Kertokaapa miehet (ja miksei naisetkin, jos on kokemusta) kumpi miehiin OIKEASTI tehoaa; se että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vai on aktiivinen?
Itse olen luottanut siihen paljon puhuttuun miehen metsästysviettiin, ja yleensä on toiminut paremmin kuin hyvin. Siinä on vaan se ikävä puoli, että sitten kun ollaan päästy jo alkuvaiheen yli, ja alan itsekin näyttää tunteitani, mies saattaakin vuorostaan alkaa pitämään hiljaiseloa! Oon tulkinnut sen niin, että miehen kiinnostus on lopahtanut, kun olenkin tavoitettavissa eikä voi enää metsästää. Tai sitten haluaa vain pelata samaa peliä. Eli en tiiä pitäisikö sellasessa tilanteessa vieläkin jatkaa peliä, vai olisiko pitänyt alusta asti olla aloitteellisempi ja osoittaa kiinnostus.
Miehen metsästysvietti?
7
1266
Vastaukset
- ...
Mä oon aina ollu aktiivinen niiden miesten suhteen keistä oon oikeesti kiinnostunut. Ne keitä ei vakavammin kiinnosta säikähtää ja tekee yleensä aika nopeesti selväksi jos ei kiinnosta. Ne taas jotka ei säikähdä niin niistä on vakaviin suhteisiin (yleensä). Nykyisen miehen kans pidettiin aikalailla yhtä usein yhteyttä, ihan aluksi mä useemmin. Ei tarvinnu yhtään miettiä että viittinkö laittaa TAAS viestiä/soittaa.
- joku mies.
Syttyy vasta kännissä. Mutta nainenkaan ei saisi olla liian hyökkäävä, jos meinaa lähestyä.
- Joo-0
Ei taas tätä. Ei, ei, ei.
Miehellä ei ole metsästysviettiä naisen suhteen ellei hän halua pelkkää seksiä.
Se on myytti jos kyseessä on parisuhde.
Toisaalta nainen ei saisi tehdä itseään liian helpoksi mutta se on eri asia kuin tehdä itsensä vaikeaksi.
Toisin sanottuna "liian helppo" viittaa ettei nainen anna itselleen mitään arvo, on epätoivoinen tai täysin miehen "lelu".
Tällä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä miehen metsästysvaiston kanssa.
"Oon tulkinnut sen niin, että miehen kiinnostus on lopahtanut, kun olenkin tavoitettavissa eikä voi enää metsästää. Tai sitten haluaa vain pelata samaa peliä."
Hän haluaa pelata vain sitä peliä.
Jos ehdit oikeaa suhdetta, älä pelaile vaan ole aktiivinen. Jos mies ei siihen osaa suhtautua oikein niin hän ei ole oikea mies sinulle tai etsi oikeaa suhdetta.- --nainen30v--
tätä 'vaikeasti tavoiteltava' tjn....mulla taitaa toimia se,et jos synkkaa jonkun kanssa niin miksei vaikka seksiä heti kuin että pelaisin jotain ihme peliä -nyt en ota yhteyttä, nyt otan.. ei kai se kommunikointi tuota mitään vaikeuksia jos kemiat pelaa...
- Öhöps
--nainen30v-- kirjoitti:
tätä 'vaikeasti tavoiteltava' tjn....mulla taitaa toimia se,et jos synkkaa jonkun kanssa niin miksei vaikka seksiä heti kuin että pelaisin jotain ihme peliä -nyt en ota yhteyttä, nyt otan.. ei kai se kommunikointi tuota mitään vaikeuksia jos kemiat pelaa...
Seksi on kyllä eri asia.
Seksiä en suosittele harrastamaan heti koska ongelmaksi muodostuu että herkästi sitä tulee addiktoituneeksi toiseen seksin kautta (varsinkin naiset) ja toisaalta mies saattaa tuntea että tämä oli tässä. - realist.
Lisäisin vielä tähän:
"Oon tulkinnut sen niin, että miehen kiinnostus on lopahtanut, kun olenkin tavoitettavissa eikä voi enää metsästää."
Mies on tutustunut sinuun ja arkinen todellisuus on astunut kaikkien päässään kehittelemiensä fantasioiden tilalle. Suomeksi sanottuna: et sitten ollutkaan sellainen kuin hän oli kuvitellut. Ei voi sanoa, onko vika epäyhteensopivuudessanne vai hänen ylimitoitetuissa odotuksissaan. Mutta joka tapauksessa sillä olitko alkuaan helppo vai vaikea ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, paitsi korkeintaan siltä osin, että vaikean osalta totuuden selviäminen voi kestää pitempään.
- 10+30
Minun pätee se, mihin täällä jo taidettiin viitatakin, eli jos olen etsimässä seksiseuraa, olen kyllä aktiivinen "metsästäjä", mutta parisuhde syntyy vasta, jos nainen on kohtalaisen aktiivinen joko heti tutustuttaessa tai tuollaisen metsästyksen tuloksena syntyneen yhden yön seksin jälkeen.
Jos olet jo muutamia kertoja tapaillut miestä ja haluat sitten aloitteellisena naisena pitää suhdetta yllä, niin pysy kuitenkin kohtuudessa aloitteiden runsaudessa. Toinen voi tarvita miettimisaikaa, on kokematon tai hänellä on omat kiireensä niin työssä kuin harrastuksissakin. Toki yksilöllisiä erojakin on, ne pitää vain vaistota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?293518- 973236
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim823059- 763054
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m552939Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862698- 352510
- 572371
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432255- 882022