Mistä tietää, että mies on tosissaan ?

-------

Kysytäänpäs nyt sitten vaikka täältä tämä klassinen kysymys. Aina sanotaan, että älä usko sanoja, vaan katso mitä mies tekee. Mutta ovatko ne teotkaan sen luotettavampia ? Ihmiset kun pystyvät tekemäänkin melkoisen paljon antaakseen itsestään hyvän kuvan, ja siitä huolimatta he etsivät vain omaa etuaan eikä siinä ole kyse minkäänlaisista rakkauden tunteista. Ja niitä tekoja ja sanoja saatetaan jatkaa ties kuinka kauan tarkoittamatta niillä yhtään mitään

Jotenkin tuntuu niin raskaalta, kun jatkuvasti pitäisi epäillä ja suhtautua epäluuloisesti. Mihinkään ei voi luottaa, yhdenkään miehen rakkaudenvakuutuksiin ei voi uskoa. Siltä ainakin tuntuu.

18

12035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PlääBlää

No kaikkea ei tietenkään voi päätellä, mutta sanotaan vaikka että jos mies alkaa melkein heti tapaamisenne jälkeen tilittämään suurta ihastumistaan tai rakastumistaan sinua kohtaan tai kehuu sinua maasta taivaisiin mitä korneimmilla kehuilla, niin silloin voit olla 90-prosenttisen varma, että kyseessä on pelkkää pillunvonkauspuhetta, pelkkiä tyhjiä sanoja sänkykeikan toivossa.

Ongelmana lieneekin se, että kun niin moni nainen kaipaa epätoivoisesti kehuja, niin ollaan valmiita ottamaan korneimmatkin vonkauskehut ihan tosissaan.

Jos mies on tosissaan ihastunut, niin eiköhän hän silloin jaksa pitää yhteyttä pidenpäänkin. Ei siis ole heti pakko levittää reisiään jokaisella joka alkaa heti rakkauttaan tunnustamaan.

Tietysti on olemassa myös niitä sitkeitä vonkaajia, jotka voivat jopa kuukausia pitää roolia yllä pelkän pillun toivossa. Niitä onkin sitten melko vaikea erottaa.

• ap.

"Ongelmana lieneekin se, että kun niin moni nainen kaipaa epätoivoisesti kehuja, niin ollaan valmiita ottamaan korneimmatkin vonkauskehut ihan tosissaan."

Eipä tuo nyt ole niin ihmeellistä, että naiset kaipaavat kehuja. Jokainen ihminen ihan varmasti haluaa kuulla itsestään edes jotain positiivista. (Mikähän muuten siinä onkin, että monelle miehelle -ja luultavasti myös naiselle- on niin helppoa kehua ja löytää hyvää toisesta ihmisestä silloin kun ei tarkoiteta mitään. Mutta sitten kun on oikeasti tunteita mukana, niin se kehuminen ja muu tällainen tuntuu olevan monelle lähes mahdotonta.)

• PlääBlää
        ap. kirjoitti:

"Ongelmana lieneekin se, että kun niin moni nainen kaipaa epätoivoisesti kehuja, niin ollaan valmiita ottamaan korneimmatkin vonkauskehut ihan tosissaan."

Eipä tuo nyt ole niin ihmeellistä, että naiset kaipaavat kehuja. Jokainen ihminen ihan varmasti haluaa kuulla itsestään edes jotain positiivista. (Mikähän muuten siinä onkin, että monelle miehelle -ja luultavasti myös naiselle- on niin helppoa kehua ja löytää hyvää toisesta ihmisestä silloin kun ei tarkoiteta mitään. Mutta sitten kun on oikeasti tunteita mukana, niin se kehuminen ja muu tällainen tuntuu olevan monelle lähes mahdotonta.)

"Mutta sitten kun on oikeasti tunteita mukana, niin se kehuminen ja muu tällainen tuntuu olevan monelle lähes mahdotonta.)"

Olen täsmälleen samaa mieltä. Tyhjät, merkityksettömät lauseet on helppo lausua, varsinkin jos ei ole toisesta kiinnostunut muuten kuin sänkyseurana tai muunlainen hyväksikäyttö (esim. taloudellinen) mielessä.

Jos taas on oikeasti toisesta kiinnostunut, niin luonnollinen reaktio on se, että vähän pelkää niitä pakkeja ja torjutuksi tulemista. Pelkää ehkä myös sitä, että toinen ei tunne samoin,tai ahdistuu liikaa kehuista. Sen takia kai oikean kiinnostuksen tapauksessa on paljon vaikeampaa laukoa niitä kehuja. Silloin oikeasti tarkoittaa niitä.

• Jos mies valittelee omaa surkeuttaan, hänen profiilinsa on puutteellinen tai kuva puuttuu, jota hän arkailee näyttää. Nämä kertovat usein epävarmuudesta, jolloin suhteesta ei välttämättä tule mitään.

Seksiseuran hakijat luultavasti ehdottavat tapaamista hyvinkin pian, ilman sen kummempia tutustumisia.

Sillä, että ennen tapaamista keskustelaan niitä näitä on suurikin merkitys. Keskustelussa yleensä pystyy jollain tapaa hahmottamaan toista ihmistä. Jos keskustelukumppani yrittää vähän väliä vaihtaa puheenaihetta tai johdatella keskustelua yksityisempiin asioihin, se ei ole hyvä merkki ainakaan ihan alussa. Seksistäkin voi keskustella asiallisesti ja kannattaakin, kunhan se ei ole aina vain sitä.

Myös se, että toinen ei saa sanaa suustaan ja on koko ajan hiljaa tai erittäin niukkasanainen, ei useinkaan johda mihinkään.

Poikkeuksiakin on tietysti aina liikkeellä, joten vannomatta paras.

• fgfghfg

Jos sulla ja miehellä vaikuttaa olevan hyvät keskustelut ja hän näyttää pitävän sinua mielenkiintoisena ihmisenä, niin silloin mun mielestä on aika hyvä pohja olemassa. Jos hän lisäksi tekee ns. peliliikkeitä, niin silloin hän todennäköisesti näkee sinussa piparin lisäksi muutakin. Jotkut rakkauspuheet irtoaa toisilta höyhenenkevyesti ja toisilta ei millään, eli ne on vähän epäluotettavia.

• ap.

Olen aina joskus huomannut juttuja, joissa miehet kertovat inhoavansa sitä, kuinka naiset "testaavat" miehiä. Mitä tällaisella "testaamisella" oikein loppujen lopuksi tarkoitetaan ? Minun mielestäni ne ovat asioita, joilla nainen selvittää miehen aikomusten aitoutta ja rehellisyyttä.

Eli jos mies/miehet sanovat inhoavansa tällaista niin tarkoittaako se silloin sitä, että mies inhoaa, että ei voikaan huijata naisia mielinmäärin ? Ja jos nainen ei "testaa" miestä, niin miten nainen sitten saa selville kuinka rehellinen mies on tunteissaan ?

• Väsyny

"Olen aina joskus huomannut juttuja, joissa miehet kertovat inhoavansa sitä, kuinka naiset "testaavat" miehiä. Mitä tällaisella "testaamisella" oikein loppujen lopuksi tarkoitetaan ? Minun mielestäni ne ovat asioita, joilla nainen selvittää miehen aikomusten aitoutta ja rehellisyyttä."

Testaamisella mitä miehet inhoavat on että tiettyihin asioihin ei ole "oikeaa" vastausta tai nainen käyttäytyy tavoin joka ei käy järkeen.

Esimerkiksi naisesta ei yhtäkkiä kuulu mitään tai nainen vetäisee täysin omituisia kysymyksiä hatusta tai sitten on aivan pakko suostua tulemaan naisen luokse viettämään iltaa kun aiemmin on mies puhunut lähtevänsä kavereiden kanssa ulos ja nainen suuttuu jos ei tulekaan luokse. Möksyttely, mököttäminen ja turhista asioista vehkaaminen ei kuulu parisuhteeseen. Ehkä jos nainen aikoo samanlainen olla parisuhteessakin niin ehkä sitten on tosissaan parempi että noin "testaa" että mies tajuaa pysyä erossa.

Testaamistakin voi tehdä pikkulapsen mentaliteetilla jossa toista kiusataan turhaan ja yritetään saada ansaan väkisin.

Hyvähän se on "testata" mutta pidä huoli ettei se mene että testavaan vain testaamisen vuoksi aivan käsittämättömistä asioista joihin on vaikea suhtautua mitenkään järkevästi.

Varsinkaan mies joka on tosissaan jne. ei jaksa turhaa stressiä naisen taholta ja ne tunteet kuolevat sitä mukaa kun tulee tunne että nainen testatessa vain pelailee. Toisin sanottuna tuo "testaaminen" joko kertoo naisen vaikeasta luonteenlaadusta tai sitten yksinkertaisesti johtaa väärään lopputulokseen eli pillunvonkaaja jaksaa yrittää mutta vakavammin suhtautuva menettää kiinnostustaan ihmetellen että tällainenko nainen olikin?

Miestä tulisi "testata" niin että pitkällä aikavälillä saat häneltä yhtä paljon huomiota kuin sinä annat hänelle. Hän ei peru sovittuja menoja ilman hyviä syitä ja osaa varata sinulle aikaa sekä ei koko ajan pyri makuukammarin puolelle.

Monet naiset eivät itse selviäisi yhdestäkään testistä jonka miehelle asettavat, sen verran pirullisia emotionaalisia ansoja ne ovat.

• bvcbvcbcvb

Itse olen niitä miehiä jotka luovuttavat välittömästi jos koen joteain painetta mihinkään suuntaan. Jos koen että joudun jotenkin taistelemaan naisesta toisen miehen kanssa niin luovutan naisen välittömästi tälle toiselle miehelle. Myös jos huomaan että nainen käyttäytyy ihmeellisesti vain testatakseen minua lopetan homman heti. Olen kuitenkin seurustellut 4 vuotta joskus elämässäni koska juttu alkoi täysin spontaanisti enkä havainnut mitään yliääräistä peliä olevan. Muutenkin nämä naisten "testit" eivät ole varmasti mitenkään äärettömän luotettavia vaan pelottavat pois lähinnä epävarmat miehet ja antavat etua niille miehille jotka naisten "testit" jo tuntevat ja osaavat suhtautua niihin luontevasti ja hoitaa homman omien tavoitteittensa mukaiseksi.

• ap.
        Väsyny kirjoitti:

"Olen aina joskus huomannut juttuja, joissa miehet kertovat inhoavansa sitä, kuinka naiset "testaavat" miehiä. Mitä tällaisella "testaamisella" oikein loppujen lopuksi tarkoitetaan ? Minun mielestäni ne ovat asioita, joilla nainen selvittää miehen aikomusten aitoutta ja rehellisyyttä."

Testaamisella mitä miehet inhoavat on että tiettyihin asioihin ei ole "oikeaa" vastausta tai nainen käyttäytyy tavoin joka ei käy järkeen.

Esimerkiksi naisesta ei yhtäkkiä kuulu mitään tai nainen vetäisee täysin omituisia kysymyksiä hatusta tai sitten on aivan pakko suostua tulemaan naisen luokse viettämään iltaa kun aiemmin on mies puhunut lähtevänsä kavereiden kanssa ulos ja nainen suuttuu jos ei tulekaan luokse. Möksyttely, mököttäminen ja turhista asioista vehkaaminen ei kuulu parisuhteeseen. Ehkä jos nainen aikoo samanlainen olla parisuhteessakin niin ehkä sitten on tosissaan parempi että noin "testaa" että mies tajuaa pysyä erossa.

Testaamistakin voi tehdä pikkulapsen mentaliteetilla jossa toista kiusataan turhaan ja yritetään saada ansaan väkisin.

Hyvähän se on "testata" mutta pidä huoli ettei se mene että testavaan vain testaamisen vuoksi aivan käsittämättömistä asioista joihin on vaikea suhtautua mitenkään järkevästi.

Varsinkaan mies joka on tosissaan jne. ei jaksa turhaa stressiä naisen taholta ja ne tunteet kuolevat sitä mukaa kun tulee tunne että nainen testatessa vain pelailee. Toisin sanottuna tuo "testaaminen" joko kertoo naisen vaikeasta luonteenlaadusta tai sitten yksinkertaisesti johtaa väärään lopputulokseen eli pillunvonkaaja jaksaa yrittää mutta vakavammin suhtautuva menettää kiinnostustaan ihmetellen että tällainenko nainen olikin?

Miestä tulisi "testata" niin että pitkällä aikavälillä saat häneltä yhtä paljon huomiota kuin sinä annat hänelle. Hän ei peru sovittuja menoja ilman hyviä syitä ja osaa varata sinulle aikaa sekä ei koko ajan pyri makuukammarin puolelle.

Monet naiset eivät itse selviäisi yhdestäkään testistä jonka miehelle asettavat, sen verran pirullisia emotionaalisia ansoja ne ovat.

"sitten on aivan pakko suostua tulemaan naisen luokse viettämään iltaa kun aiemmin on mies puhunut lähtevänsä kavereiden kanssa ulos ja nainen suuttuu jos ei tulekaan luokse."

Taitavat olla aika monitulkintaisia nämä asiat. Tuossakin mainitsemassasi esimerkissä pystyy hyvin ymmärtämään molempien osapuolten näkökannat. Mies on luvannut kavereilleen, että lähtee ulso heidän heidän kanssaan ja kokee vääränä, että nainen vaatii häntä pettämään kavereilleen antaman lupauksensa ja (luultavasti myös) kokee naisen haluavan rajoittaa elämäänsä.

Nainen puolestaan kokee, että miehelle kaverit ovat häntä tärkeämpiä, ja haluaa miehen todistavan, että asia ei ole näin vaan mies valitsee mieluummin naisen seuran. Ja sitten tulevat epäilyt sen suhteen, että rakaastaako mies minua sittenkään oikeasti.

Ja sama toimii tietysti myös toisinpäin. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että mies on hyvin happamena naisen lähtiessä viettämään tyttöjen iltaa ystäviensä kanssa.

• niinpä niin
        bvcbvcbcvb kirjoitti:

Itse olen niitä miehiä jotka luovuttavat välittömästi jos koen joteain painetta mihinkään suuntaan. Jos koen että joudun jotenkin taistelemaan naisesta toisen miehen kanssa niin luovutan naisen välittömästi tälle toiselle miehelle. Myös jos huomaan että nainen käyttäytyy ihmeellisesti vain testatakseen minua lopetan homman heti. Olen kuitenkin seurustellut 4 vuotta joskus elämässäni koska juttu alkoi täysin spontaanisti enkä havainnut mitään yliääräistä peliä olevan. Muutenkin nämä naisten "testit" eivät ole varmasti mitenkään äärettömän luotettavia vaan pelottavat pois lähinnä epävarmat miehet ja antavat etua niille miehille jotka naisten "testit" jo tuntevat ja osaavat suhtautua niihin luontevasti ja hoitaa homman omien tavoitteittensa mukaiseksi.

"Muutenkin nämä naisten "testit" eivät ole varmasti mitenkään äärettömän luotettavia vaan pelottavat pois lähinnä epävarmat miehet ja antavat etua niille miehille jotka naisten "testit" jo tuntevat ja osaavat suhtautua niihin luontevasti ja hoitaa homman omien tavoitteittensa mukaiseksi. "

Just näin se menee tämä homma. Nämä ovat juuri niitä sosiaalisia parisuhdemarkkinoilla vallitsevia juttuja joista näiltä mrkkinoilta joskus ulos joutunut tai jättäytynyt alkaa olla nopeasti ihan pihalla.
        Nämä tällaiset kuiviot nimenomaan vaikuttavat vahvasti siihen suuntaan että kerran naismarkkinoilta ulkopuolelle joutunut tai jättäytynyt myös siellä pysyy. Jos tällainen markkinoilta syrjäytynyt siellä vallitsevista metkuista paljon mitään tietämätön sitten yrittää tänne markkinoille niin hänen käytöstään ja koko persoonaansa juurikin näiden metkujen pohjalta siellä arvioidaan.
        Voi jessus mitä tulkintoja sitä sitten käyttäytymisestä tehdä voidaankin. Kyllä sitä niin pahasti päätänsä seinään tällainen ulkopuolelle ajautunut mies tällaisilla markkinoilla lyö. Koko persoonaltaan siinä helposti tulee tulkituksi täydeksi idiootiksi.

Itselläni on juurikin tällaisia kokemuksia kun joskus vähän on yrittänyt palata noillekkin markkinoille.
        Asiallisesti ottaen olen oikeastaan jo joskus siinä 20 tai 21 vuotiaana noilta markkinoilta ulos ajutunut, mikä asia johtui siitä että jouduin jättämään tuossa vaiheessa taakseni kaiken entisen, mukaan lukien ikäiseni pimukaverit. Siis sille paikkakunnalle ja asemalle joka minulla siellä eläessäni oli ollut ei minulla ollut enää mitään asiaa tuon vaiheen jälkeen. Tämä asia tapahtui niin että itse en voinut sille mitään se oli vaan otettava tosiasiana. En kuulunut myöskään mihinkään opiskelijajuttuhin tai muihin sellaisiin yhteisöihin jotka olisivat minua mukana kuvioissa voineet pitää. Olen monesti ajatellut tämän asian niin että tuo pakon sanelema entisen taakse jättäminen ikäänkuin kuohitsi minut henkisesti näiden naisasioiden suhteen siinä 20-21 vuoden ikäisenä. En sen koommin ole uskaltanut edes lähestyä varsinkaan sellaista naista josta oikesti olisin myös ollut kiinnostunut. Minua nimittäin rassaisi henkisesti niin perkeleellisesti sellainen jos tulisin jonkun sellaisen naisen torjumaksi josta todella kiinnostunut olen. Toisaalta parisuhdemarkkinoilla(ja niistä kertovassa propakannassa) näytetään
        olettavan että kaikki miehet ovat kuin pässejä, pussit täynnä mistään piittaamatta puskemassa naiseen kiinni, ja jos eivät tällaisia ole niin sitten heidät tulkitaan luonnevikaisiksi ja ihan joiksikin sairaiksikin .

• Väsyny
        ap. kirjoitti:

"sitten on aivan pakko suostua tulemaan naisen luokse viettämään iltaa kun aiemmin on mies puhunut lähtevänsä kavereiden kanssa ulos ja nainen suuttuu jos ei tulekaan luokse."

Taitavat olla aika monitulkintaisia nämä asiat. Tuossakin mainitsemassasi esimerkissä pystyy hyvin ymmärtämään molempien osapuolten näkökannat. Mies on luvannut kavereilleen, että lähtee ulso heidän heidän kanssaan ja kokee vääränä, että nainen vaatii häntä pettämään kavereilleen antaman lupauksensa ja (luultavasti myös) kokee naisen haluavan rajoittaa elämäänsä.

Nainen puolestaan kokee, että miehelle kaverit ovat häntä tärkeämpiä, ja haluaa miehen todistavan, että asia ei ole näin vaan mies valitsee mieluummin naisen seuran. Ja sitten tulevat epäilyt sen suhteen, että rakaastaako mies minua sittenkään oikeasti.

Ja sama toimii tietysti myös toisinpäin. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että mies on hyvin happamena naisen lähtiessä viettämään tyttöjen iltaa ystäviensä kanssa.

Eivät ole.

"Nainen puolestaan kokee, että miehelle kaverit ovat häntä tärkeämpiä, ja haluaa miehen todistavan, että asia ei ole näin vaan mies valitsee mieluummin naisen seuran. Ja sitten tulevat epäilyt sen suhteen, että rakaastaako mies minua sittenkään oikeasti."

Jos jotakin on luvattu ja se pidetään.

Tässä ei puhuttu sitten päivien varoitusajasta koska sittenhän asioita voi suunnitella uudelleen vaan siitä että aivan yhtäkkiä ilmoittaa vaikkapa samana päivänä että nyt on pakko tulla luokse.

Joskus ne kaverit ovat naista tärkeämpiä, esimerkiksi silloin kun on luvattu jotakin toisille. Se tulee naisen ymmärtää eikä silloin mitata miehen rakkauden määrää vaan naisen rakkauden.

"Ja sama toimii tietysti myös toisinpäin. Ei ole mitenkään harvinaista sekään, että mies on hyvin happamena naisen lähtiessä viettämään tyttöjen iltaa ystäviensä kanssa."

Ero on siinä että MIES EI varta vasten testaa asiaa tekemällä ilmoitusta juuri ennen kuin nainen lähtee tyttöjen kanssa ulos.

Jos ymmärrät tuon eron niin sitten ymmärrät ettei se ole mikään tulkintakysymys ja ymmärrät oikean sekä väärän testaamisen eron.

• m24....

Liian kireällä muotivaatteilla, Bemarilla, töyhtö tukalla, uusimalla ja kalleimalla kännykällä ja isolla peniksellä näyttää olevan jonkinlainen yhteys sitoutumiskammoisiin miehiin.

• On vaikka hankkia valheenpaljastuskone ja sillä sitten tentata. Etpä sä muuten ikinä voi täysin varma olla sillä ihmiset valehtelevat, niin sanoin kuin teoinkin.

• ap.

"Etpä sä muuten ikinä voi täysin varma olla sillä ihmiset valehtelevat, niin sanoin kuin teoinkin. "

Ei siitä voikaan olla koskaan aivan varma. Mutta senpä takia onkin hyvä silloin tällöin kysyä myös muiden mielipiteitä asiasta. Voi nimittäin tulla esille sellaisia asioita (niin tässä asiassa, kuin muissakin), joihin ei ole aikaisemmin itse ymmärtänyt kiinnittää huomiota.

• Totinen mies

Yksikään mies joka tekee aloitteen ei ole tosissaan - tai on kyllä tosissaan, mutta haluaa tosissaan vain saada seksiä. Mikään muu asia kuin seksi ei motivoi miestä aloitteellisuuteen. Sen sijaan sellainen hiljaiselta ja ujlolta vaikuttava mies, joka ei uskalla tehdä aloitetta, koska pelkää tekevänsä jotain tyhmää ja pilaavansa kaiken, voi aivan hyvin olla tosissaan. Jos uskot, että joku mies on sinuun ihastunut mutta pelkää ilmaista sitä, tee silloin itse jotain. Silloin saat itsellesi tosissaan olevan miehen. Heitä on vaikka kuinka paljon ja suurin osa vapaana, koska he eivät kelpaa juuri kellekään.

• Sanoisin niin, että kuuntele mitä sanomatta jättää
      vaikka sanat yhdet ehkä toisetkin sulle lausua vois
      nostaa niillä taivaisiin sut tai siipesi sun polttaa...

ja katso tekoja mitkä hän tehdä vois
      mutta silti vuoksesi sun, tekemättä jää...

Ei niin tärkeitä aina ne tehdyt, ei...
      Ei merkitystä niillä ole
      jos tekojen tehtyjen ja sanojen sanottujen
      kanssa ole sanoja sanomattomia, tekoja tekemättömiä...

• harry_jokui

Eikö rakkaudessakin ole (osittain) kyse omasta edusta. Kuka voi väittää, etteikö ihminen halua rakastua nimenomaan sen takia, että haluaa siitä tulevaa hyvänolontunnetta? Ja vaikka mies olisikin tosissaan etsimässä itselleen vakavaa suhdetta, niin silti hän haluaa päästä - ennemmin tai myöhemmin- naisen kanssa sänkyyn. Aivan samoin kuin nainen haluaa saada miehen sänkyynsä. En näe tässä juurikaan eroa miesten ja naisten välillä, vaikka naiset antavatkin usein ymmärtää, että heille rakkaus on se tärkein juttu, seksi ei niinkään.

• mies24v.

Kyllä kahden aikuisen välisessä rakkaudessa on nimenomaan kyse osapuolten omasta edusta. Samoin ystävyydessä.
        Ei semmoinen kai ole oikeaa rakkautta tai ystävyyttä jos se oman edun aspekti puuttuu tai on heikko. Tai jos ei tajua sitä että toinenkin ajattelee nimenomaan ensisijaisesti omaa etuaan.

Pyyteettömyys tai ehtojen puute on teeskentelyä. Jos joku kuvittelee kaveeraavansa ihan vain hyvästä tahdosta, niin semmoista ihmistä kannattaisi välttää päästämästä liian lähelle. Tai jos kuvittelee rakastavansa ehdoitta niin sama homma. Terve rakkaus- tai ystävyyssuhde menee tauolle silloin kun toinen tekee jotain paskamaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9686
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3119
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2887
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2679
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2085
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1996
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1913
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      55
      1477
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe