Hello.
Ongelmana on, että ostin liian isot korkokengät. Minulla on todella leveä jalka, joten otin isomman koon. Nyt kengät ovat pituus suunnasta liian isot, enkä voi kenkiä enää palauttaakaan.
Kantapään ja kengän takaseinämän välille jää puoli sormea mentävä kolo. Kengät ovat avointa mallia, eli ei ole remmejäkään pitämässä jalkojani kengissä. Miten siis saan täytettyä kengän, jotteivät kengät tippuisi jaloista???? Apua!
(kyllä kengät ilman täytteitäkin pysyvät jaloissa, mutta niillä kävelisi paljon varmemmin, jos olis tuju pito jaloissa)
liian isot kengät.
5
1631
Vastaukset
- ...
Lähes jokaisesta isommasta marketista löytyy kengän kantapäähän liimattavia "nahkapaloja", en muista miksi niitä kutsutaan. Kuitenkin niiden tarkoitus on estää kantapäätä nousemasta kengästä.
- Oikeilla jäljillä
Kapea, keinomokkapintainen suikale, joka kiinnitetään liimalla tai tarralla kengän kantapäähän sisäpuolelle, juuri siihen yläreunaan. Yhden paketin olen itsekin ostanut mutta vielä ei ole tullut tarvetta käyttää niitä.
- kantapään kautta
Niiden virallinen nimi on sukansäästäjät. Nykyään nitä on myös silikonista valmistettuja ja näitä molempia malleja löytyy melkein kaikista kenkäkaupoista ja tavaratalojen jalkineosastoilta.
- sukansuojat
kantapään kautta kirjoitti:
Niiden virallinen nimi on sukansäästäjät. Nykyään nitä on myös silikonista valmistettuja ja näitä molempia malleja löytyy melkein kaikista kenkäkaupoista ja tavaratalojen jalkineosastoilta.
Löytyy myös sukansuojien nimellä, tuo nimi on myyjän sivuilla,
siis sukansuoja
- ¤¤
Ainakin Stoccalle on tullut uusi tuotesarja nimeltä Foot Petals, jossa myöskin on näitä sukansäästäjiä. Matriaali on pehmeää ja siistimmän näköistä kuin niissä vanhoissa nahkaisissa versioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613