Minkälaista treeniä vaadittaisiin että saisi sellaisen pompun jolla tuo donkki tulisi tehtyä?
Pituuskasvu on jo loppunut joten siitä ei ole avittajaksi.
Donkkaus alle 180 pitkänä?
5
4959
Vastaukset
- Manager
1.Hypi
-Hypi ja pompi. Esi. rappusia, koria kohti, aitoja, Painojen kanssa...
Huom! Hypi ylös, älä eteenpäin.
2. Jalkalihasharjoittelu
-Tee punttisalilla pohjelihasreenejä, sekä myös reisiä.- Ex-donkkaaja
Mulla nous pomppu aikanaan 30 senttia 6 kk:ssa kun me aloimme hyppiä aitojen yli tasajalkaa. Siihen asti donkki meni mut ei oikeen tasajalkahyppynä. eli n. 5 aitaa semmoselle korkeudelle että voit hyppiä sarjana ilman välitepasteluja. lämmittele ensin.
punttiksella etukyykkyä ja rinnallevetoa. Tietysti auttaa jos ei ole turhaa painolastia eli rasvaprosentti ei ole 25. - Wannabe
Ex-donkkaaja kirjoitti:
Mulla nous pomppu aikanaan 30 senttia 6 kk:ssa kun me aloimme hyppiä aitojen yli tasajalkaa. Siihen asti donkki meni mut ei oikeen tasajalkahyppynä. eli n. 5 aitaa semmoselle korkeudelle että voit hyppiä sarjana ilman välitepasteluja. lämmittele ensin.
punttiksella etukyykkyä ja rinnallevetoa. Tietysti auttaa jos ei ole turhaa painolastia eli rasvaprosentti ei ole 25.Niin mites pitkä olet?
Itsellä tuo 30 senttiä ei riitä millään vielä donkkiin asti,mittasin tuossa ulottuvuuteni joka 228 eli pitäisi hypätä 77 senttiä että yltäisi korirenkaaseen ja siihen varmaan vielä 20 senttiä päälle jotta donkki onnistuu? - Dima
Wannabe kirjoitti:
Niin mites pitkä olet?
Itsellä tuo 30 senttiä ei riitä millään vielä donkkiin asti,mittasin tuossa ulottuvuuteni joka 228 eli pitäisi hypätä 77 senttiä että yltäisi korirenkaaseen ja siihen varmaan vielä 20 senttiä päälle jotta donkki onnistuu?Kyllä se siitä 158cm pitkä mieskin on donkannut..
- Ex-donkkaaja
Wannabe kirjoitti:
Niin mites pitkä olet?
Itsellä tuo 30 senttiä ei riitä millään vielä donkkiin asti,mittasin tuossa ulottuvuuteni joka 228 eli pitäisi hypätä 77 senttiä että yltäisi korirenkaaseen ja siihen varmaan vielä 20 senttiä päälle jotta donkki onnistuu?olin silloin ja olen vieläkin.
Kaveri tosin oli paremmassa kunnossa ja oli sun pitunen. Donkki meni silläkin tasajalkaa, kerran matsissakin. Se kävi paljon puntilla ja teki loikkatreeniä. Sillä ei ollu yhtään rasvaa ja tosi lihaksikas, sillai sopusuhtasesti. Tseppiä vaan. Älä unohda koristaitoja. Ne on donkkaamista tärkeämpiä, jos aiot peluriks esim. sm-sarjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024208
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat843132Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431579Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191418Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251365Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053