Kempassa kiehuu ja monen on surkea olotila.Katkeruutta kylvetään palstoilla jutun kuin jutun yhteydessä,
Naapurikunnissa menee paremmin vaikka ne ovat asukasmääriltään pienempiä.
Kemppalaisilla on näköjään oma syndrooma ja pakkomielle,joka kuvastuu keskustelu-palstalla.
Sallassa ei olla ihan näin haukkamaisen katkeria,johtuneeko paremmasta koulusivistyksestä?Voi myös olla,että sallalaiset ovat kanssakäymisessään sosiaalisempia ja puivat keskenään tuntojaan ja kemppalaiset ovat yksinäisempiä ja purkautuvat itse vastaten ja kysyen ahdingossaan?
Sallalaiset fiksuja
6
480
Vastaukset
- reudi
projisointi?
eli tuuppaat omat ajatuksesi varjon ajatuksiksi ja olet itse silti ihan viksu. - sallainen aget
Oisko Sallalaiset siksi fiksuja kun Sallan työttömyys-% on aina yli 20 oli nousu tai laskukausi. Miten kunnajohtaja osaa näin hyvin karjaansa hoitaa ?
- oikeiniloinen
Sallaliselta. Lusikalla ku on annettu jne...
- rotuopppia
kyl Sallas osataan-ei oo mannet etuilemass piikil terveyskeskusjonois,vallitseeko Sallassa arjalainen oppi?
- kiitos!
kiitos!
- vertailija
Vastikään julkaistussa fiksuusmittarissa Suomen kunnat koulutussivistyksellään näyttää Kemijärvelle paikkaa 255 ja Sallalle sijaa 405 eli koulusivistys on Sallassa heikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746