Elikkäs tässä eilen kun yritin meseen kirjautua niin se lykäs tekstin naaman eteen joka sano, että sinun täytyy asentaa uudempi versio kirjautuaksesi sisään. Johtui varmaan siitä, että en ole tähän päivään mennessa suostunut asentamaan sitä uusinta meseä, koska tarinat kertoivat sen olevan aika huonohko.
Mutta nyt itse asiaan käynnistin asennusohjelman ja se siinä rauhassa sitä asenteli ja yhtä-äkkiä se sanoikin että yhdenkään systeemin asennus ei onnistunu. Ja lykäs virhe koodia että joku ohjelma estää asennuksen. No sen jälkeen kokeilin asentaa sitä jokaisen mahdollisen tietoturva ohjelman ollessa pois päältä ja ei vieläkään mitään. Voisiko siis joku näistä paremmin ymmärtävä valaista minua ja neuvoa miten saisin mesen taas pelittämään.
Messengerin asennus ongelma.
Aleexi
4
257
Vastaukset
Eiköhän se yksinkertaisin ratkaisu ole vaihtaa toisen merkkiseen ohjelmaan jos nykyinen ei toimi, tai on huono. Esimerkiksi aMSN:n. Siitä vaan vertailemaan ja valitsemaan mieleistä: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients
- aleexi
Toimiikos tämä aMSN samoilla tunnuksilla kuin normi mese?
kirjautunut järjestelmänvalvojana ? muuten ei onnistukkaan.
- aleexi
Joo olen järjestelmä valvoja ja olen suorittanutkin asennuksen järj valvojana, mutta ei vaan onnistu. Joo mutta asensin jo tuon aMSN ja huomasin sen paremmuuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2962626- 1971002
- 57816
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti139751- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?17558- 51545
- 40524
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494