Kempassa kiehuu ja monen on surkea olotila.Katkeruutta kylvetään palstoilla jutun kuin jutun yhteydessä,
Naapurikunnissa menee paremmin vaikka ne ovat asukasmääriltään pienempiä.
Kemppalaisilla on näköjään oma syndrooma ja pakkomielle,joka kuvastuu keskustelu-palstalla.
Sallassa ei olla ihan näin haukkamaisen katkeria,johtuneeko paremmasta koulusivistyksestä?Voi myös olla,että sallalaiset ovat kanssakäymisessään sosiaalisempia ja puivat keskenään tuntojaan ja kemppalaiset ovat yksinäisempiä ja purkautuvat itse vastaten ja kysyen ahdingossaan?
Sallalaiset fiksuja
6
506
Vastaukset
- reudi
projisointi?
eli tuuppaat omat ajatuksesi varjon ajatuksiksi ja olet itse silti ihan viksu. - sallainen aget
Oisko Sallalaiset siksi fiksuja kun Sallan työttömyys-% on aina yli 20 oli nousu tai laskukausi. Miten kunnajohtaja osaa näin hyvin karjaansa hoitaa ?
- oikeiniloinen
Sallaliselta. Lusikalla ku on annettu jne...
- rotuopppia
kyl Sallas osataan-ei oo mannet etuilemass piikil terveyskeskusjonois,vallitseeko Sallassa arjalainen oppi?
- kiitos!
kiitos!
- vertailija
Vastikään julkaistussa fiksuusmittarissa Suomen kunnat koulutussivistyksellään näyttää Kemijärvelle paikkaa 255 ja Sallalle sijaa 405 eli koulusivistys on Sallassa heikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596319
- 1165816
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465337Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323415- 572985
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 432360
- 252320
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132030On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151911