kehittää show'n, mutta laulunlahjansa eivät ole kaksisia, enkä usko, että artistia siinä asiassa olisivat auttaneet edes hyvät säveltäjät.


      • hmh...
        hmh... kirjoitti:

        "kovii biisei"... Heh.:) Joo mutta tyyppi itse (Cooper) on täysin päästään tyhjä konservatiivi-fanaatikko...Jotakin rebubilikaani-fanaatikkojahan se on kannattanut presidenteiksikin. Ja se sen lava-show-verenvuodatus ja koko kermainen jalan nytkätyspoppi on jotakin aivan jääääärkyyttävän kamalaa, yhdistettynä vielä tyypin mukamas metallic-alternative tai go(d)th-shock imagoon.;D

        Menee vähän yli. Cooperin musiikillinen anti on koomista. Sikälikin sitä, että yhä se laiha kuuskymppinen ukko näemmä heiluu melkein samoissa nahkabyysissa lavalla, kuin heilui 70-luvullakin. Ehkäpä pitäisi uudistuakin joskus, jos/kun etenkin ukon ääniala ja biisien musasovitukset/sävellykset ovat tyypillisesti täyttä sontaa. :/

        Se oli hieno, se sevarin "School's Out". Ja pari muutakin kuunneltavaa Cooperilla on, mutta suurin osa tuotannostaan on pskaa ja ainakin itse ajattelen artistia lähinnä jonakin Vegas-kehäraakkina. Osaa varmasti kehittää show'n, mutta laulunlahjansa eivät ole kaksisia, enkä usko, että artistia siinä asiassa olisivat auttaneet edes hyvät säveltäjät.

        Lisäys edeltävään viestiini:

        Sori kirjoitusvirheet edeltävässä.

        Piti sanomani rebublikaanifanaatikko, eikä rebubilikaani-fanaatikko ja piti sanomani konservatiivifanaatikko, eikä konservatiivi-fanaatikko ja lisäksi piti sanomani lava-show verenvuodatus, eikä lava-show-verenmvuodatus. Olen pahoillani näistä erheistäni, mutta tekstistäni saanee niistä huolimatta selvän.


      • Minä vaan
        hmh... kirjoitti:

        Lisäys edeltävään viestiini:

        Sori kirjoitusvirheet edeltävässä.

        Piti sanomani rebublikaanifanaatikko, eikä rebubilikaani-fanaatikko ja piti sanomani konservatiivifanaatikko, eikä konservatiivi-fanaatikko ja lisäksi piti sanomani lava-show verenvuodatus, eikä lava-show-verenmvuodatus. Olen pahoillani näistä erheistäni, mutta tekstistäni saanee niistä huolimatta selvän.

        ilmeisesti eewari?


      • hmh...
        Minä vaan kirjoitti:

        ilmeisesti eewari?

        En ole "eewari". Se on näemmä näiden joidenkin aiheetta palstasolvaaja-kiduttajien pervo keksintö. En liity siihen.


      • Minä vaan ihan itse
        Minä vaan kirjoitti:

        ilmeisesti eewari?

        pitänee paljataa kerran et usko hyvällä.

        ÄLÄL KÄYTÄ NIMIMERKKIÄNI

        EN HALUA RIIDELLÄ KENEKÄÄN KANSSA: PISTE

        Itse olet Eewari


      • sleepy moo
        Minä vaan ihan itse kirjoitti:

        pitänee paljataa kerran et usko hyvällä.

        ÄLÄL KÄYTÄ NIMIMERKKIÄNI

        EN HALUA RIIDELLÄ KENEKÄÄN KANSSA: PISTE

        Itse olet Eewari

        oikeudella varaat Minä vaan-nikin itsellesi? Kuinka kauan olet käyttänyt sitä ja oletko varma ettei joku muu ole ennen sinua kirjoittanut samallaisella nikillä kuin sinä nyt?


      • Minä vaan
        sleepy moo kirjoitti:

        oikeudella varaat Minä vaan-nikin itsellesi? Kuinka kauan olet käyttänyt sitä ja oletko varma ettei joku muu ole ennen sinua kirjoittanut samallaisella nikillä kuin sinä nyt?

        mutta olen käyttänyt sitä silloin tällöin ja nyt joku yrittää samalla härnätä toisia ihan tahallaan. En halua riidellä kenenkään kanssa siksi kiukuttaa. Jos keskustelee asioista tavallisesti niin käyttäköön. En ole riitelevää sorttia, paitsi edellä mainituista asioista. Ja tuo pitkien viestien kirjoittaja on kyllä eri henkilö kuin minä.


    • sen verran on vielä elämää jäljellä, että ei tarvi juutuupissa seikkailla.

      • Oopust

        henkilö joka on aina palstalla :D


      • Oopust kirjoitti:

        henkilö joka on aina palstalla :D

        hähä :DDDDDDDDDDDDDD


    • MMies

      JA EN PYSTY LINKITTÄMÄÄN MÖTLEY CRUEN BASTARDS-BIISIÄ!

      NIIN!

      HAHA! :D

    • Kipsamies
    • Minä vaan
      • sleepy moo

        jo lapsena hevimetallia? :)



    • Jazuli

      ja se olis r-a-k-a-s...olis muitakin..mutten nytte taia linkittää niit tähän..=o)


      paan punasta..elikkäs redii..mist mä tykkään...
      http://www.youtube.com/watch?v=pf4gnNK1oFU

      =o7

    • MarttyyriMaIIari-TTt

      Jerry Cottonin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      126
      1288
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      963
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe