Mikä on langaton netti?

dummmm

oon tyhmä oon tyhmä oon tyhmä. tai sitten vaan tietämätön ja mua kiinnostaa muunlaiset jutut:D mut mikä on langaton netti, jonka toi ipod Touch vaatii? mulla on läppäri, jossa 10e/kk mokkula...? onks se se? vai mikä?tollanen tikku ku tungetaan koneen kylkeen...

4

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

iPod Touchin kohdalla puhutaan wlanista, ei mokkulaverkosta. Toki mokkulan tuoman verkon voi pystyä jakamaan koneen wlan-kortin kautta eteenpäin, iPodille.

Mokkula on kännykkänetti, wlan on yleensä langallisen nettiyhteyden jakamista langattomasti eteenpäin.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Wlan

• gcgjklm

eli mitä mun KÄYTÄNNÖSSÄ pitää tehdä hankittuani Touchin jos siihen haluan sen netin toimimaan? osaisitko neuvoa? nii ja mun läppärissä on tarra jossa lukee WiFi certified. Eli oisko se juttu sisäänrakennettuna tässä koneessa?

• 1stMacFinn
        gcgjklm kirjoitti:

eli mitä mun KÄYTÄNNÖSSÄ pitää tehdä hankittuani Touchin jos siihen haluan sen netin toimimaan? osaisitko neuvoa? nii ja mun läppärissä on tarra jossa lukee WiFi certified. Eli oisko se juttu sisäänrakennettuna tässä koneessa?

Jos se läppäri pystyy jakamaan sen mokkulan nettiyhteyden wlanin eli WiFin kautta eteenpäin, se voi toimia.

Parhaiten homma pelaa, kun on kunnollinen wlan-tukiasema tekemässä sitä verkkoa. Niitä on kuulemma sellaisiakin, jotka osaa ottaa sen nettiyhteyden mokkulalla tai sellaisia, joissa on se mokkulayhteys sisäänrakennettuna.

• rrr
        1stMacFinn kirjoitti:

Jos se läppäri pystyy jakamaan sen mokkulan nettiyhteyden wlanin eli WiFin kautta eteenpäin, se voi toimia.

Parhaiten homma pelaa, kun on kunnollinen wlan-tukiasema tekemässä sitä verkkoa. Niitä on kuulemma sellaisiakin, jotka osaa ottaa sen nettiyhteyden mokkulalla tai sellaisia, joissa on se mokkulayhteys sisäänrakennettuna.

koska kysyjän tietotaito taitaa olla enemmän käyttäjän kuin säätäjän tasolla, suosittelisin, että otat sen läppärin ja Touchin mukaan kauppaan ja pyydät herroja opastamaan ja säätämään.
        Pääset helpoimmin asiassa eteenpäin ja saatat saada itsellesikin muutaman vinkin ihan paikan päällä näytettynä.
        Näin foorumin kautta saaduilla ohjeilla saatat saada itsellesi hieman enemmän onkelmia kuin edellä mainitulla tavalla.

Tarkoitus ei ole mollata foorumin avuliaita vastaajia eikä kysyjää itseäänkään, mutta tältä vain tilanne mielestäni näyttää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      170
      2916
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2516
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2199
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1829
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1763
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1621
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1393
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1141
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe