MItä kaikkii temppui opitte ekan vuoden aikana??
Mitä temppui osaatte
6
486
Vastaukset
- ys
ollie,kickfilp ollie 180 poppari ja oon jonku grapin vetäny korokkeelta alas ja sit vielä reilannu 50-50 ja boardslidellä. siinä mitä viime eli ensimmäisenä kesänä opin! ihan mukavasti =)
- gfdjmhbrfnfyng
Opin olliettaan erilaisten kynnysten yli ja jotenkin kickflipin...en saa aina laskeuduttua
ollie,kickflip melkein ollie180,indy,poppari!
- ...
oon jtn 4 kuukaut skedenny ja osaan ollie, fakie ollie, nollie shuvit, ollie poppari, fakie poppari, fakie bigspin, heelflip jotenki, 50-50, boordslide jne....
- skeittari
En mä paljoo oppinu tick-tack,manual ja ollie.
- p8
Kokeilkaa nose grabia se on HELPPO jopa flatilla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146