Olis kännianalyyseja hetken päästä

tarjolla. Haluaako joku?

Katotaan akan kans BB ja sen jälkeen käydään kirkolla hakemas mulle tupakkia, sitten mä varmaan alankin jo olla analyysikunnossa. Ne analyysit ei kyl välttis ole mairittelevia, voi toki olla niitäkin, mut Andy McCoyn sanoin: 'Sun pitää varoo mitä sä toivot, koska sä voit saada sen.'

Mut niin, se joka sellasen haluu, niin tähän alotukseen voi ilmottautua. Illan mittaan kyllä sitten kerron mielipiteeni.

115

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluaa, niin onko pakko?

• Voi Rattis, me ollaan joku 4 vuotta, enkä vieläkään tiedä, että oletko lintu vai kala. Osaltaan sun jutuissa on paljonkin järkee, mutta niissä on myös niin paljon ristiriitaisuuksiakin...

• vänksy

sitten :) Anna tulla kaikki, kerro omin sanoin millainen epätoivoinen mielikuvitusmiehessä roikkuja oikein olen ja miten mun pitäis lähtee nyt Kittilään(vai mihin se olikaan) ettii itselleni jotain kunnon miestä.:D

Toki voit kertoo jotain muutakin, jos haluut.

• Et vaan ehkä uskalla luopua vanhasta. Ku musta tuntuu, että sun päivät kuluu vaan haaveillessa nk. paremmasta, mutta et vaan uskalla hypätä siitä haaveilusta tekemiseen...koska se haavehan voi pian toteutua.

• vänksy
        relaxed_eyes kirjoitti:

Et vaan ehkä uskalla luopua vanhasta. Ku musta tuntuu, että sun päivät kuluu vaan haaveillessa nk. paremmasta, mutta et vaan uskalla hypätä siitä haaveilusta tekemiseen...koska se haavehan voi pian toteutua.

analyysistäsi. ei ollutkaan niin tyly, mitä odotin :D Joo, osittain oot ihan oikeassa, mutta ei siitä sen enempää. Mä luotan sydämen ääneeni ja kuuntelen jatkossakin sitä. Muuten tuntisin tekeväni väärin.

• sun analyyseista. Anna palaa vaan!

• zisel

• zisel kirjoitti:

anaalilyysi kanssa! JEEEEE! :D

En koskaan anna sulle analiisia julkisesti..

• zisel
        Genio.Mente kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=cUaytvw9AaM

laitan ton suosikkeihin! :) Mietin tässä yks päivä että mikä hitto se biisi oli jonka genio on mulle linkittäny monta kertaa - no se on just toi! Kiitti :)

• zisel kirjoitti:

laitan ton suosikkeihin! :) Mietin tässä yks päivä että mikä hitto se biisi oli jonka genio on mulle linkittäny monta kertaa - no se on just toi! Kiitti :)

Tämän takia minä rakastan sinua kaikesta muusta huolimatta...

Anteeks, et olen joskus tyly sulle,,,

• Jostain kumman syystä tykkään susta, vaikka välistä en voi sietääkään. Must tuntuu, että sullon täl hetkel joku itsetutkiskelujuttu menossa, koska välistä yrität olla niin kyyninen, ettei ole tosikaan..HUOM! yritä olla kyyninen, minä luokittelen sen vain huonoksi käytökseksi, toisaalta olet niin lirkuti lirkuti, ettei ole tosikaan..senkin luokittelen vähä huonoksi käytökseksi...toki molempia asioita voi puollustella vähä sillä sun tällä.

Nymmä meen kattomaan sun anaalin musta.

• zisel
        Genio.Mente kirjoitti:

Tämän takia minä rakastan sinua kaikesta muusta huolimatta...

Anteeks, et olen joskus tyly sulle,,,

Samoin.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Jostain kumman syystä tykkään susta, vaikka välistä en voi sietääkään. Must tuntuu, että sullon täl hetkel joku itsetutkiskelujuttu menossa, koska välistä yrität olla niin kyyninen, ettei ole tosikaan..HUOM! yritä olla kyyninen, minä luokittelen sen vain huonoksi käytökseksi, toisaalta olet niin lirkuti lirkuti, ettei ole tosikaan..senkin luokittelen vähä huonoksi käytökseksi...toki molempia asioita voi puollustella vähä sillä sun tällä.

Nymmä meen kattomaan sun anaalin musta.

Sä olisit vitun paljon parempi tyyppi silloin, jos sä et olis niin politiikko... Mut mitä täs nyt sanomaan pitää... Ota yhteyttä vaikka gallerian kautta kun tänne päin tulet, pistetään elämä risaseks...

Voi perse...

Sä oot oikeesti vielä tylsempi,,,,

• Genio.Mente kirjoitti:

Sä olisit vitun paljon parempi tyyppi silloin, jos sä et olis niin politiikko... Mut mitä täs nyt sanomaan pitää... Ota yhteyttä vaikka gallerian kautta kun tänne päin tulet, pistetään elämä risaseks...

Voin ottaa yhteyttä gallerian kautta, tai sitten en ota...Elämä vie, joten olis tyhmää luvata mitään..mutta olen silti Todella otettu kutsustasi. Oikiasti.

Voin ottaa yhteyttä gallerian kautta, tai sitten en ota...Elämä vie, joten olis tyhmää luvata mitään..mutta olen silti Todella otettu kutsustasi. Oikiasti.

sitä ennen sun täytyy pistää analiisi geniosta..

• Genio.Mente kirjoitti:

sitä ennen sun täytyy pistää analiisi geniosta..

Vai pitäiskö mun oikee juutuupata se analiisi?

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Vai pitäiskö mun oikee juutuupata se analiisi?

millon mulla olis ollu yhtä paha noulaiffarin tunne kuin nyt, kun luen kahden jurrissa olevan jannun tohinoita. Selvinpäin.

• tosivaitaru kirjoitti:

millon mulla olis ollu yhtä paha noulaiffarin tunne kuin nyt, kun luen kahden jurrissa olevan jannun tohinoita. Selvinpäin.

Se ei vielä riitä. Sä luet noulaiffarina kahden noulaiffarijannun tohinoita selvinpäin.

Ei mee hyvi.

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Se ei vielä riitä. Sä luet noulaiffarina kahden noulaiffarijannun tohinoita selvinpäin.

Ei mee hyvi.

tää on jotain potenssiin ääretön jo. Eikä tajua olla nauramatta, se kai tässä pahin juttu on.

• Mä haluan analyysin!

Kiitos jo etukäteen rela :)

• En oo pitkään aikaan lukenu sun kommentteja...tiedätkö miksi? Siksi kun mun mielestä ne menee liian syvälliseksi...siis, ei siinä mitään vikaa ole, vaikka syvällisiä aattelee ja niitä ajatuksiaan jakaakin, mut minä olen vaan sellanen jota ei kovin pitkät jutut kiinnosta...

En oo pitkään aikaan lukenu sun kommentteja...tiedätkö miksi? Siksi kun mun mielestä ne menee liian syvälliseksi...siis, ei siinä mitään vikaa ole, vaikka syvällisiä aattelee ja niitä ajatuksiaan jakaakin, mut minä olen vaan sellanen jota ei kovin pitkät jutut kiinnosta...

Nooh, melko samaa rataa. Oon itseasiassa r... r... r... Tykästynyt erääseen ihmiseen ja tässä sit mennään vuoristorataa pilvilinnoissa ja unettomissa öissä :)

Ja kerrankin saan vastakaikua ja mä tunnen, että mä rakennun, vihdoin.

• alruna kirjoitti:

Nooh, melko samaa rataa. Oon itseasiassa r... r... r... Tykästynyt erääseen ihmiseen ja tässä sit mennään vuoristorataa pilvilinnoissa ja unettomissa öissä :)

Ja kerrankin saan vastakaikua ja mä tunnen, että mä rakennun, vihdoin.

Rakastut sitte kolmikymppisenä vasta. Ennemmin se ei kannata.

• tosivaitaru

otetaan vastaan.

• Sori, jos jouduit odottamaan piti syödä välillä.

Emmä tiedä mitä sanois. Anoppi aina kysyy kun se mut näkee, että onko sul kaikki ok? Joten, miä kysyn sulta, että onko sul kaikki ok? Tarkka reviiristäsi olet ollut ainiaan, mutta nykyään kun olen lukenut, niin mielestäni viel entistäkin tarkempi? Vai olisko se vaan sitä, ettet viitti pröystäillä?

Vähän olet mun mielestä herkkä tänne, otat herkästi 'itseesi', vaikka et ainakaan rekattuna paljoa tänne kirjoittele, ainakaan niin, että miän olen nähnyt. Kova, mutta herkkä...

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Sori, jos jouduit odottamaan piti syödä välillä.

Emmä tiedä mitä sanois. Anoppi aina kysyy kun se mut näkee, että onko sul kaikki ok? Joten, miä kysyn sulta, että onko sul kaikki ok? Tarkka reviiristäsi olet ollut ainiaan, mutta nykyään kun olen lukenut, niin mielestäni viel entistäkin tarkempi? Vai olisko se vaan sitä, ettet viitti pröystäillä?

Vähän olet mun mielestä herkkä tänne, otat herkästi 'itseesi', vaikka et ainakaan rekattuna paljoa tänne kirjoittele, ainakaan niin, että miän olen nähnyt. Kova, mutta herkkä...

Sitähän me kaikki, enemmän tai vähemmän. Pitäis varmaan joskus tempaista ja herkistellä täällä perinaiselliseen tapaan, niin pyllähtäisitte selälleen :)

On kaikki ok, kiitos kysymästä. Kiva lukea, että sullakin elämä hymyilee!

Tarkempi, koska reviirillä on jotain, mitä vaalin. Yksityistä, julkisesti ei siitä sen enempää.

Välillä käväisen katsomassa ja heitän korkeintaan yhden, kaks kommenttia, tänään vähän enemmän. Puskista en kirjoittele, vaikka sitä usein epäillään. SE on muuten aivan saaterin ärsyttävää. Kai mä ny prkl...(näinkö?)

Pah mitään itseensä ottamista, kunhan provoilen aika ajoin.

• tosivaitaru kirjoitti:

Sitähän me kaikki, enemmän tai vähemmän. Pitäis varmaan joskus tempaista ja herkistellä täällä perinaiselliseen tapaan, niin pyllähtäisitte selälleen :)

On kaikki ok, kiitos kysymästä. Kiva lukea, että sullakin elämä hymyilee!

Tarkempi, koska reviirillä on jotain, mitä vaalin. Yksityistä, julkisesti ei siitä sen enempää.

Välillä käväisen katsomassa ja heitän korkeintaan yhden, kaks kommenttia, tänään vähän enemmän. Puskista en kirjoittele, vaikka sitä usein epäillään. SE on muuten aivan saaterin ärsyttävää. Kai mä ny prkl...(näinkö?)

Pah mitään itseensä ottamista, kunhan provoilen aika ajoin.

se sun herkkyys näkyy muualla. Mutta olen sitä mieltä, että juttelemme siitä toiste :)

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

se sun herkkyys näkyy muualla. Mutta olen sitä mieltä, että juttelemme siitä toiste :)

Että mä sitten vihaan tällaisia (naisellisia) tokaisuja.

:))

• maniamania

tainnu lukea sun analyysejä koskaan, mutta kerta se on ensimmäinenkin.. Mitä analyysijuomaa käytät?

• Mei niin paljo ole juteltu täällä, ainakaan niin, että sua olisin tunnistanut, mutta sen muistan niin todella hyvin en pitkään aikaan täällä käynyt, niin olit jättänyt mulle viestin galleriaan, että mitä sulle kuuluun tms. Ja se musta osoittaa, että olet ihminen joka välittää ihmisistä. :)

• zisel

Pliiiis! :)

• mun mielestä sä oot pahasti hukassa ja tarttisit jonkun tunteen viemään sua oikeille raiteille. Mut uskon ja luotan siihen, että vielä nouset ja maailmalle näytät. Sä vaan oot niin hellyyttävä. :)

• zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

mun mielestä sä oot pahasti hukassa ja tarttisit jonkun tunteen viemään sua oikeille raiteille. Mut uskon ja luotan siihen, että vielä nouset ja maailmalle näytät. Sä vaan oot niin hellyyttävä. :)

Vielä mä nousen ja maailmalle nauran! :D

Niin sä tulit varhain väsyksiin
        petyit niihin puheisiin
        joissa kaikki on kohta mut ei vielä, vielä, vielä, ikinä ei
        Kouluun sä menit silmin vihaisin
        ne sanoi lapsi on sekaisin
        ja olisit nyt paremmin
        jos olet hiljaa ja kunnollinen, tunnollinen
        niin kaikki on helpompaa
        muuten joudut katumaan
        ja sä mietit

Ne ei tahdo mua
        ne tahtoo Ingalsin Lauran
        essussaan kiltisti tottelemaan
        mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
        vielä joskus teen niin kuin huvittaa
        ja niitä kaduttaa

Tänään sä et jaksanut enempää
        muiden katseet aina kuin jää
        joskus perään ne huutaa sä oot hullu hullu hulluhan sä oot
        niin sä päätit lähtee ennen kuin lyöt
        pakkasit meikit, ketjut ja vyöt
        ja keskeneräiset kirjoitustyöt
        ja ruotsinopettajan Visan
        jonka se jätti välitunniksi luokkahuoneeseen
        sillä sä pääset Lontooseen
        ja sä mietit

Ne ei tahdo mua
        ne tahtoo Ingalsin Lauran
        sietämään kaiken ja anteeks antamaan
        mut vielä mä nousen ja maailmalle nauran
        vielä joskus teen niin kuin huvittaa
        ja niitä kaduttaa

Ne ei tahdo mua

• tosivaitaru

BB loppu tasalta, hopihopi autoon ja kirkolle kuin olisitte jo. Sanot siipalle, että nyt on kiire, jengi oottaa elintärkeitä analyyseja.

• tunti puolitoista menee ainakin kun kirkolla käydään. Tämä onkin se ihanuus korvessa asumisessa. :)

Mut nyt me lähetään. Tuun kyl takas. Moiks!

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

tunti puolitoista menee ainakin kun kirkolla käydään. Tämä onkin se ihanuus korvessa asumisessa. :)

Mut nyt me lähetään. Tuun kyl takas. Moiks!

Epäilen, että ehdit sammua tai sitten kirjoitat sellaista, ettei siitä ota pahinkaan palsta-addikti mittää tolkkua. Paree olla hyviä analyyseja sit.

• Anti tulla...

• miks sä yrität enemmän kuin olet? Saatko siitä jotain? Mikset oo reilusti nuori?

miks sä yrität enemmän kuin olet? Saatko siitä jotain? Mikset oo reilusti nuori?

itteni... vois olla kivaa olla nuori sillain. :)

• Cinnamon.Girl

mäkin voisin ottaa vastaan, mitä olis tulossa?

• mä en tiedä susta muutakuin, että oot gentsuun ainakin joskus ollut ihastunut. Sellasta tuli...

mä en tiedä susta muutakuin, että oot gentsuun ainakin joskus ollut ihastunut. Sellasta tuli...

sitten on vielä pari lehteä kääntämättä. Kiitos kumminkin, alkuhan tämäkin oli.

• persona-non-grata

humalaisen suusta :).

• toisaalta ymmärrän ja tiedän, että omissa aloituksissa haluaa kaikille vastata, mutta sellainen tekee jutusta pitkäpiimäisen kun vastailee, vaikka ei oo mitään, edes epäolennaista sanottavaa, joten se antaa silloin myös tyypistä kommenttien takana pitkäpiimäisen kuvan...

• persona-non-grata
        relaxed_eyes kirjoitti:

toisaalta ymmärrän ja tiedän, että omissa aloituksissa haluaa kaikille vastata, mutta sellainen tekee jutusta pitkäpiimäisen kun vastailee, vaikka ei oo mitään, edes epäolennaista sanottavaa, joten se antaa silloin myös tyypistä kommenttien takana pitkäpiimäisen kuvan...

Pistän korvan taakse ja otan opikseni ...

• Analyysiä tännepäin.
      Thänks.

• paljon jutellu, mut siitä tuli hyvä mieli kun jätit mulle galleriaan vieraskirjaan viestin. Sen muistan. Varmaan vanhukseksi saakka aina kun sun nikin näen :)

paljon jutellu, mut siitä tuli hyvä mieli kun jätit mulle galleriaan vieraskirjaan viestin. Sen muistan. Varmaan vanhukseksi saakka aina kun sun nikin näen :)

;))

• Kuka palstan naisista sopis mulle parhaiten? Perustelut kans.

• se ei taida huolia sua. Siks se sopis sulle, koska se ui pinnalla ja sinä menet syvyyksissä.

Oikiasti Kukkis...ei kukaan nainen oikiasti jaksa niin raskasta settiä mitä sä täällä vedät.

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

se ei taida huolia sua. Siks se sopis sulle, koska se ui pinnalla ja sinä menet syvyyksissä.

Oikiasti Kukkis...ei kukaan nainen oikiasti jaksa niin raskasta settiä mitä sä täällä vedät.

on kerta kaikkiaan aivan hanurista, ei mitään kehitystä sillä osastolla. Eikä millään pahalla Zizelille.

Kukkikselle käy sellainen ujohko ja herttainen nainen, sielultaan sellainen elovenamainen (luonnonlapsi) tyyppi, jolla on avaraakin avarampi sydän. Kukkis saa hukuttautua sinne helttoineen päivineen.

Onko täällä vapaana sellaisia?

• tosivaitaru kirjoitti:

on kerta kaikkiaan aivan hanurista, ei mitään kehitystä sillä osastolla. Eikä millään pahalla Zizelille.

Kukkikselle käy sellainen ujohko ja herttainen nainen, sielultaan sellainen elovenamainen (luonnonlapsi) tyyppi, jolla on avaraakin avarampi sydän. Kukkis saa hukuttautua sinne helttoineen päivineen.

Onko täällä vapaana sellaisia?

Ei perkale. Nehän on ihan kusessa sen jälkeen. Molemmat.

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei perkale. Nehän on ihan kusessa sen jälkeen. Molemmat.

Uso jo, sun ei kannata heittää mitään nimimerkkiä kenellekään :) Ekkönää oo mittää oppint?

Kai nyt oisin tohon nikin heittänyt, jos oisin tienny kuka se voisi kirjoitusten perusteella olla. Kukkomies on väärällä palstalla.

• tosivaitaru kirjoitti:

Uso jo, sun ei kannata heittää mitään nimimerkkiä kenellekään :) Ekkönää oo mittää oppint?

Kai nyt oisin tohon nikin heittänyt, jos oisin tienny kuka se voisi kirjoitusten perusteella olla. Kukkomies on väärällä palstalla.

Ku en halua oppia.

Kyllä mä kuitenkin olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa täällä olevista on naista tai miestä vailla, joten eiks se nyt olis yksikertaisinta laittaa ne paneskelemaan keskenään?

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ku en halua oppia.

Kyllä mä kuitenkin olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa täällä olevista on naista tai miestä vailla, joten eiks se nyt olis yksikertaisinta laittaa ne paneskelemaan keskenään?

että täällä olis tilausta jollekin muulle kuin pylkytykselle.

• tosivaitaru kirjoitti:

että täällä olis tilausta jollekin muulle kuin pylkytykselle.

Mitä on pylkytys?

(mä arvaan: laitetaan tyttö kontilleen pölkyn päälle pylly pystys ja sitte pylkytetään, ei pilkota)

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mitä on pylkytys?

(mä arvaan: laitetaan tyttö kontilleen pölkyn päälle pylly pystys ja sitte pylkytetään, ei pilkota)

Toi oli sellainen roisi pohjalaanen ilmaus toimintaan, jota mies haluaisi naiselle tehtävän. Epäilen sen vahvasti tarkoittavan jotain mitä nainen ei halua kuulla sen tarkemmin. Minä ainakaan en halunnut, enkä halua. Mielikuvat riittävät ja kiitos uusista sellaisista.

• tosivaitaru kirjoitti:

Toi oli sellainen roisi pohjalaanen ilmaus toimintaan, jota mies haluaisi naiselle tehtävän. Epäilen sen vahvasti tarkoittavan jotain mitä nainen ei halua kuulla sen tarkemmin. Minä ainakaan en halunnut, enkä halua. Mielikuvat riittävät ja kiitos uusista sellaisista.

Oliko se pylkytys sitä vai ei?

Ittehän sä siitä ekana puhuit.

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Oliko se pylkytys sitä vai ei?

Ittehän sä siitä ekana puhuit.

pylkytys on sitä itseään, mutta sitä kuuluisaa ilman tunnetta -menoa. Kai lopullinen tyyli on ihan pylkyttäjästä itsestään kiinni.

Joojoo ekana, mutta pitääkö sun olla perässä tolvana?
        :)

• tosivaitaru kirjoitti:

pylkytys on sitä itseään, mutta sitä kuuluisaa ilman tunnetta -menoa. Kai lopullinen tyyli on ihan pylkyttäjästä itsestään kiinni.

Joojoo ekana, mutta pitääkö sun olla perässä tolvana?
        :)

Eli vänksy pölkyn päälle kontilleen ja kukkomies perään.

• toIjake
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ku en halua oppia.

"toKyllä mä kuitenkin olen edelleen sitä mieltä, että suurin osa täällä olevista on naista tai miestä vailla, joten eiks se nyt olis yksikertaisinta laittaa ne paneskelemaan keskenään?"

• ..??..

Tota miten sä pystyt olemaan noin kuvottava? Sähän siis varmasti vedät jotakin show:ta, eli et ole tosissasi, eikö niin? Samoin kuin ei liene tää toinen tän palstan _talkkari_( viik, viik, viik, viik., viik, viik, viik...) Papu.Sparrow:kaan, jota ilman palsta luultavasti kukoistaisi enemmän Ajatusta - think and thought.

Heeeh, heh. Sinä ja naisesi siis käytte Ärrällä hakemassa sulle tupakkaa?:D Anteeksi, mutta analyysikyvylle kävi kuolio.:(

• Kun sä puhut ajatusten Kukoistamisesta.

Kaikkien ajatusten Kukottaminen on paras asia mitä palstalle voi tapahtua. Tod.

• Haluatko sä sen vai et?

• .. ?? ..
        relaxed_eyes kirjoitti:

Haluatko sä sen vai et?

Jaa no etköhän sinä analytseerisi jo laittanut. Pistä vain "analyysejasi", jos haluat, mutta mikäänhän siitä ei tietenkään pidä paikkaansa, eikä kohdallani menisi edes suuntaansa oikein, koskemme kerrassaan pätkän vertaa tunne toisiamme...Tuskinpa mitään kermaa ( "analyysia") olisi tarjolla.

Ei muuten aidosti kerrassaan mitään sua vastaan ole, mutta persoonas on todella palstaa hallitseva. Se on aika hämmentävää.

• juupanen

oot huomiota vailla, selkeesti

• Kännissä yksin sohvalla.

Voi ristus. Tuo sun itsestäänselvyys on verrattavissa siihen kun olet laittamassa kenkiä jalkaan niin joku vitun kusipää tulee siihen viereen sanomaan, että laita kengät jalkaan.

Vatipää.

• kdlajdjodöj
        relaxed_eyes kirjoitti:

Kännissä yksin sohvalla.

Voi ristus. Tuo sun itsestäänselvyys on verrattavissa siihen kun olet laittamassa kenkiä jalkaan niin joku vitun kusipää tulee siihen viereen sanomaan, että laita kengät jalkaan.

Vatipää.

kännis sohvalla voi oll iha vaa yksin, tuntuu et tää palstan on sun yksinäisyyde pakotie. sä et ole onnellinen vaik niin ain väität. haluisit olla jotai enemmän, ja sit tuskastut kun et osaa tai viiti. ehkä oot leipääntyny jo tuttuu samaa kuvioo ja et enää tiedä onko kaikki hyvin vai ei. menet vaa, päivä kerrallaa. sä uskoit ja uskot yhä et sussa on potentiaalia johku suurempaaki, ja ehkä ois ollukki mut asiat meni nii kui meni ja jäit sillee periaatteesta siihen elämää mikä ö sulla nyt on. sulla kaikki ok, mut ei kuitenkaa hienosti. näin. en rupee nimittelee, sanon vaan öitä. ja mee nukkuun jo.

t, vatipää

• kdlajdjodöj kirjoitti:

kännis sohvalla voi oll iha vaa yksin, tuntuu et tää palstan on sun yksinäisyyde pakotie. sä et ole onnellinen vaik niin ain väität. haluisit olla jotai enemmän, ja sit tuskastut kun et osaa tai viiti. ehkä oot leipääntyny jo tuttuu samaa kuvioo ja et enää tiedä onko kaikki hyvin vai ei. menet vaa, päivä kerrallaa. sä uskoit ja uskot yhä et sussa on potentiaalia johku suurempaaki, ja ehkä ois ollukki mut asiat meni nii kui meni ja jäit sillee periaatteesta siihen elämää mikä ö sulla nyt on. sulla kaikki ok, mut ei kuitenkaa hienosti. näin. en rupee nimittelee, sanon vaan öitä. ja mee nukkuun jo.

t, vatipää

muuten ihan ok, mutten enää pakene elämää palstalle. Silloin kun tulen palstlle olemaan, niin silloin tulen tänne viihtymään ja jos sitä kukaan muu ei ole jo järjestänyt, niin järjestän sen aisan itse.

Sorit vaan sähkötysvirehistä, mut olen todellisuutta paossa päissäni.

• tosivaitaru
        kdlajdjodöj kirjoitti:

t, vatipää

alittaa, vaikka pinnistelisi kuinka.

• Kucconen
        relaxed_eyes kirjoitti:

muuten ihan ok, mutten enää pakene elämää palstalle. Silloin kun tulen palstlle olemaan, niin silloin tulen tänne viihtymään ja jos sitä kukaan muu ei ole jo järjestänyt, niin järjestän sen aisan itse.

Sorit vaan sähkötysvirehistä, mut olen todellisuutta paossa päissäni.

* itselleen on helppo valehdella puhumattakin *

• alguveira

elämäsi tämänhetkinen tila.

Et uskalla koskaan myöntää että mikään olisi huonosti.

Ellet sitten humalassa uskaltaisi myöntää, ettei sinunkaan elämäsi ole aina niin helppoa.

• Tää kartano imee ihan vitusti rahaa ja toisestakin talosta juoksee kulut kuitenkin kokoajan. Ei oo varaa matkailua harrastaa. Kersaki on tulos ja sekin maksaa.

Onko sul nyt helpompi olla?

• Kucconen
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tää kartano imee ihan vitusti rahaa ja toisestakin talosta juoksee kulut kuitenkin kokoajan. Ei oo varaa matkailua harrastaa. Kersaki on tulos ja sekin maksaa.

* Kyllä se siitä *

• alguveira
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tää kartano imee ihan vitusti rahaa ja toisestakin talosta juoksee kulut kuitenkin kokoajan. Ei oo varaa matkailua harrastaa. Kersaki on tulos ja sekin maksaa.

materialistista löpinää.

Ei sulla oikeasti mikään ole koskaan päin vittua.

• alguveira kirjoitti:

materialistista löpinää.

Ei sulla oikeasti mikään ole koskaan päin vittua.

'päin vitun menon raja'? Kerro se, niin sitte mä kerron, että onko mul ollu sitä vai ei.

• alguveira
        relaxed_eyes kirjoitti:

'päin vitun menon raja'? Kerro se, niin sitte mä kerron, että onko mul ollu sitä vai ei.

ihmissuhteilla.

Mutta sulla on täydellinen akka ja kersat.

Ja viime aikoina jopa koira...

Buah...

• alguveira kirjoitti:

ihmissuhteilla.

Mutta sulla on täydellinen akka ja kersat.

Ja viime aikoina jopa koira...

Buah...

No kyllä mul sitte on menny päin vittua enemmän kuin monella muulla yhteensä. Nyt ei mee niin saanko mä olla siihen tyytyväinen?

• ed.
        relaxed_eyes kirjoitti:

No kyllä mul sitte on menny päin vittua enemmän kuin monella muulla yhteensä. Nyt ei mee niin saanko mä olla siihen tyytyväinen?

luulen nimittäin että sitä ei kauaa kestä jos kahden tunnin panolla kuittaat parisuhteen hoidon.

• ed. kirjoitti:

luulen nimittäin että sitä ei kauaa kestä jos kahden tunnin panolla kuittaat parisuhteen hoidon.

vittuuntua sun kommentista, niin rupeisin selittämään turhia. Muttaku ei mua huvita, niin koita saada kullia sinäki joskus pysymään.

• ed.
        relaxed_eyes kirjoitti:

vittuuntua sun kommentista, niin rupeisin selittämään turhia. Muttaku ei mua huvita, niin koita saada kullia sinäki joskus pysymään.

siitä vittuuntuisitkaan?

Myönnät vaan että sulla on tuurilla hyväluonteinen nainen nyt, ja heti kun se herää niin oot taas poikamies.

• ed. kirjoitti:

siitä vittuuntuisitkaan?

Myönnät vaan että sulla on tuurilla hyväluonteinen nainen nyt, ja heti kun se herää niin oot taas poikamies.

eikö me sitte porukalla toivota, että se nukkuu ruususen unta loppuelämäsnsä, että kaikilla olis onnelline elämä?

• ed.
        relaxed_eyes kirjoitti:

eikö me sitte porukalla toivota, että se nukkuu ruususen unta loppuelämäsnsä, että kaikilla olis onnelline elämä?

toivot aivotonta naista joka ei tiedä mikä hänelle on parhaaksi niin siitä vaan.

• ed. kirjoitti:

toivot aivotonta naista joka ei tiedä mikä hänelle on parhaaksi niin siitä vaan.

ja nyt mulla ei oo sulle enää mitään käyttöä. Joten painutko vittuun mun läheltä vai haluatko vielä kenties kommentoida elämääni?

• ed.
        relaxed_eyes kirjoitti:

ja nyt mulla ei oo sulle enää mitään käyttöä. Joten painutko vittuun mun läheltä vai haluatko vielä kenties kommentoida elämääni?

hähähhhääähä

• Pathetic

että miksi sä et ota sitä raskaana olevaa naistas kainaloon ja helli ja rakasta sitä nyt kun ootte vielä kaksin (?)

mitä sä aikaas hukkaat meihin epätoivoisiin?

Ei me sua onnelliseksi tehdä, analysoi oma elämäs ja sen laatu. Ja se ootko sinä sen ansainnut.

• me ollaan parisen tuntia jo tälle päivää pantu.

Kukaan ei halua yliannosta kenestäkään.

• ed.
        relaxed_eyes kirjoitti:

me ollaan parisen tuntia jo tälle päivää pantu.

Kukaan ei halua yliannosta kenestäkään.

niinpä niin. Ja sä oot sitte osasi hoitanu.

Jep.

• almasty

Nyt kyllä aikamies kestää totuuden,sen karunkin.

• ku et oot joku sorvari johon on vähintään puolet palstan naisista lääpällään.

• almasty
        relaxed_eyes kirjoitti:

ku et oot joku sorvari johon on vähintään puolet palstan naisista lääpällään.

Sä liiottelet pirusti.

• almasty kirjoitti:

Sä liiottelet pirusti.

Luuletko, ett muka ihan tyhjästä olet noiden tyhjöpäisten provoilijoiden listoille pääsyt? Ehei, kyllä sussa on sitä jotain.

• analysoitavaksi jollei siellä jo kuorsata.

• Mä oon aina tienny, että sä oot oikeesti herkempi, mitä annat ittestäs julki. Mä symppaan nyt kyllä ihan täpöllä. Se on aina Hieno Asia, kun suomalainen Mies avautuu. Jesh.

• 14
      • Jotkut kuitenkin toistaa itseään lähes päivittäin...

• 14
        relaxed_eyes kirjoitti:

Jotkut kuitenkin toistaa itseään lähes päivittäin...

tehdyt - hyvä selvinpäin tehdyt analyysit. Pistä menemään.

• sirpamaikkarilta

Must on tehty jo.

Osaan muute tätä nykyään keittää perunatki jo. Lihaan en edelleenkkään oo koskenu. Enkä koske!

• tosivaitaru
        relaxed_eyes kirjoitti:

Jotkut kuitenkin toistaa itseään lähes päivittäin...

joko se on komunnut pystyyn? Aika sissi.

• 14 kirjoitti:

tehdyt - hyvä selvinpäin tehdyt analyysit. Pistä menemään.

mut ei mul ole virtaa, eikä oikein mielenkiintoakaan tehdä näitä selvinpäin...

• tosivaitaru kirjoitti:

joko se on komunnut pystyyn? Aika sissi.

Ei saa nukuttua yhdeksää myöhempään vaikka valvois kuinka pitkään.. :/

• Puskasta

Metsäpalowaarasta ja lumitaistelijasta.

Kiitos jo etukäteen

• näistä kanssa!

papu.Sparrow,Jazuli,monte34,yksinkertainen.blondi,yrmio.

• menee sillee, että pitää itte uskaltaa sitä anlyysia pyytää, ja mun pitää olla kännissä. Jotta ei saa.

• katso vaikka
        relaxed_eyes kirjoitti:

menee sillee, että pitää itte uskaltaa sitä anlyysia pyytää, ja mun pitää olla kännissä. Jotta ei saa.

oli eri säännöt. Tuli pyytämättäkin.

• Sitä on varmaan vuosisadan krapula; kun kännianalysointi on loppunut. Tylsimys :/

• kirpela

kännianalyysit tais olla jo jaettu,mut antaa tulla vaan.

*ei tunnu enää missään*

• frost-free

Mul on oma analysoija tai analysoitava täällä tai tuolla..

• joku vuotuinen kännäyspäiväsi.... vai... =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1241
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      890
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      86
      676
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      36
      564
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      118
      520
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      513
    Aihe