Julma-Henristä

Billy_Ray_Curys

Oikeasti, nyt kello kohta aamu 5, ahdistuksen takia mahdoton nukkua. Rahatonna, kaikki kusee niskaan, mielenterveysongelmia vitusti. Olin kuukauden hoidossa mielenterveysongelmien vuoksi ja meni 300 euroa 400 tuloistani siihen, eikä sossu suostu maksamaan. satasella kuukausi siis kituutettava. Kohti itsemurhaa menen jatkuvasti kun ei kiinnostais yhtään kituuttaa enää, lapsuudessa oli jo tarpeeksi köyhyyttä. Onneksi tilanteessa voi kuunnella Julma-Henriä. Ahdistuksesta kumpuavat biitit, mielenterveysongelmista kertovat sanoitukset ja ahdistava tunnelma. Tuntuu kuin joku ymmärtäiis miltä tuntuu.

Vituttaa kun Julma-Henri on itselleni varsin henkilökohtaisesti tärkeä artisti. Kukaan muu ei osaa pukea musiikiksi mielenterveysongelmia. Sitten jotkut teiniräppärit kuuntelee Julmista ja irc-galleriassa kuuluvat miehen yhteisöön, siis ihmisiä joiden lippois maksoi enemmän kuin minun koko vaatekaapin sisältö. Vitutus on suunnaton kun vanhempiensa pilalle paapomat pellet kuuntelevat myös minun Julmistani. Siis ihmiset joilla on ystäviä, kaunis seurustelukumppani, terveys, rahaa ja opiskelu soljuu, sitten kuuntelevat minun Henriäni, musiikkia joka on tarkoitettu meille luusereille ja epäonnistujille.

No turhasta valitan. Ja jos jotakuta viestini ärsytti niin ei syytä huoleen. Nykyistä menoa oikeasti ajudun itsemurhaan ja vedän itseni lähiaikoina kiikkuun. Ei tarvitse turhaa vineämistäni kestää.

5

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinun julmis

      Otan osaa

      • AQF

        No onks redii vetää julmis messii sit tohon ittesä tappamisee hei??? REILU KAVERI!


      • 0909090
        AQF kirjoitti:

        No onks redii vetää julmis messii sit tohon ittesä tappamisee hei??? REILU KAVERI!

        Julma-Henrin musiikki on ihan hirveetä paskaa, jota kuuntelee just nää samanlaiset tyypit jotka kuunteli mun nuoruudessa Nirvanaa ja viilteli itseään. Ei se ole sitäpaitsi mikään "sun" juttus, AQF levy tuli muistaakseni 06 ja silloin sä sitä tuskin kuuntelit kun se levy tuli.


      • dwacx
        0909090 kirjoitti:

        Julma-Henrin musiikki on ihan hirveetä paskaa, jota kuuntelee just nää samanlaiset tyypit jotka kuunteli mun nuoruudessa Nirvanaa ja viilteli itseään. Ei se ole sitäpaitsi mikään "sun" juttus, AQF levy tuli muistaakseni 06 ja silloin sä sitä tuskin kuuntelit kun se levy tuli.

        cheekkihän se vasta on kova eiks niin? oikeeta suomiräpin aatelia. ei voi kun sanoa että hävettää olla suomalainen


      • 0909090
        dwacx kirjoitti:

        cheekkihän se vasta on kova eiks niin? oikeeta suomiräpin aatelia. ei voi kun sanoa että hävettää olla suomalainen

        Mullekko vastasit? Sori jos tää tulee yllätyksenä, mut Suomessa tosiaan on muitakin rap-artisteja kuin JH ja Cheek. Ja se ei automaattisesti tarkoita sitä, jos ei ensin mainittu uppoa, että pitäisi Cheekista. Ehkä säkin sen opit iän myötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2639
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      213
      2442
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2302
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe