Onkos niitä jotain hieroviakin? Ja kuulemma niitä on sellasia jotka loistaa pimeässä jotenkin?
öh..mä tuota haluisin tietää kortsuista
10
117
Vastaukset
- laskin väärin
Hierova? Ei hajua.
Valomiekka.- laskin väärin
relaxed_eyes kirjoitti:
et oo kokeillu..miltäköhän sellane tuntuu?
Nii, eikös se oo sitten sille toiselle osapuolle niinkuin hierova tuossa tapauksessa...
Kerran oon kokeillut moista, siis pimeässä loistavaa.
Vaikka mä en yleensä syty roolileikkisysteemeihin niin olisin halunnut Darth Vader maskin ja sellaisen äänikojeen josta sais valosapelisoundeja.
Ne on sit "novelty items" eli ehkäisystä on huolehdittava jotenkin toisella tavalla.- laskin väärin
Sama mielikuva tuli itellekin. Jos miekka halkoo tuulta tarpeeksi nopeasti, niin siitä tulee melkein sama ääni.
Voisihan sitä koittaa popsia vaikka fosforitablettejakin... laskin väärin kirjoitti:
Sama mielikuva tuli itellekin. Jos miekka halkoo tuulta tarpeeksi nopeasti, niin siitä tulee melkein sama ääni.
Voisihan sitä koittaa popsia vaikka fosforitablettejakin...Vielä parempaa: Virtsaputkeen led-nauhaa, johto haavateipin kanssa lerssin alapintaa ja patterikotelon voi piilottaa sinne minne aurinko ei paista. Ultimate penis-tuning. Jos leidiä haittaa voi vetästä kortsun päälle.
- kumiallergia
ne on hiertäviä ja tulee poistaa.. valossa tai pimeässä.. ihan miten vaan
- vänksy
vahvimpiin osaamisalueisiin nää kortsut. Taitaa olla kahden käden sormilla laskettavissa ne kerrat kun mä oon elämässäni kortsua tarvinnut.. että vähän on jäänyt kortonkiharjoitukset vähiin, mutta toisaalta - onhan mulla koko loppuelämä vielä aikaa perehtyä niidenkin saloihin.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2174068Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45846