Minkälaista treeniä vaadittaisiin että saisi sellaisen pompun jolla tuo donkki tulisi tehtyä?
Pituuskasvu on jo loppunut joten siitä ei ole avittajaksi.
Donkkaus alle 180 pitkänä?
5
4863
Vastaukset
- Manager
1.Hypi
-Hypi ja pompi. Esi. rappusia, koria kohti, aitoja, Painojen kanssa...
Huom! Hypi ylös, älä eteenpäin.
2. Jalkalihasharjoittelu
-Tee punttisalilla pohjelihasreenejä, sekä myös reisiä.- Ex-donkkaaja
Mulla nous pomppu aikanaan 30 senttia 6 kk:ssa kun me aloimme hyppiä aitojen yli tasajalkaa. Siihen asti donkki meni mut ei oikeen tasajalkahyppynä. eli n. 5 aitaa semmoselle korkeudelle että voit hyppiä sarjana ilman välitepasteluja. lämmittele ensin.
punttiksella etukyykkyä ja rinnallevetoa. Tietysti auttaa jos ei ole turhaa painolastia eli rasvaprosentti ei ole 25. - Wannabe
Ex-donkkaaja kirjoitti:
Mulla nous pomppu aikanaan 30 senttia 6 kk:ssa kun me aloimme hyppiä aitojen yli tasajalkaa. Siihen asti donkki meni mut ei oikeen tasajalkahyppynä. eli n. 5 aitaa semmoselle korkeudelle että voit hyppiä sarjana ilman välitepasteluja. lämmittele ensin.
punttiksella etukyykkyä ja rinnallevetoa. Tietysti auttaa jos ei ole turhaa painolastia eli rasvaprosentti ei ole 25.Niin mites pitkä olet?
Itsellä tuo 30 senttiä ei riitä millään vielä donkkiin asti,mittasin tuossa ulottuvuuteni joka 228 eli pitäisi hypätä 77 senttiä että yltäisi korirenkaaseen ja siihen varmaan vielä 20 senttiä päälle jotta donkki onnistuu? - Dima
Wannabe kirjoitti:
Niin mites pitkä olet?
Itsellä tuo 30 senttiä ei riitä millään vielä donkkiin asti,mittasin tuossa ulottuvuuteni joka 228 eli pitäisi hypätä 77 senttiä että yltäisi korirenkaaseen ja siihen varmaan vielä 20 senttiä päälle jotta donkki onnistuu?Kyllä se siitä 158cm pitkä mieskin on donkannut..
- Ex-donkkaaja
Wannabe kirjoitti:
Niin mites pitkä olet?
Itsellä tuo 30 senttiä ei riitä millään vielä donkkiin asti,mittasin tuossa ulottuvuuteni joka 228 eli pitäisi hypätä 77 senttiä että yltäisi korirenkaaseen ja siihen varmaan vielä 20 senttiä päälle jotta donkki onnistuu?olin silloin ja olen vieläkin.
Kaveri tosin oli paremmassa kunnossa ja oli sun pitunen. Donkki meni silläkin tasajalkaa, kerran matsissakin. Se kävi paljon puntilla ja teki loikkatreeniä. Sillä ei ollu yhtään rasvaa ja tosi lihaksikas, sillai sopusuhtasesti. Tseppiä vaan. Älä unohda koristaitoja. Ne on donkkaamista tärkeämpiä, jos aiot peluriks esim. sm-sarjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918