Tunsin armeijassa pojan joka oli vienyt viideltä tytöltä neitsyyden. Eräällä lomalla oli painanut 14v tyttöä.
Kyllä tuommoinen poksauttelija varmasti pystyy tyytymään käytettyyn naiseen kun on saanut yli osansa. Eli en ihmettele naisten ihailua panomiehiä kohtaan.
Montako neitsyyttä olet vienyt?
17
719
Vastaukset
- Lord_Boredom
Muistan joskus kakskymppisenä matkustaneeni kerran junalla, jossa samalla kyydillä matkasi armeijapoikia, joilla oli juuri alkamassa viikonloppuvapaat. Yksi kalju jantteri ilmeisesti harrasti samalla junamatkalla seksiä useamman kuin yhden partnerin kanssa, ja saanut kai vielä useammalta puhelinnumeron. Tai näin hän ainakin kehui, mutta vaikka armeijapoikien puheissa usein lieneekin reilu määrä ilmaa, epäilen ettei niin suljetussa tilanteessa kannata enää valehdella, koska kiinnijäämisen riski olisi liian suuri.
- Lutkan mietteitä
Neitsyydestä ei ole muuta kuin haittaa...hidastaa vain ensimmäsillä seksikerroilla nautintoa kun sattuu, niin inhottavasti ja jännittää muutenkin...mutta kyllä se siitä. Täytyyhän jonkun panomiehen käydä kyntämässä naisella ne paikat auki aviomiehen tultavaksi ;)
- aisankannattaja.
aviomiehen pitäisi sitten olla uskollinen käytetylle naiselle?
Mielestäni käytettyä naista saa pettää ja jättää jos kotileikit alkaa kyllästyttämään. - alajantti
aisankannattaja. kirjoitti:
Mielestäni käytettyä naista saa pettää ja jättää jos kotileikit alkaa kyllästyttämään.Noinhan se käytännössä menee. Kyllä mies voi sanoa että häntä ei naisen lutkamenneisyys haittaa, mutta käytännössä asia on yleensä toisin. Uskoisinkin että yksi suuri syy miesten pettämisiin on naisen lutkuudesta johtuva vitutus. Ei kukaan mies ole tyytyväinen jos nainen paljastuu vaikka neekerinrakastajaksi.
- Nainen ja sukka
Mielestäni käytettyä naista saa pettää ja jättää jos kotileikit alkaa kyllästyttämään.Eli mielestäsi nainen on kuin sukka...ekalla kerralla kivan joustava kun kiskaisee jalkaan ja väri mukavasti tasainen uutuuttaan...mutta parin pesukerran jälkeen on jo vähän nukkaantunut ja kuluneen näköinen ja tuntoinen vai?
Mitenkäs mies eikös sen miehenkin kalu sitten käytössä kulu? Ei poloiset ATM-miehetkään sitä "käytettyä" naistaan jätä jos saavat sellaisen ja pääsevät normimiehen tasolle...ja mitä luulet juoksevatko kaikki perheenisätkin vieraissa? Eivät tietenkään!
Kotileikkejä leikkii muuten sellaiset 5-6 vuotiaat pikkutytöt eivät aikuiset naiset ja miehet...silloin on jo kotileikit leikitty ja tosi kyseessä kun on omaa perhettäkin :) - panokone99
Nainen ja sukka kirjoitti:
Eli mielestäsi nainen on kuin sukka...ekalla kerralla kivan joustava kun kiskaisee jalkaan ja väri mukavasti tasainen uutuuttaan...mutta parin pesukerran jälkeen on jo vähän nukkaantunut ja kuluneen näköinen ja tuntoinen vai?
Mitenkäs mies eikös sen miehenkin kalu sitten käytössä kulu? Ei poloiset ATM-miehetkään sitä "käytettyä" naistaan jätä jos saavat sellaisen ja pääsevät normimiehen tasolle...ja mitä luulet juoksevatko kaikki perheenisätkin vieraissa? Eivät tietenkään!
Kotileikkejä leikkii muuten sellaiset 5-6 vuotiaat pikkutytöt eivät aikuiset naiset ja miehet...silloin on jo kotileikit leikitty ja tosi kyseessä kun on omaa perhettäkin :)Minä olin nuorena todellinen atm, pääsin neitsyydestäni vasta 21v, mutta sen jälkeen onkin menoa ollut. Olen nykyään komea ja treenattu joten naisia riittää ihan tarpeeksi. En silti ole vieläkään tyytyväinen kun en ole yhtään neitsyttä itselleni saanut enkä varmaan ikinä tule olemaan kenenkään naisen kanssa tyytyväinen ellen neitsyttä joskus saa, sen jälkeen voin tyytyvä tavalliseen naiseen. Nyt "seurustelen" naisen kanssa mutta en silti pidä tätä mitenkään erikoisena ja tulenkin jatkamaan tälläistä paneskelu seurustelua siihen asti kunnes saan sen neitsyeen jostain. Sen jälkeen voin vasta miettiä suhdetta, mieluiten sen neitsyeen kanssa tietenkin.
- ei kannata
panokone99 kirjoitti:
Minä olin nuorena todellinen atm, pääsin neitsyydestäni vasta 21v, mutta sen jälkeen onkin menoa ollut. Olen nykyään komea ja treenattu joten naisia riittää ihan tarpeeksi. En silti ole vieläkään tyytyväinen kun en ole yhtään neitsyttä itselleni saanut enkä varmaan ikinä tule olemaan kenenkään naisen kanssa tyytyväinen ellen neitsyttä joskus saa, sen jälkeen voin tyytyvä tavalliseen naiseen. Nyt "seurustelen" naisen kanssa mutta en silti pidä tätä mitenkään erikoisena ja tulenkin jatkamaan tälläistä paneskelu seurustelua siihen asti kunnes saan sen neitsyeen jostain. Sen jälkeen voin vasta miettiä suhdetta, mieluiten sen neitsyeen kanssa tietenkin.
Siis niiden neitsyiden metsästämisen kyllä ymmärrän, itsellänikin itsetunto saa ihan mukavan lisän aina, kun saan kaadettua uuden neitsyen sänkyyn, mutta en todellakaan kehoittaisi aloittamaan seurustelusuhdetta tuollaisen kanssa.
Ohan se jo järjellä ajateltavissa, että se nainen erittäin todennäköisesti haluaa kokeilla myös muuta, joten et tule jäämään hänen ainoaksi suhteeksi - panokone99
ei kannata kirjoitti:
Siis niiden neitsyiden metsästämisen kyllä ymmärrän, itsellänikin itsetunto saa ihan mukavan lisän aina, kun saan kaadettua uuden neitsyen sänkyyn, mutta en todellakaan kehoittaisi aloittamaan seurustelusuhdetta tuollaisen kanssa.
Ohan se jo järjellä ajateltavissa, että se nainen erittäin todennäköisesti haluaa kokeilla myös muuta, joten et tule jäämään hänen ainoaksi suhteeksiMitäs kautta sinä olet näihin neitsyihin tutustunut? Itse haen naiset lähinnä baareista eivätkä he todellakaan mitään neitsyttä ole moniin vuosiin nähnytkään. En myöskään oikein uskalla mennä ehdottelemaan tuolla r-kioskin kulmalla hengaaville pissiksille mitään, tiedä koska on poliisit ovella. Jotain kautta pitäisi varmaan päästä sellaiseen piiriin missä liikkuu paljon nuoria naisia ja sitä voisi sitten vaikka viinaa ostamalla saada uusii "kavereita". Alkaa kyllä jo 16-17v tytötkin olemaan kokeneita naisia joten aika toivoton tilanne kyllä on.
- ............
panokone99 kirjoitti:
Mitäs kautta sinä olet näihin neitsyihin tutustunut? Itse haen naiset lähinnä baareista eivätkä he todellakaan mitään neitsyttä ole moniin vuosiin nähnytkään. En myöskään oikein uskalla mennä ehdottelemaan tuolla r-kioskin kulmalla hengaaville pissiksille mitään, tiedä koska on poliisit ovella. Jotain kautta pitäisi varmaan päästä sellaiseen piiriin missä liikkuu paljon nuoria naisia ja sitä voisi sitten vaikka viinaa ostamalla saada uusii "kavereita". Alkaa kyllä jo 16-17v tytötkin olemaan kokeneita naisia joten aika toivoton tilanne kyllä on.
Kyllä jossain teinibaareissa (esim. KY-klubi) käy aina välillä kokemattomia tyttöjä. Eiv'ät vaan ole siitä parhaasta päästä, mutta jos tavallisen näköinen kelpaa, niin siitä vaan pilluja poksauttelemaan.
Tai aja jonnekin maaseudelle toteuttamaan tuota viinantrokaus fantasiaasi, ja pane tyttöjä autossa. Tuskin mitään perääsi saat. - ....................
Mielestäni käytettyä naista saa pettää ja jättää jos kotileikit alkaa kyllästyttämään.tarkoittiko toi että jos naisella on ollut miehensä lisäksi muita, sille ei tarvitse olla uskollinen, mutta mies saa kyntää minkä ehtii??? tovottavasti alat kärsiä impotenssi ongelmista.
- KT-mies-
Varmaan joku 5 itsekin. Seksikumppaneiden määrää en edes muista, sillä ei hirveästi jaa mietittyä jotain randomipanoja, jotka olen tavannut jossain baarissa. Mutta olen vain kerran elämäni aikana seurustellut vakavasti ja sitten ihan vapaaehtoisesti elänyt villiä sinkkuelämää.
Sitä miten luuserit yrittävät täälläkin halveksua kokeneita naisia, en vain yksinkertaisesti ymmärrä. Ehkäpä tarkoitus on pönkittää omaa egoa ja yrittää luokitella kokeneemmat naiset lutkiksi, jotta voisi tuntea edes jotain mielihyvää sen luuseripään sisässä?- Lord_Boredom
Ja sitten jos haaveilee vanhemmasta, kokeneemmasta naisesta, niin sekin leimaa haaveilijan luuseriksi, joka luuseripäänsä sisällä pyörittelee jotain luuserifantasioita.
- KT-mies-
Lord_Boredom kirjoitti:
Ja sitten jos haaveilee vanhemmasta, kokeneemmasta naisesta, niin sekin leimaa haaveilijan luuseriksi, joka luuseripäänsä sisällä pyörittelee jotain luuserifantasioita.
No yleensäkin haaveilijat ovat luusereita. Ei ne naiset haaveilemalla kenenkään elämään ilmesty.
Pilke silmäkulmassa elämällä naisia tarttuu matkaan yllättävistäkin paikoista. Itse tapasin kerran yhden hoidon junan röökikopissa - Lord_Boredom
KT-mies- kirjoitti:
No yleensäkin haaveilijat ovat luusereita. Ei ne naiset haaveilemalla kenenkään elämään ilmesty.
Pilke silmäkulmassa elämällä naisia tarttuu matkaan yllättävistäkin paikoista. Itse tapasin kerran yhden hoidon junan röökikopissaJaha. No niin kai sitten.
Tekisi mieli kuitenkin harhautua sivupolulle: tapasit hoidon junan röökikopissa. Olenkin joskus provokatorisesti julistanut, että yksi edellytys poikaystäväksi pääsemiseksi on tupakoinnin opetteleminen. Onkohan siinä perää? - KT-mies-
Lord_Boredom kirjoitti:
Jaha. No niin kai sitten.
Tekisi mieli kuitenkin harhautua sivupolulle: tapasit hoidon junan röökikopissa. Olenkin joskus provokatorisesti julistanut, että yksi edellytys poikaystäväksi pääsemiseksi on tupakoinnin opetteleminen. Onkohan siinä perää?Ei tietenkään.
Mutta tupakointi on silti sosiaalinen tapahtuma. Junissa röökikoppi on kaikkein paras paikka tutustua tuntemattomiin ihmisiin. Käytännössä ainoa toinen paikka on sitten ravintolavaunu. Tosin hieman huonompi, sillä harvemmin jaksaa huudella vieraisiin pöytiin.
Sama homma työpaikkojen tupakkapaikoilla. Nykyään myös baareissa on hyvä heittää flirttiä naisille röökikopeissa, joille tuskin muuten tulisi heitettyä.
On se sosiaalinen tapahtuma, mutta silti en kehoittaisi aloittamaan tupakanpolttoa. Korkeintaan viihdetupakoinnin.
Ei sitä seuraa tuollaisilla pikkuasioilla saada, vaan lopulta vain ja ainoastaan ulkoinen olemus ratkaisee. - OK
KT-mies- kirjoitti:
Ei tietenkään.
Mutta tupakointi on silti sosiaalinen tapahtuma. Junissa röökikoppi on kaikkein paras paikka tutustua tuntemattomiin ihmisiin. Käytännössä ainoa toinen paikka on sitten ravintolavaunu. Tosin hieman huonompi, sillä harvemmin jaksaa huudella vieraisiin pöytiin.
Sama homma työpaikkojen tupakkapaikoilla. Nykyään myös baareissa on hyvä heittää flirttiä naisille röökikopeissa, joille tuskin muuten tulisi heitettyä.
On se sosiaalinen tapahtuma, mutta silti en kehoittaisi aloittamaan tupakanpolttoa. Korkeintaan viihdetupakoinnin.
Ei sitä seuraa tuollaisilla pikkuasioilla saada, vaan lopulta vain ja ainoastaan ulkoinen olemus ratkaisee."Ei sitä seuraa tuollaisilla pikkuasioilla saada, vaan lopulta vain ja ainoastaan ulkoinen olemus ratkaisee."
- KT-mies
Kukaan ei kuitenkaan ole ollut neitsyt. Aina ne joku MUU korkkaa. YTM?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865