Vaimo vieraissa luvalla!

up

Meillä vaimo käynyt vieraissa viimeyönä ja tänään ei kuulemma tule sekstailusta mitään koska paikat niin arkana mutta hymy herkässä ;-) Mutta odotan innolla huomista!!

Nyt hän kylvyssä ja minä selaan näitä keskustelupalstoja etsien vastausta olenko ihan sekopäinen kun saan tyydytystä tällaisesta touhusta?
Tätä olemme tehneet muutaman kerran enneminkin ja se on aina piristänyt seksielämäämme.

11

5487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laritsa M

      Sehän nyt kuitenkin on vain aikuisviihdettä. Siitä kannattaa nauttia.

      • jännääodotusta

        Meillä ollaan vaimon kanssa keskustelti vaimon yökylässä käynnistä lähinnä rakastelun aikana nyt kuitenkin tehdään haaveesta totta nimittäin huomenna perjantaina mies tulee noutamaan vaimoni on sovittu että tästä emme koskaan keskustele edes toistemme kanssa vaikka minua tietystk kiinnostaisi tietää joitakin asioita mutta sopimuksesta pidetään kiinni.On tosi jännää jo nyt tietää että mitä kohta tapahtuu odotav varmasti vaimoani innolla kotiin koska on sovittu että kumeilla ei leikitä jos jollain on vastaavasta kokemusta ja vaikka hauuaisi joskus olla tämän miehen tilalla niin vastailkaahan [email protected]


    • lkgndflknhoit

      Olettekos vielä ehtineet kokeilla sellaista, että se sama lihaksikas rakastaja mies vetäisee perä"perään" sekä itseänne että vaimoanne? Varmaan nauttisitte siitäkin

    • nam nam

      Voi hitsi.

      Pääsitkö edes lipaseen arkaa ja limaista pimppaa?

    • mitäs sitten

      se varmaankin innostuttaa lisää kun tiedostaa että oma kulta on toisen kanssa ,ja ennenkaikkea se että joku toinenkin on kiinnostunut omastaan,se lisänee mielenkiintoa ja kiinnostusta omaan enemmän kun se kelpaa toisillekin.jännää.tosiasiahan se on kun omaa on aina samaa tarjolla ja itsestään selvä,niin kun tiedostaa että hän paneskelee vieraankin kanssa niin tulee sellainen innostus että sehän on oikeesti mun ja mäkin panen sitä...elikä ajatusleikkinä olisi että alan taistella omastani ...mut jos sn oma lähteekin kokonaan eikäanna sulle enää....

    • Anonyymi

      Meillä vaimo käy parinluona joilla on koira

      • Anonyymi

        Minun vaimoni käy aina joskus parinluona jolla on iso kora vaimoni päästi minutkin kerran mukaan katsomaan oli kyllä erikoinen juttu kun olen luullut että koiralla on pieni ja terävä mutta erehdyin pahasti nimittäin oli erikoinen juuresta paksu ja tosi iso joka jäi nalkkiin ja kesti noin puolituntia ja tavaraa oli tullu kai koko ajan sitä oli siellä aika paljon pariskunt oli kuitenkin osannut varautua asiaan oikealla tavalla ja oli astia valmiina johon se roiskahi sen jälkeen vaimonikanssa sovittiin että lähden kotiin vaimoni jäädessä kylään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vaimoni käy aina joskus parinluona jolla on iso kora vaimoni päästi minutkin kerran mukaan katsomaan oli kyllä erikoinen juttu kun olen luullut että koiralla on pieni ja terävä mutta erehdyin pahasti nimittäin oli erikoinen juuresta paksu ja tosi iso joka jäi nalkkiin ja kesti noin puolituntia ja tavaraa oli tullu kai koko ajan sitä oli siellä aika paljon pariskunt oli kuitenkin osannut varautua asiaan oikealla tavalla ja oli astia valmiina johon se roiskahi sen jälkeen vaimonikanssa sovittiin että lähden kotiin vaimoni jäädessä kylään

        Ihan tervettä juttua ja touhua??? Eläinrääkkäystä!


    • Anonyymi

      Saastainen!
      Eläimiin ja lapsiin sekaantujat ja kehitysvammaisten hyväksikäyttäjät todellakin "nalkkiin". Mielikuvissanne tehkää mitä haluatte.

    • Anonyymi

      Kaverilla sen vaimo kävi vieraissa, asiaa puitiin meillä mies oli ihan mieli maassa. Sanoin Pekalle jos oikein haluttaa voi näin käydä. Katso vaikka mun vaimoa nyt bätit rinnat ja nännit nätisti kun kuuli sun jutun.
      Vaimo punastasteli, kysyin olisko jännää antaa vieraalle.
      Pekka sanoi älä kiusaa, vaino kysyi ai Pekallekko.
      Sanoinnenkää kokeileen katselivat toisiaan ja nousivat ylös. Pekka vielä katsoi minua, nyökkäsin.
      Ensin oli hiljaista sitten alkoi vaimo äännellä, kahteen otteeseen vaimo kiljui onnesta.
      Kun tulivat keittiöön jatkettiin kaikkea muuta keskustelua kun Pekka lähti, juostiin vaimon kanssa sänkyyn tuntui että ei saa kyllikseen.
      Aamulla sanoi olin kuin narttu naaras imin ja sain suuta, Pekka oli kiihkeänä, sanoi lopussa ymmärrän nyt vaimoa vähän paremmin, haalusin panna todella kovaa.
      Vaimo nauroi häi narttu päälle ja pyllisti oli tosi halukas ja unnostunut. Päivemnällä kysäsi miten saatas Pekan vaimo sulle, se olis tosi naaras olen huomannut sun katseen.

    • Anonyymi

      Onneksi voin tehdä, mitä huppaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3619
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1419
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1249
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe