Olen ostamassa vesijuoksuvyötä ja olen lukenut mainoksia netistä, että Vesijuoksuvyö ARENA olisi tosi pehmeä ja mukavan tuntuinen vyö. Onko kenelläkään kommentteja parhaista vöistä ja esim. tästä arenasta?
Paras vesijuoksuvyö
3
6425
Vastaukset
- Merita1
Itselläni on Arena-vesijuoksuvyö ja olen tosi tyytyväinen. Osta ihmeessä ARENA.
Vöitähän on markkinoilla suuri määrä. Itselleen sopivan löytää käytännössä vain kokeilemalla, mutta on mahdotonta ostaa kaikkia vöitä ja kokeilla niillä juoksemista. Jossakin halleissa on vesivöitä lainattavana ja siten niitä voi kokeilla ihan vedessä juosten.
Suomalaisen vesiliikuntainstituutin kehittämä Suvi-vesijuoksuvyö on monen mielestä sopiva ja onhan se ollut vesivöiden testivoittajakin. Sitä ainakin voin lämpimästi suositella. Itselleni se oli varsin hyvä, tosin nyt olen jo siirtynyt käyttämään vesiliikuntainstituutin kehittelemää Hipper Athletea.- vesijuoksu2010
Suosittelen myös Arenaa. Siinä on paras hinta/laatusuhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843