Mulla on monia tavoitteita ja yks niistä on timmi vatsa, muita on notkeampi keho ja ja koordinaatiotaitojen parantaminen. Ajattelin tietenkin myös ruokavaliota hieman parannella mutta en mitään nälkäkuuria aio pitää enkä kyllä luovu pastastakaan :) kohtuudella tietenkin!
Mutta onnistuisikohan pilateksen (kerran viikossa) ja vesijuoksun (2kertaa viikossa) ?
Olisi ihana pitää pitsihepeneitä ensi kesänä mistä voisi vähän vilahdella masukin eikä tarttis häpeillä :P
timmi vatsa!!
8
6067
Vastaukset
- merij
tuottaa jonkunlaista tulosta, mutta oletko varma ettei sinulla olisi aikaa esimerkiksi päivittäiseen tai ainakin 5 krt viikossa tapahtuvaan omaan pieneen pilatessessioon. 15 minuuttiakin riittä! Kannattaa jostain halpakaupasta ostaa pilatespallo (saa alle 10€) ja netistä etsiä kivoja pilatespallon kanssa tehtäviä liikkeitä. Esimerkiksi pelkkä pallon päällä istueltaan pomppiminen ilman tukea, hyvässä ryhdissä ja 30% keskivartalon lihaksista jännitettyinä tekee todella hyvää lantipohjan lihaksille ja syville vatsalihaksille että pomppiminen on kivaa! :) Tuota voi sitten tehdä vaikka tv:tä katsellessa.
Tsemppiä! :)- vatsa!!
voishan tuotaki harkita, mulla on niin paljon parempi itsekuri jos joudun menemään tunnille ku tekemään jotain itsekseni kotona :) Ja pallokin on vaikea saada piiloon :P Mutta pistän harkintaan! kiitos vinkistä!
- kajasalina
Juu, Pilates tekee kyllä keskivartalosta timmin kun jaksat jumpata säännöllisesti. Hommaa itsellesi matto ja pallo ja vaikka jotkut pienet painot: http://kauneuden.nettikauppaa.fi/pilates.aspx niin kyllä se siitä lähtee.
- tiffany99
Suosittelen ainakin 2 krt viikossa body balance tunteja.
(pilates,yoga,thi chi tyyppinen tunti,jossa myöskin tehdään vatsalihaksia)
TOIMII !!!!!!- kotikuntoilija
Ostin FysNet verkkokaupasta itselleni jooga-pilates setin. Olen tyytyväinen hankintaani, kiva on treenata kotona ja nimenomaan silloin, kun omaan aikatauluuni käy sopivasti. Treeni on mielestäni monipuolista ja mielekästä, koska settiin kuuluu useampi väline (mm. jumppapallo, joogamatto ja pilates-nauha). Treeni käy tehokkaasti mm. keskivartalon alueelle. Settiin kuuluu myös 3 kpl harjoitus DVD:tä, jossa saa kivan opastuksen harjoitteluun.
Voin laittaa tähän alle linkin jooga-pilates settiin FysNet verkkokaupan sivuille. Kantsii käydä katsomassa tuotetta ja ostaa itselleen setti kotitreeniin. Ja sitten eikun iloisin, pirtein mielin treenaamaan. Suosittelen.
http://www.fysnet.fi/6_osainen_yoga_pilates_setti__3_kpl_dvd_62001_g.html - tavoittelija1234
kotikuntoilija kirjoitti:
Ostin FysNet verkkokaupasta itselleni jooga-pilates setin. Olen tyytyväinen hankintaani, kiva on treenata kotona ja nimenomaan silloin, kun omaan aikatauluuni käy sopivasti. Treeni on mielestäni monipuolista ja mielekästä, koska settiin kuuluu useampi väline (mm. jumppapallo, joogamatto ja pilates-nauha). Treeni käy tehokkaasti mm. keskivartalon alueelle. Settiin kuuluu myös 3 kpl harjoitus DVD:tä, jossa saa kivan opastuksen harjoitteluun.
Voin laittaa tähän alle linkin jooga-pilates settiin FysNet verkkokaupan sivuille. Kantsii käydä katsomassa tuotetta ja ostaa itselleen setti kotitreeniin. Ja sitten eikun iloisin, pirtein mielin treenaamaan. Suosittelen.
http://www.fysnet.fi/6_osainen_yoga_pilates_setti__3_kpl_dvd_62001_g.htmlOnks se fysnet luotettava ja miten maksoit tai siis millä maksutaval?
- jejej
Itse käyn kerran viikossa pilateksessa, kerran viikossa zumbassa, 1-2 kertaa lenkillä, sekä 1-2 kertaa salilla.
Ja ei muuten tarvitse katsoa YHTÄÄN mitä suuhunsa laittaa, ja paino vaan tippuu ja kiinteytyy!! - emili-a
Vaihdoin treenit vähäksi aikaa joogaan ja pilatekseen ja sanottava, että kyllä tuntuu. Ranka vahvistuu ja hapenotto paranee. Ihan erilainen olo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263096Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272103Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141650Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71358- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381226- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902