Kehtaako tässä enää käydä baarissa?

Siis ollenkaan? Olen nyt seurannut tuota BB:a ja ku mä en meikkaa ollenkaan ja nykymiehet meikkaa baariinkin...Siis daa??

32

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosivaitaru

Jossain vaiheessa on vain todettava, että musta on tullut vanha kun en tajua nykyajan nuoria :)

• sitä on tippunut täysin junasta...Mutta silti..hyhhyh...

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

sitä on tippunut täysin junasta...Mutta silti..hyhhyh...

mutta voihan sitä kokeilla vähän murun meikkikassista lilaa luomeen ja tunnustella miltä se tuntuisi...
        ;) Tiedä kuinka kivaa se olis senkin mielestä, kun tulisit täydessä meikissä lähentelemään ykskaks!

• tosivaitaru kirjoitti:

mutta voihan sitä kokeilla vähän murun meikkikassista lilaa luomeen ja tunnustella miltä se tuntuisi...
        ;) Tiedä kuinka kivaa se olis senkin mielestä, kun tulisit täydessä meikissä lähentelemään ykskaks!

mä luulen, että siltäkin laatta lentäis. Se on muutenkin herkässä tilassa.

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

mä luulen, että siltäkin laatta lentäis. Se on muutenkin herkässä tilassa.

millaiseksi meno menisi, jos ei ensin rohkeasti kokeile :) Joku ilta odotat sitä kynttiläillallisen kanssa meikattuna kotona stilettikorot jaloissa valmiina mihin vain.

• zisel

lauseen loppuun kysymyksenä ton "daa" niin siihen tulee sillon useempi a- kirjain. "Siis daaaaaaa??"

• ymmärrän tytärtänikin nyt paremmin :)

Mitä muuten tarkoittaa tämä hymiö ---> ://

• zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

ymmärrän tytärtänikin nyt paremmin :)

Mitä muuten tarkoittaa tämä hymiö ---> ://

itkeäkkö vai nauraa. Sillä myös kuvataan ristiriitasta tilannetta: "menin panee vihamieheni kans ja nyt ollaan sovussa :-/ "

• tosivaitaru
        zisel kirjoitti:

itkeäkkö vai nauraa. Sillä myös kuvataan ristiriitasta tilannetta: "menin panee vihamieheni kans ja nyt ollaan sovussa :-/ "

miten yks tuttava mies kertoi onnessaan, että nyt hänkin tietää mitä tarkoittaa LAL.

Luulen hänen tarkoittaneen sanontaa LOL.

• zisel
        tosivaitaru kirjoitti:

miten yks tuttava mies kertoi onnessaan, että nyt hänkin tietää mitä tarkoittaa LAL.

Luulen hänen tarkoittaneen sanontaa LOL.

Mitä tarkottaa LMAOF? Tai toi nyt on jo niin vanha että kaikki sen tietää jo...

• tosivaitaru
        zisel kirjoitti:

Mitä tarkottaa LMAOF? Tai toi nyt on jo niin vanha että kaikki sen tietää jo...

pebansa irti. Kai. Sehän on tosi hyvän kuuloista, kun mun ikäinen käyttää noita. Pomppaa jo aivan uskomattomalle tasolle.

• zisel kirjoitti:

;//

• zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

;//

tai no jos mulle joku laittais tollasen hymiön, niin se vois laittaa vaikka sillain että "mun rahat jäi mun exän kämpille... saan ne kyllä takas mutta... ;//

• uk-ko

Mutta oon kuullu että Kärsämäen Esson baarissa pärjäilee toistaiseksi ihan kevyellä, luonnollisella meikillä, joka ainoastaan korostaa miehen hyviä piirteitä.

• ...ainakin viimeks oli. Pitänee käydä joku päivä tarkistaa tilanne.

• Ne on kaikki nykyään ABC:tä, ST1:stä ja Shelliä. Mihin tää maailma on oikein menossa?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Ne on kaikki nykyään ABC:tä, ST1:stä ja Shelliä. Mihin tää maailma on oikein menossa?

Esson baarit on kyllä harvassa nykyään, missäs ne hevosmiesten tietotoimisto nykyään sijaitsee? ABC:llä? Shellillä?

• uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ne on kaikki nykyään ABC:tä, ST1:stä ja Shelliä. Mihin tää maailma on oikein menossa?

Essoja vielä olisi, niin silloin Kärsämäellä asiat olisivat vielä mallillaan. Meinasin ensin ehdottaa Kuortin ABC:tä, mutta tajusin heti, että sinne ei ole asiaa ilman kajalia.

Toisaalta en oo käynyt missään baarissa kohta kahteen vuoteen, mutta viimeksi kun kävin Jokelan Pubissa toissa Uutena Vuotena, siellä oli niin pimeää, että kaikilla oli silmät ihan mustat jo valaistuksenkin takia.

• Richartti kirjoitti:

Esson baarit on kyllä harvassa nykyään, missäs ne hevosmiesten tietotoimisto nykyään sijaitsee? ABC:llä? Shellillä?

Ei sillä ollut muuta paikkaa mihin mennä. Täällä on vielä sellanen retrotunnelma.

• Kohta me retroseksuaalit ollaan IN ja cool ja ihqui ym..., kun joka paikka on täynnä metroseksualeja.

• ei perk! :D

• Onneksi ikäisemme naisetkin ovat aika retroja. ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Onneksi ikäisemme naisetkin ovat aika retroja. ;-)

Oikeesti täällä päin on vielä aika retromeininki kaikin puolin. Viikolla saattaa pubissa olla jollakin lantapiikkarit jalassa...

• Minä vaan

laittaa kevyt meikki ainakin ja tietenkin vähän lisää korkoa kenkiin että näyttäisi pidemmältä. Naiset nääs tykkää isoista miehistä. Punainen silkkikaulahuivi kaulaan nostaisi vähän imagoa.... niin a vot...

Ja sitten kun juot sitä kaljalasiasi, niin pidä pikkurilli pystyssä että näytät hienolta. Kyllä se siitä sitten illan mittaan näkee mihin suuntaan kääntyy...... ;-)

• Eikö meikkauksen lisäksi kannattaisi ennemmin suosia siideriä tai tähtisädetikkudrinksuja?

• kun ei oo kuin muutama retroseksuaali vastannut.

• scale
        relaxed_eyes kirjoitti:

kun ei oo kuin muutama retroseksuaali vastannut.

just otin veskissä puhdistusmaidolla viikonloppumeikit pois. Käyn vielä laittamassa yövoiteen ja sipsuttelen kauneusunille nukkumaan. Öitä.

• TARKISTAA:::!!!
        scale kirjoitti:

just otin veskissä puhdistusmaidolla viikonloppumeikit pois. Käyn vielä laittamassa yövoiteen ja sipsuttelen kauneusunille nukkumaan. Öitä.

.

onko manikyyrille jo varattu aika

.

• #######?????
        TARKISTAA:::!!! kirjoitti:

.

onko manikyyrille jo varattu aika

.

Mene sinäkin nukkumaan siitä .......

Hyvää yötä!!!!!

• #######??????
        #######????? kirjoitti:

Mene sinäkin nukkumaan siitä .......

Hyvää yötä!!!!!

Olekin kiltisti sillä aikaa...

• Kyllä miehet vaan meikkaa.. ei tässä kauaa ole, kun alkoi ekoja kertoja olemaan miespuolisia asiakkaita ostamassa kosmetiikkaa -ei vaimolle vaan itselleen. Enkä tarkoita siis hygieniatuotteita vaan pigmenttikosmetiikkaa kuten meikkivoide, puuteri, kajali.. Meinas ekalla kerralla pettää pokka kun mies kysy apua meikkivoiteen kanssa. Kysyin, että onko naisystävälläsi minkä laatuinen iho ja mies sano hiljaa, että se tulis hänelle..

".... Jaa, siis teille!!" :)

En mä tiiä. On hassua, että miehet meikkaa, mutta ei kai siinä nyt mitään väärääkään ole. Tottumuskysymys tääkin on, joskus 1700-1800 luvulla miehethän meikkas ja puuteroi ihonsa, laittoivat poskipunaa ja tupeen ojennukseen ja se oli normaalia, miehekästä ja muodikasta silloin eikä silloin siihen liittynyt millään tavalla homous. Nyt liitetään miehen meikkaukseen eli nykymeidän "femeniiniseen" käyttäytymiseen automaattisesti homous, joten ihmekö se on että miesten meikkaus nykypäivänä herättää ensin kummastusta. Kohta se on niin normaalia että..

• rusalkaa

Ihan kevyesti sitten vaan. Luulen, etten kuitenkaan huomaisi sinussa mitään eroa :D

Mulla on nimittäin itelläkin tapana ihan kevyt: Pikkasen ripsaria ripsen päihin, ehkä luomiväriä, huulipunaa juu. Käsivoidetta. Dödöä ja lempparihajuvettä. Tukka auki.

Palautetta tuli taas viikonloppuna..."Oot upea nainen!"

Mulla hyvä mieli :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      64
      1216
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56