Minä vaan kusyn?
Onko kaikki kusipäät jo nukkumassa?
14
200
Vastaukset
- monte34
just tulin kotiin :)
kebab riisillä ku on parmesan juustoa kotona vihkimässä makunautintoa ja päässä on muutakin kuin kusta.
- monte34
voi zombbari, poreamme on tyhjä
- monte34
zombbari kirjoitti:
laita hana päälle ja hyppää sekaan honey.
juuri nyt, joten en hanaa aukaise.
monte34 kirjoitti:
juuri nyt, joten en hanaa aukaise.
ni sit on parempi mennä ilman vettä tyynyn kanssa nukkuu tyhjään ammeeseen. Sit se ei oo tyhjä ja naapurit nauttii kuorsauksesta.
Olet suloinen :D- monte34
zombbari kirjoitti:
ni sit on parempi mennä ilman vettä tyynyn kanssa nukkuu tyhjään ammeeseen. Sit se ei oo tyhjä ja naapurit nauttii kuorsauksesta.
Olet suloinen :Dmun haave nainen joten on aivan ymmärrettävää et sua houkuttelen.
mut ok meen nukkumaan, känni tulee nukkua pois.
kauniita unia lena :) monte34 kirjoitti:
mun haave nainen joten on aivan ymmärrettävää et sua houkuttelen.
mut ok meen nukkumaan, känni tulee nukkua pois.
kauniita unia lena :)itseni tuntien; en ole lainkaan yllättynyt saamastani huomiostasi ;)
Mä meen sit kans, mitäs täällä yksin hilluis.
Unia myös- Draculaska
.
Justiin tulin kotio. Haist ite vaan.
tähän asti kysyn vaan,
työnikö tähden tähän on
tultu heitätkö sä onnemme ojaan......
http://www.youtube.com/watch?v=hiqfFdk2TJQ
- _ _ _ _ _
Just tässä heräsin, oletkos itse vielä kovassakin jurrissa?
Niin?tai siis iltaa vaan. Kyllä mä aamulla olin vähä vielä päissäni kun heräilin, mut tänään on kierretty isänpäivillä molempien kotona niin nyt on vaan vähä naatti olo.. plaahh..Vuoden päästä sit ehkä taas vois vetää kunnon kalsarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2912439Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1402208Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132038- 1711550
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala449786- 51657