Nyt olisi meikkivoide hakusessa. Etsin peittävää, iholla hyvin pysyvää meikkivoidetta, joka soveltuu erittäin vaalealle ja keltaisen sävyiselle iholleni. Ihoni on erittäin pintakuiva, t-alueelta couperoottinen (eli peitettävää löytyy) sekä entisenä akneihona rasvaisuuteenkin jonkin verran taipuvainen. Suurimpana vaikeutena on ollut löytää oikean sävyinen meikkivoide, enkä siis vielä ole sellaista löytänyt.
Toistaiseksi olen käyttänyt Lancomen Teint Idolea (sävy 010), joka on ollu liian kylmäsävyinen ja täten saa kasvoni näyttämään punaiselta. Peittävyys siinä on ihan hyvä, mutta sävy väärä. Kesäisin olen käyttänyt sävyä 02, mutta sekään ei ole ollut oikea. Muutamia testereitä olen saanut mukaani, mm. Lancomen Adaptiven vaaleimman sävyn, joka oli parempi, mutta silti liian punainen. Teint Idolen 01-sävy oli myös liian punaisuuteen taipuva ihollani. Tänään kävin Kicksissä kokeilemassa erilasia meikkivoiteita myyjän avustuksella, ja koko myymälästä ei löydy myyjän mukaan sopivan sävyistä meikkivoidetta minulle (!). Kokeilin lähinnä Diorin meikkivoiteita sekä yhtä minaarimeikkivoidetta, jonka nimeä en muista. Keltaiset sävyt olivat liian tummia ja vaaleat liian punaisuuteen taittuvia (tai neutraalit eivät olleet tarpeeksi keltaisia).
Jos joku muu painii saman ongelman kanssa ja on löytänyt siihen ratkaisua, ehdotuksia otetaan mielellään vastaan!
Meikkivoide erittäin vaalealle ja keltaisen sävyiselle iholle
45
6752
Vastaukset
- Naamainen91
Moi! Mul ei oo valitettavasti antaa mitään vinkkiä, koska on sama ongelma, ja vaik en ookaan lukuisia eri meikkivoiteita kokeillu, ni silti must vähä tuntuu, et oikeeta sävyy ei välttämättä oo ees olemassa.
Tällä hetkellä käytän Lumene Natural Coden sävy 10 Vanilla (tai joku semmonen). Se on aika vaaleeta. Ku sitä levittää, ni se on jopa liian vaaleeta, mut levityksen jälkeen se näyttää hiukka liian punaselta/tummalta. :o
Ois myös kiva saada tietää, oisko jotain tarpeeks vaaleeta mutta kellertävämpää voidetta olemassa.- Samaa hakeva
Dior Nude väri 023. Keltainen vaalea, ihana :)
Cliniquella uusi väri "linen" Even Better meikkivoiteesta.
- Minä.
Itse olen hyväksi havainnut;
Lorealin infallible meikkivoiteen. Tästä on myös meikkipuuteri, joka on TOSI hyvä! Itse käytin ongelmakohtiin ensin infalliblen meikkivoidetta ja päälle infallible meikkipuuteri. On todella hyvä! Sävynä tietysti vaalein eli 015. Ihan perus markettikamaa. Hintaa 15-20e
Joe Blascolta on myös todella laaja skaala sävyjä. Hinta on melkoisen kutkuttava, mutta on joka ikisen sentin arvoinen. Tässä kohtaa kannattaa kääntyä asiantuntevan myyjän puoleen. Itse käytän sävyä alabaster. Tuosta on myös muita vaaleita sävyjä, jotka sitten taittavat punertavaan tai kellertävään. Blasco on myös vedenpitävä ja itse olen työssä jossa naama hikoilee välillä reilustikkin, pysyy hyvin koko päivän.
Monet ovat myös suositelleet cinema secretin meikkivoiteita. Kuulemma yhtä hyvää ja pysyvää kun blasco, mutta puolet halvempaa. Jälleenmyyjät löydät hakemalla googlesta. Itse en ole kokeillut, mutta varmasti jossain vaiheessa kokeilen!
Siitä sitten voi kukakin tapella, tukkiiko blasco huokosia vai ei, itse en ole mitään huomannut muutaman vuoden käytöllä. Kesällä käytän tota lorealia ja talvella vaihdan blascoon. Puuteria en käytä lainkaan!
Uutena olen hyväksi havainnut aurinkopuuterin, joka antaa kalpeille kasvoilleni kivan säväyksen.- roosaroosa
peittääkö toi lorealin infallible ihohuokoset? haluaisin kevyen mutta peittävän meikkivoiteen ja tosta oon kuullu kehuja paljon.
- hposs
Paras mitä olen löytänyt on varmaan Clarins Truly Matte 01. Ben Nyellä on myös keltapohjaisia sävyjä mutta ainakaan mattameikkivoide ei sopinut pintakuivalle iholleni. L'Oreal Infallible oli mielestäni vähän punertava, samoin kuin Goshin meikkivoide. MAC Studio Sculpt on aika neutraalisävyinen, mutta korostaa vähän pintakuivuutta.
Muuten olen löytänyt parhaat sävyt & kestävyyden mineraaleista. Esim. Alimalta löytyy vaaleita keltaiseen päin olevia sävyjä (Beige ja Warm, ja Golden on sitten kuulemma jo tosi keltainen) ja pohja on hyvä - ihosi kuvaus voisi olla omastani. - FrozenCorpse
Ite bongasin kaupasta L `Orealin Infalible:n ja vaaleimman sävyn 15.
Pysyy todella hyvin koko päivän, ei pakkuunnu, keräänny, peittää ja vielä tuoksuukin ihanasti. - meikkifeikki
diorille on tullut diorskin nude sävy 010 joka on tosi vaalea! Peittää mielettömän hyvin ja kuitenkin jättää luonnollisen näköiseksi kasvot. Kickseistä löytyy seuraavia tosi vaaleita sävyjä: make up store liquid/matt foundation: milk sävy, bare minerals foundation : fair sävy. Ovat tosi vaaleita että on ihme jos ei käy!
- sgspoijg
Mihin päin tuon Diorin väri on, ettei ole punainen?
Se Milk on kyllä aika tumma :(
- Help__
Kiitokset vastauksista. Kuten arvelinkin, keltasävyiset ja erittäin vaaleat meikkivoiteet taitavat olla aikalailla kiven alla. Meitä vaaleita oliivi-ihoisia kun ei Suomessa taida paljon olla.. Noita Aliman tuotteita voisi kokeilla, toivottavasti sieltä löytyisi jotain, ainakin kuvaus antoi toivoa tähän ongelmaan! Markettimeikkejä en ole käyttänyt vähään aikaan, tuntuu että ne eivät vastaa ihoni vaatimuksiin. Tosin voisihan noita sävyjä käydä vilkaisemassa.
Diorin meikkivoiteita kävin tosiaan kokeilemassa aiemmin ja sen kaikki sävyt olivat minun iholleni liian punaisuuteen tai neutraaliin vivahtavia. Vaaleatta kyllä oli, mutta ei keltapohjaisena. Näin siis minun kohdallani tuon Diorskin Nuden kanssa.
Eräs myyjä suositteli Chanelin meikkivoiteita, ne kuulemma ovat kaikki keltapohjaisia. Sain mattameikkivoiteesta testerin vaaleimmasta sävystä joka oli vaaleudeltaan kyllä sopiva mutta keltaisuutta ei ollut tarpeeksi, vaikka sitä jonkin verran löytyikin. Huoh.. etsintä siis jatkuu. - Help__
Mitä kautta onnistuit tilaamaan noita Aliman näytteitä? Nettisivuilla ei voi valita Suomea maaksi ja sivuilla viitatuissa nettikaupoissa ei ole tarpeeksi vaaleita sävyjä tarjolla näytteistä ollenkaan. Onnistuinko missaaamaan jonkin oleellisen pointin kokonaan vai mitä kautta se siis onnistuu?
- hposs
Joo, tuo muutos tuli sen jälkeen kun olen itse tilannut, eli eivät enää toimita Eurooppaan alimapure.com-sivuilta :(
Pitää katsoa jos tulisivat vielä katumapäälle, koska monikaan ei ole tästä ilahtunut, mitä olen lukenut.
Tietysti on muitakin merkkejä. Monet pitävät LaurEssin pohjista, voisit kokeilla vaikka Subtle Gold-sävyä ja Yellowtakin, koska taidat olla minua keltaisempi, ja tuolta voi tilata myös oman sekoituksen jos valmiina ei löydy.
Tuli vielä mieleen, että Nivean mattameikkivoiteen vaalein sävy oli aika keltainen joskus, ellei ole muuttunut - shsssssssss
hposs kirjoitti:
Joo, tuo muutos tuli sen jälkeen kun olen itse tilannut, eli eivät enää toimita Eurooppaan alimapure.com-sivuilta :(
Pitää katsoa jos tulisivat vielä katumapäälle, koska monikaan ei ole tästä ilahtunut, mitä olen lukenut.
Tietysti on muitakin merkkejä. Monet pitävät LaurEssin pohjista, voisit kokeilla vaikka Subtle Gold-sävyä ja Yellowtakin, koska taidat olla minua keltaisempi, ja tuolta voi tilata myös oman sekoituksen jos valmiina ei löydy.
Tuli vielä mieleen, että Nivean mattameikkivoiteen vaalein sävy oli aika keltainen joskus, ellei ole muuttunutstage colorin meikkivoidetta,itse olen todella vaalea muy sieltä löysin sopivan värisävynnpeittää hyvin ja pysyy
- hposs
shsssssssss kirjoitti:
stage colorin meikkivoidetta,itse olen todella vaalea muy sieltä löysin sopivan värisävynnpeittää hyvin ja pysyy
Mikä on stage color?
Ajattelin muuten itse tilata joskus joko Laura Mercierin silk creme-meikkivoiteen sävyssä soft ivory tai Stilan natural finish oil-free sävyssä a tai aa. Näiden pitäisi olla neutraali- ja keltapohjaisia. - hposs
hposs kirjoitti:
Mikä on stage color?
Ajattelin muuten itse tilata joskus joko Laura Mercierin silk creme-meikkivoiteen sävyssä soft ivory tai Stilan natural finish oil-free sävyssä a tai aa. Näiden pitäisi olla neutraali- ja keltapohjaisia.Niin ja Narsin Sheer Glow on kuulemma hyvä ja sävy Siberia tosi vaalea ei-punainen
- shssssssss
hposs kirjoitti:
Mikä on stage color?
Ajattelin muuten itse tilata joskus joko Laura Mercierin silk creme-meikkivoiteen sävyssä soft ivory tai Stilan natural finish oil-free sävyssä a tai aa. Näiden pitäisi olla neutraali- ja keltapohjaisia.stage colorin meikkivoiteen ostin kosmetologilta,nyt käytössa mineraali meikkivoide hinta n. 23€
- Elitista
Keltasävyisiä mineraalimeikkipohjia löytyy ainakin Ninka Mineral Make Up -sarjasta www.shopninka.fi, sävyt Olive light ja Olive medium.
- Mayby it's maybellin
Käytän Maybellinen Dream Matte Moussea. Sävy on vaalein, eli 004 Champange. Ei kellerrä, vaan juuri oikea sävy! Ja kestää muuten vähän kastumistakin (sateella on tullut huomattua) Peittää myös tosi hyvin. Itse olen vaalea eikä kesälläkään tule paljon ruskettumistakaan, joten tää on tosi hyvä vaihtoehto!
Hintakaan ei niin päätähuimaava ole, se on siinä 12 euron paikkeilla, ja niitä löydät varmaankin lähikaupastasi :)
Toivottovasti tästä on apua, itse olen paininut saman ogelman kanssa mutta tästä on apua! - jaasff
Mull on täsmälleen samanlainen iho ku sulla :D. Joo mut musta Loreal True Matchin sävy W1 on aivan ihanan kellertävä, just perfekt mulle, mutt vain kesällä, kun oon ruskettunu. Talvella en sit voikaan tota käyttää, liian tumma :(. Tai kesällä kyllä menee yleensä W2, sitt ku rusketus vähän laanttuu ni sit W1 ;).
Mut mä voisin kyll koklata tota jonkun mainitsemaa MAybellinen 004 sävyy. - kauneuskonsultti1981
Minulta löytyy sinulle apu. Ota yhteyttä en voi kertoa enempää koska täällä ei saa mainostaa! eli [email protected] Saat kauttani kosmetiikkaa alennuksella, mutta tosiaan kerron enemmän, kun lähetät meiliä! =)
- Help__
Heissan taas,
Mukava (?) huomata etten ole tosiaan yksin tämän ongelman kanssa. Kiitoksia ehdotuksista, netissä noita tuotteita alustavasti vilkuilin ja ruudun antaman värin perusteella tuo Narsin meikkivoide voisi vaikuttaa potentiaaliselta. Sekään ei tosin näytä kovin keltaiselta.. Silmä alkaa nyt harjaantua tunnistamaan meikkivoiteen väriä ja sen sopivuutta omaan ihoon, sillä olen hakenut erilaisia testerinäytteitä varmaan jo yli 10 eri meikkivoiteesta, huoh. Jännä huomata, että valtaosa Suomessa myytävistä meikkivoiteista (Stockmannin ja Sokoksen tarjonta lähinnä) on erittäin punapohjaisia ja neutraalit ovat sitte aika beigemäisiä, valitettavasti ei tarpeeksi keltaisia minulle.
Lorealilta olen pari näytettä ottanut, mutta nekin ovat liian neutraaleja minulle. Vähemmän keltaihoisille ne varmastikin sopivat, sillä juuri tuo W-sävy on enemmän beigeen vivahtava. En osaa mistä olen tämän keltapohjaisen ihoni perinyt mutta alan pikkuhiljaa toivoa että sijoittuisin sinne valtamassaan jolle kaupan meikkivoiteet sopisivat :)
Hyviä uutisia kuitenkin löytyy: Yves Saint Laurentilla oli keltapohjainen meikkivoide, joka vaikutti olevan juuri ihoni värinen! Valitettavasti en painanut meikkivoiteen nimeä muistiini (sillä Sokoksella, missä kävin ko. tuotetta testaamassa, oli vain yhtä meikkivoidetta ko. merkiltä tarjolla). Nettisivujen perusteella kyse voisi olla Teint Eclat De Soiesta ja sävy ilmeisesti Silky Ivory, vaikka ruudulla se ei näytä yhtä keltaiselta kuin se pullossa näytti. Joka tapauksessa tämä sävy erottui muiden sävyjen joukosta selkeästi vaaleana ja keltapohjaisena. Sain siitä testerin, mutta valitettavasti ko. meikkivoide ei ole kovin peittävä, joten se ei vastannut minun tarpeisiini siten kuin olisin halunnut. Levittyvyydestä en myöskään oikein pitänyt. Mutta niille, joilla ei ole paljoa peitettävää, meikkivoide voisi olla erittäin hyvä! Hinta about 50 e kuten merkki antaa olettaa.
Pidän tuota testeripurkkia nyt mukanani ja pyrin sen perusteella löytämään vastaavaa peittävämpää meikkivoidetta jostakin. Tänään kävin itse asiassa Yves Rocherilla ja siellä oli meikkivoiteita sekä puna- että keltapohjaisena (tai neutraalipohjaisena). Löysin mattameikkivoiteen vaaleimmasta sävystä testeripurkkia vastaavan, joten kokeilen sitä huomenna ja toivon parasta!
Jos se ei auta, minunkin pitää alkaa tilata netin kautta erilaisia testereitä, sillä paikalliset kosmetiikkaosastot on nyt aikalailla kierretty. Mutta antakaahan kuulua lisää jos meikkivoidesaralla kuuluu jotain uutta!- hposs
Jos Alima vielä kiinnostaa, niin siirtymäaikaa pidennettiin meille skandinaaveille ja alimapure.com sivuilta voi tilata, koodilla Nordsk10 saa 10% alennusta.
- tosi vaalea
Buff'd Cosmeticsilla on tosi vaalea ja kellertäväpohjainen mineraalimeikkipohja "Cornsilk". Tulee maksamaan tietysti, kun se lähetetään Kanadasta ja kestää viikon - pari, kun saapuu. Koita saada joku kaveri mukaan ja tilatkaa testereitä urakalla, niin saatte säästettyä postikuluissa ja testailtua.
Pure pigmentsit eivät olleet mielestäni hyviä, väittivät että toimivat huulilla, mutta NOT! Shimmeriä oli kyllä, eli jos jotain hohtavaa haluaa, niin sitten niitä! Mutta kulmakarvaväri hyvää ja tosi pigmenttistä. Saattaisi toimia luomivärinä myös.
Meikkipohjasta Original -koostumus on hyvä, siitä peittävämmästä tahtoo tulla kökköjä vähän. Ei hohtele juurikaan, kuten mineraalimeikit joskus. Toimii muuten peiteaineena tosi hyvin näppylöiden päällä JA KESTÄÄ, kun sitä sekoittaa vähän pieneen määrään vaaleaa mattameikkivoidetta (Max-Factor Lasting performance)! Voisin kuvitella, että muitakin sekoituksia voisi tehdä, esim. kosteusvoiteen kanssa? Minä olen tehnyt sellaista joskus kun on ollut kuiva iho Decubalin kosteusvoiteeseen ja toimii ihan OK. Aika läpikuultavaa, mutta tosi kestävää.
Cornsilk on niin vaaleaa, että käy minulle vaan talvella ja minä olen oikeasti hirvittävän vaalea. Minulle ei käynyt mikään meikkivoide, mitä kaupoista löytyi valmiina. Kesäksi luultavasti tilaan sitä vähän tummempaa keltapohjaista, mitä heillä on.
Siellä on myös aivan valkoista meikkipohjaa myytävänä jos ei riitä väriasteikko. He myös tekevät valmiita sekoituksia sävyistä asiakkaan määräämien prosenttimäärien mukaan. Siksi kannattaa tilata testereitä paljon. - sghfh
tosi vaalea kirjoitti:
Buff'd Cosmeticsilla on tosi vaalea ja kellertäväpohjainen mineraalimeikkipohja "Cornsilk". Tulee maksamaan tietysti, kun se lähetetään Kanadasta ja kestää viikon - pari, kun saapuu. Koita saada joku kaveri mukaan ja tilatkaa testereitä urakalla, niin saatte säästettyä postikuluissa ja testailtua.
Pure pigmentsit eivät olleet mielestäni hyviä, väittivät että toimivat huulilla, mutta NOT! Shimmeriä oli kyllä, eli jos jotain hohtavaa haluaa, niin sitten niitä! Mutta kulmakarvaväri hyvää ja tosi pigmenttistä. Saattaisi toimia luomivärinä myös.
Meikkipohjasta Original -koostumus on hyvä, siitä peittävämmästä tahtoo tulla kökköjä vähän. Ei hohtele juurikaan, kuten mineraalimeikit joskus. Toimii muuten peiteaineena tosi hyvin näppylöiden päällä JA KESTÄÄ, kun sitä sekoittaa vähän pieneen määrään vaaleaa mattameikkivoidetta (Max-Factor Lasting performance)! Voisin kuvitella, että muitakin sekoituksia voisi tehdä, esim. kosteusvoiteen kanssa? Minä olen tehnyt sellaista joskus kun on ollut kuiva iho Decubalin kosteusvoiteeseen ja toimii ihan OK. Aika läpikuultavaa, mutta tosi kestävää.
Cornsilk on niin vaaleaa, että käy minulle vaan talvella ja minä olen oikeasti hirvittävän vaalea. Minulle ei käynyt mikään meikkivoide, mitä kaupoista löytyi valmiina. Kesäksi luultavasti tilaan sitä vähän tummempaa keltapohjaista, mitä heillä on.
Siellä on myös aivan valkoista meikkipohjaa myytävänä jos ei riitä väriasteikko. He myös tekevät valmiita sekoituksia sävyistä asiakkaan määräämien prosenttimäärien mukaan. Siksi kannattaa tilata testereitä paljon.Minusta Buff'din pohja oli aika kuivan jauhoinen eikä peittänyt mitään, mutta nämä ovat jutut pitää kokeilla itse, eli mikä toimii yhdellä ei toimi toisella. Jos tilaa pelkkiä näytteitä ne lähetetään ilmaiseksi.
- tuli mielene
Stilan meikkivoiteet ovat kuuluisia keltaisuudestaan, joten niitä ehkä kannattaisi kokeilla. www.cheapsmells.com löytyy varmaan halvimmalla.
- Abercrombie92
Olen niitä harvoja poikia jotka tykkäävät meikata ja etsinkin kauan meikkivoidetta jota ulkopuoliset ei näkisi(luonnollisuus) ja joka ei olisi turhan maskimainen. Lopulta löysin Joe Blacon joka on kallista, MUTTA TOIMII. Meikkivoide ei myöskään lähde pois hikoillessa/saunassa joten voin olla vaikka uintitreeneissä meikit naamassa. =)
Halvin suomalainen liike jonka olen nähnyt (kallis!)
http://www.cosme.fi/pd.php?p=674
Liike josta itse tilaan(toimitus kestää 1-2viikkoa, mutta paketti tulee ;>)
http://www.camerareadycosmetics.com/proddetail.php?prod=JoeBl-BlascoUltraBaseG8-10
Suosittelen Alabasteria, mutta jos tuo tuntuu tummalta(joka on todella outoa, koska omakin ihoni on kauhian tai liian vaalea) niin osta Golden olivea tai jotain muuta vaaliampaa.. Myös joillakin kosmetologeilla voinee testata oikeaa sävyä jos pätäkkää löytyy. =)
Tsemppiä meikin etsintään!- tilausta harkitseva
Hei,
paljonko on postikulut Jenkeistä tilattaessa. Määrittyykö se paketin arvon mukaan? - Abercrombie boy
tilausta harkitseva kirjoitti:
Hei,
paljonko on postikulut Jenkeistä tilattaessa. Määrittyykö se paketin arvon mukaan?Ainakin Suomen putiikkejen hintoihin verraten.
Tilasin yhden meikkivoiteen ja hinta oli n. 24e toimituskuluineen. En jaksa muistaa paljonko pk:t oli, mutta ei mitkään kamalat..... Täytyy toki muistaa, että jos tilaa jenkeistä tavaraa 45e(sis pk) niin joutuu maksamaan 22% veroa tulli traffiteja jos tilaus on 150e.
Kirjoitan tarkan pk summan tänne, kun seuraavan kerran pistän putelia tilaukseen. =)
- Help__
Kiitos taas suositteluista! Valiettavasti Blasco ei ole minulle tarpeeksi keltainen vaikka vaaleutta Alabasterista löytyykin. Alima ja Buff'd sen sijaan kiinnostavat ja sävyt näyttivät tosiaan tietokoneen ruudulla lupaavilta! Kertokaapas, kun itselläni ei ole kokemusta mineraalimeikeistä, että kuinka peittäviä ne loppuviimein ovat, esimerkiksi kyseiset merkit tai jotkin muut joita voisi suositella? Itselläni peitettävää löytyy couperosan takia kuitenkin jonkin verran. Kävin kokeilemassa Jane Iredalen meikkipohjaa ja se ei itselläni peittänyt tarpeeksi, vaikka sitä pari kerrosta laitettiin. Onko muiden peittävyys suunnilleen samaa tasoa? Sekin myös kiinnostaisi, miten ne käyttäytyvät kuivan ihon kanssa. Joitain kokemuksia tulikin jo, mikä on tilanne muilla?
Ja siitä Yves Rocherista: mattameikkivoiteen väri on parhaimpia ellei paras mitä olen löytänyt (beige 100). Peittävyys on ihan ok, tosin Lancomen Teint Idolen jälkeen jää vähän toivomisen varaa.. Valitettavasti meikki ei kestä hyvänä kasvoilla koko päivää, siksi panostaisinkin mieluiten tasokkaaseen meikkivoiteeseen. Päädyin kuitenkin ostamaan tuota meikkivoidetta, sillä se on enemmän oikean värinen kuin nykyinen meikkivoiteeni eikä alennuskuponkien (joita sieltä muuten lähetetään väh. 1 / kk) jälkeen . Etsintä kuitenkin jatkuu ->- Help__
.. jälkeen hintakaan ollut siis paha. Ajatus näköjään katkesi :)
- edellinen
Minä olen tuo, joka suositteli Buff'd -cosmeticsia. Siitä jo joku huomauttikin, että se ei ole kovin peittävää ja on jauhoista. Itsellä ei ole laajaa kokemusta mineraalimeikeistä, joten voi ollakin, että Buff'd on jauhoista kun sitä vertaa muihin. Hmmm. Voisin itsekin tutustua toisiin merkkeihin. Ties vaikka löytyisi vielä parempi?
Itsellä jos joskus on iho hilseillyt talvella, niin nättiä siitä ei silloin saa mineraalimeikillä. Mineraalimeikille kannattaisi olla hyvin kosteutettu tasainen pohja. Mutta sitä ei voi tietää, ennenkuin kokeilee itse. Minä saan peittävyyttä esim. silmien alle ja mahd. näppylöille laittamalla pienenpieneen pisaraan meikkivoidetta mineraalipuuteria ja levittämällä pienellä siveltimellä. En tiedä, miltä se näyttää isommalla ihoalueella. - jimmu
Gosh Exeptional Wear 11 Porcelaine.
- judm
jimmu kirjoitti:
Gosh Exeptional Wear 11 Porcelaine.
se on punainen
- ML
edellinen kirjoitti:
Minä olen tuo, joka suositteli Buff'd -cosmeticsia. Siitä jo joku huomauttikin, että se ei ole kovin peittävää ja on jauhoista. Itsellä ei ole laajaa kokemusta mineraalimeikeistä, joten voi ollakin, että Buff'd on jauhoista kun sitä vertaa muihin. Hmmm. Voisin itsekin tutustua toisiin merkkeihin. Ties vaikka löytyisi vielä parempi?
Itsellä jos joskus on iho hilseillyt talvella, niin nättiä siitä ei silloin saa mineraalimeikillä. Mineraalimeikille kannattaisi olla hyvin kosteutettu tasainen pohja. Mutta sitä ei voi tietää, ennenkuin kokeilee itse. Minä saan peittävyyttä esim. silmien alle ja mahd. näppylöille laittamalla pienenpieneen pisaraan meikkivoidetta mineraalipuuteria ja levittämällä pienellä siveltimellä. En tiedä, miltä se näyttää isommalla ihoalueella.Jane Iredalelta löytyy mukava purepressed base ja Varmasti sävy jokaiselle,mutta vaatii,,että kokeillaan iholle,kun sävyjä paljon.Kävin ja sain värisuosituksen,mut koska hinta n.60e,tilasin netistä.Minusta sävy on kuitenkin itselleni ehkä liian keltapohjainen.Outoa kyllä,eniten mineraalimeikeistä,joista en juuri enää piittaa,ihoani kehuttiin kun käytin komerossa seisonutta Lorealin true match mineralsia,ei korostanut kuivia kohtia.Kannattaa hommata erillinen kabuki sen kanssa.
- >>>
Niitä on todella laaja valikoima ja Blasco-asiantuntijan avustuksella löytänet oikean sävyn.
- lkjhgytf
en tiiä kuuluuko asiaan, mutta mulla kaikki meikkivoiteet muuttuu punasiks vaikka ne ois keltapohjasia.. Outoo vaikka naamaki on keltanen... Tulisko apuja täältä ku kukaan muu ei osaa auttaa?
- k
lkjhgytf kirjoitti:
en tiiä kuuluuko asiaan, mutta mulla kaikki meikkivoiteet muuttuu punasiks vaikka ne ois keltapohjasia.. Outoo vaikka naamaki on keltanen... Tulisko apuja täältä ku kukaan muu ei osaa auttaa?
Ben Nyen jälleenmyyjä. Pitäisi löytyä sävy.
- lopoo
k kirjoitti:
Ben Nyen jälleenmyyjä. Pitäisi löytyä sävy.
Mulla ei oo rahaa rueta opiskelijabudjetilla tilailemaan meikkivoiteita.. mulla on sama ongelma kun teillä muillakin. nyt käytän sitä natural coden vanillaa mutta se paakkuuntuu päivän myötä. harmi, sävy melko hyvä vaikka tummeneekin laiton jälkeen. Miksi infallible ja lasting performance tummenee AIVAN HUOMATTAVASTI kun ne laittaa iholle? molemmista tulee puna/ruskea-sävyisiä? vai olenko ainut?
- tdmsfm
lopoo kirjoitti:
Mulla ei oo rahaa rueta opiskelijabudjetilla tilailemaan meikkivoiteita.. mulla on sama ongelma kun teillä muillakin. nyt käytän sitä natural coden vanillaa mutta se paakkuuntuu päivän myötä. harmi, sävy melko hyvä vaikka tummeneekin laiton jälkeen. Miksi infallible ja lasting performance tummenee AIVAN HUOMATTAVASTI kun ne laittaa iholle? molemmista tulee puna/ruskea-sävyisiä? vai olenko ainut?
Et ole ainut, ne tummenee ikävästi ja ovat punertavia :(
Tämä ei muuten tulisi kovin kalliiksi, kympin postikulujen kanssa http://www.cheapsmells.com/productPaging.php?productSex=*&category=Cosmetics&brand=Stila&name=Natural Finish Oil Free Make Up
Sävy A on about yhtä vaalea kuin Natural Code ellei vaaleampikin ja kevyesti keltapohjainen, tarvitsee tosin puuteria kiinnitykseen.
- puffiini
Revlon colourstay puff 150 vaaalein sävy itellä on aikas hyvä. Sitä voi lisätä sitten punoittaviin kohtiin lisää.
- Näppynaama84
Mistä ihmeestä tuota Revlonia löytyy nykyisin?
Olen löytänyt alennuslaarista Oulusta vain jotain harvoja Revlonin random-kappaleita.
Colorstay olisi siis hakusessa :)
Kiitos jos joku osaa vastata!
- kovisnarri
Suosittelen tutustumaan BB voiteisiin. Niitä saa Ebaysta.
- BB voiteet
taas ovat usein liian tummia taikka punertavia!
- ,,,,,,,;;
BB voiteet kirjoitti:
taas ovat usein liian tummia taikka punertavia!
Höpön löpön, eivätkä ole. Olet varmaan kokeillut vain Garnierin BB voidetta...
Itselläni on L'Oréalin ja Revlonin BB voiteet kaikista vaaleimpina sävyinä (ostettu Japanista) eivätkä todellakaan ole tummia tai punertavia. Toi Garnierin BB voide on vissiin ainut, mitä Suomesta saa? Sen vaalein sävy on ihan järkyttävän tummaa!
Tosiaan odottelen, josko noi L'Oréalin tai Revlonin BB voiteet tulisivat Suomeen myyntiin, koska ne ovat _kaikkia_ kokeilemiani meikkivoiteita vaaleampia! - ,,,,,,,;;
,,,,,,,;; kirjoitti:
Höpön löpön, eivätkä ole. Olet varmaan kokeillut vain Garnierin BB voidetta...
Itselläni on L'Oréalin ja Revlonin BB voiteet kaikista vaaleimpina sävyinä (ostettu Japanista) eivätkä todellakaan ole tummia tai punertavia. Toi Garnierin BB voide on vissiin ainut, mitä Suomesta saa? Sen vaalein sävy on ihan järkyttävän tummaa!
Tosiaan odottelen, josko noi L'Oréalin tai Revlonin BB voiteet tulisivat Suomeen myyntiin, koska ne ovat _kaikkia_ kokeilemiani meikkivoiteita vaaleampia!Hupsanskeikkaa... Se olikin Maybellinen BB voide, eikä L'Oréal... Anyways... Vaaleaa kuitenkin on. :)
- Perfecto!
Minulla on maidonvaalea iho ja aikoinani hain meikkivoidetta eri tuotesarjoista, kunnes löysin Joe Blascon!! Siitä löytyi tarpeeksi vaalea värivoide, joka ei tehnyt possunpinkkiä väriä vaaleaan ihoon, kuten kymmenet markettivoiteet! Blascon käytän lähes päivittäin, olen ollut sille uskollinen jo toistakymmentä vuotta! Hintavaa hankkia, mutta on riittoisaa ja ei tarvitse vaihtaa!! Loistava sarja!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803