Missä vois myydä koruja?!

apuah!!

Moi!
Mulla on pari timantti korua, mutta en käytä. On kaulakoru ja korvikset.
Missä niitä voisi myydä helsingissä? Pitäis olla sellanen pikaista käteistä diili, sillä tarvitsen rahaa tulevalle matkalle joka on aivan pian.

Eli tietääkö joku minne voisi myydä Helsingissä valkokulta/timantti koruja ja saisi heti rahaa siitä? Kiitos!

6

7643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantsuu

vie kaniin eli PANTTIKONTTORIIn sielät saa reilun hinnan ja myyvät korut huutokaupalla, jos et niitä enää itsellesi lunasta.
      Tässä on sekin hyvä puoli, että saat myyntihinnasta osan itsellesi, jos pantti on ollut pienempi kun se huutokaupasta saatu hinta.
      Eli ei oo kusetusta näissä, kuten joillan "kultasepillä" tai "ostan korusi hyvään hintaan" jobbareilla.

tsekkaa lisätietoja: http://www.pantti.fi/panttilainaus/?source=adwords&gclid=CKWZpJm28Z0CFRM63godU2_SLA

• somali2

on myydä itse vaikka huutonetissä.
      se tosin vaatii:
      1. luovuutta, jotta saat myynti-ilmoituksestasi niin vetävän, että koru menee varmasti, nopeasti ja oikealla arvollaan kaupaksi.
      2. varmaa tietoa. eli on parempi käydä oikein kultaseppää moikkaamassa ennen kiviä sisältävien korujen myynti-ilmoituksen asettamista, jottei tule myytyä lasitavaraa jalokivinä.

• arsenikki

Jos on omia koruja, niin myy kelle myyt.
      Mutta varastettuja koruja jos on niin vie poliisille. multa varastettiin la 29.11 koko koru kokoelma. n. 7000e edestä.
      Ehkä siks tää viesti.

• jonnec

tuonne voi myydä ainakin kaikki kultakorut.... www.korutrahaksi.fi

• hlrpilke

voisiko joku auttaa mihin voisin viedä myytäväksi käsintehtyjä koruja? torilla ne eivät mene:(

• kaltsuman

käyks mun netti sivul niin sieltä saa kaikkee mut ei oo viel netti sivu valmis ni koht on :):)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe