ressi

Joko teillä on kauhiasti keskusteltu joululahjoista?

36

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirpela

      yksinään ei viitti paljo höpistä, pitävät pian hulluna :) Muton ne aikalailla pulkassa, kultsille pitää keksiä jotain :)

      • Voiskohan sille ostaa sormuksen johon kaivertaas, että 'maailman parhaalle akalle'? Tai emmä kyllä sormusta, mut kaulaketjun kaiverruksella vaikka?


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Voiskohan sille ostaa sormuksen johon kaivertaas, että 'maailman parhaalle akalle'? Tai emmä kyllä sormusta, mut kaulaketjun kaiverruksella vaikka?

        sormusta,mut toi ketju puris jopa muhun :) Paitsi ei tänä vuonna kun se luki tässä :D


      • kirpela kirjoitti:

        sormusta,mut toi ketju puris jopa muhun :) Paitsi ei tänä vuonna kun se luki tässä :D

        mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...

        jotain herkkää...*pitää pohtia hetki*



      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        siis jotain tällästä:

        http://www.ihmeellinenhuone.fi/product_info.php?products_id=223

        Tai sit

        http://www.ladyshop.net/index.php löytynee jotain kivaa.


      • Janzu
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...

        kuule jo sen verta kauan olleet yhdes että älä ny tuhlaa rahojas mihinkää olemattomaan ketjuhun. Jos haluat elämää suuremman viestin antaa niin ota ja kosi jos et oo kosinu. Noita maailman paras akka tms juttuja annetaan ku ollaan oltu naimisissa 10 vuotta. Täs vaihees se sun nainen oottaa jotain herkkää ja elämää suurempaa.



      • Janzu kirjoitti:

        kuule jo sen verta kauan olleet yhdes että älä ny tuhlaa rahojas mihinkää olemattomaan ketjuhun. Jos haluat elämää suuremman viestin antaa niin ota ja kosi jos et oo kosinu. Noita maailman paras akka tms juttuja annetaan ku ollaan oltu naimisissa 10 vuotta. Täs vaihees se sun nainen oottaa jotain herkkää ja elämää suurempaa.

        tuo nainen kantaa sisällään toista elämää. En silti voi kieltää, ettetkö asiaa puhuisi.


      • Janzu
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tuo nainen kantaa sisällään toista elämää. En silti voi kieltää, ettetkö asiaa puhuisi.

        sitte mietit vielä. Jokainen nainen (myöntää täällä tai ei) haaveilee yllätyskihloista ;)


      • kirpela
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Tuolta taidankin hankkia jotain lisäkivaa sille. Kiits :)

        nyt olenkin vähitellen tainnut parhaat linkkini sulle antaa ;)


      • sirpamaikkarilta
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...

        mitä se jää hiplailee. Taikka ihailee ääneen lehdestä. Niitä se sillon vihjailee saavansa.


    • amaly

      meillä muu väki alkaa niistä kesustelemaan, kun mä oon jo kaikki joululahjaostokset tehnyt. Se hyvä puoli että tähän mennessä noi kuullut toiveet ovat vastanneet noita paketteja jotka on viimeiset jo lokakuussa ollut odottamassa. Tykkään että kaikki on valmiina ja ei tarvitse stressailla eikä kiirehtiä.

      • amaly

        "joulukin tulee joka vuosi niin ei pääse sekään meikäläistä yllättämään"


      • pakettien hankinta ressaa, mutta keskustelu ja pohdinta niistä..


      • amaly
        amaly kirjoitti:

        "joulukin tulee joka vuosi niin ei pääse sekään meikäläistä yllättämään"

        mun piti olla se tuulella käyvä tyyppi joka ei ymmärrä juuri mistään mitään janiinpoispäin eli vastaan: siis kauhee stressi ku en oo yhtää viel miettiny mut kai mä 23.12 juoksen hikihatussa kaupoissa ja 24.12 vielä viimisii lahjoi ostelen"

        (vitsi mä keskustelen taas yksinäni) :>>


      • amaly
        relaxed_eyes kirjoitti:

        pakettien hankinta ressaa, mutta keskustelu ja pohdinta niistä..

        josko voin auttaa: mitä teillä on keskusteltu ja pohdittu?

        Ukko sano etten saa ostaa sille mitään, mutta voisin neuloa villasukat, mutta mua vähän kaivaa kun oon jo ostanut sille pari pakettia ja mun äiti neuloo sille sukat. Näin meillä, mut ei kait se haittaa jos anoppikokelas on ne sukat neulonut, sukat ku sukat?


      • amaly kirjoitti:

        josko voin auttaa: mitä teillä on keskusteltu ja pohdittu?

        Ukko sano etten saa ostaa sille mitään, mutta voisin neuloa villasukat, mutta mua vähän kaivaa kun oon jo ostanut sille pari pakettia ja mun äiti neuloo sille sukat. Näin meillä, mut ei kait se haittaa jos anoppikokelas on ne sukat neulonut, sukat ku sukat?

        Tekiskö se sun anoppikokelas mullekin villasukat?


      • amaly kirjoitti:

        josko voin auttaa: mitä teillä on keskusteltu ja pohdittu?

        Ukko sano etten saa ostaa sille mitään, mutta voisin neuloa villasukat, mutta mua vähän kaivaa kun oon jo ostanut sille pari pakettia ja mun äiti neuloo sille sukat. Näin meillä, mut ei kait se haittaa jos anoppikokelas on ne sukat neulonut, sukat ku sukat?

        kaikkien kersojen(omien, kummi ja sisarusten kersojen) lahjoja täs ollaan vaan mietitty, olis niin kaikenlaista tyrkyllä...


      • amaly
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Tekiskö se sun anoppikokelas mullekin villasukat?

        mun mutsi ja ukon anoppikokelas, mun anoppikokelas ei osaa neuloo että en usko sen sullekaan semmoisia tekevän.


      • ;-)
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Tekiskö se sun anoppikokelas mullekin villasukat?

        '

        Eikö vaimosi neulo sukkia?

        '


    • Marjelie

      keksinyt yhtään ainoata. Ne tulee sitten kait mieleen kun satun näkemään jossakin. Joskus kuuntelen toiveita salaa, mutta jos ei selviä, niin on erittäin vaikea keksiä kenellekään mitään kun kaikilla on jo melkein kaikkea. Yleensähän kauppojen tarjonta on Yöpaita/-pyjama, kylpytakki, pyyheliina, partakone, hajuvesi, kirja, ym. Ei niitäkään viitsi ainakaan joka joulu samoille ihmisille lähettää.

      Vaikeata, vaikeata.

    • Nehän hankittiin jo heinäkuussa. Pikkuhiljaa aletaan askartelemaan pääsiäiskoristeita, ettei jää viimetippaan.

    • zisel

      miettinyt koko joulua, mutta kaikki tietää suvussa että mä tahdon lahjaksi aina vaan rahaa joten saan kaikkea muuta paitsi rahaa :-/ Kaikista hulluinta on joululahjaks saamani suklaa-rasiat kun niitten antajat tietää jo valmiiks etten syö suklaata tai muutakaan makeeta.

      Nyt kun tuli puheeks niin taidankin ilmotella kaikille että "antakaa lahjaks IHAN MITÄ TAHANSA MUUTA paitsi rahaa!! Mä EN halua sitä, pitäkää se kaukana musta! Antakaa sen sijaan suklaata ihan hirvee määrä!!" :D:D

      • Ootkos mitään ajatellut antaa?


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ootkos mitään ajatellut antaa?

        kylmää kättä.

        Joulu ei ole joulu ilman minua! (


    • Jazuli

      otin puheeksi..mitä hankitaan kellekkin..aika hyvin päästiin jo päätökseen..=o)

      ...mies lähinnä myönteli..mutta pariin lahja ideaan jopa innostui..ei mulla ole niistä koskaan stressiä..harvoin stressaan mitään...etenkää tommosia "toisarvosia asioita" kuten lahjat..vaikka tykkäänkin antaa lahjoja..=o)

    • KoppavaHoro

      Immu toivoo puruluita ja sonnin suteja ja saa niitä.

      Poikaystävä on vaikein, mutta aikaa on uuteenvuoteen. Jotain perussettiä sille eli dvd, kirja ja joku vaatekappale, ehkä neulon myös uuden pipon.

      Kummilapsi saa lelun ja muumimukin. Muut lapset jotain kivaa pientä lelu- tai vaateosastolta ja aikuiset jotain hillottua, huovutettua tai neulottua.

      Mulla on pari toivetta, mutta ne eivät kuitenkaan toteudu, joten ostan itse alesta veronpalautusrahoilla.

    • joululahjoja hyvin matalalla profiililla, joten niist ei kauhiast myöskään keskustella. Tytölle ostan kolme pakettia ja muille läheisille yhdet. Ei mitään isoa tai ihmeellistä, sillä kovin kaupallinen joulu ei lämmitä. Yhdessäolo on tärkeintä joulussa.

    • tosivaitaru

      piilotellaan tiettyjä julkaisuja ja kerätään toisia :)

      Ingen panik tai ressi, joulua ei saa ressata.

    • vuonna.
      Ehkä ensi vuonna.

    • sirpamaikkarilta

      että äiti ilmotti ettei lahjoja tarvii sitten hankkia. Pässiltä nyt en oikeestaan mitään edes odota.

    • Kyllä on, ja mua ahdistaa jo valmiiksi kun en ole kuin yhden lahjan ostanut ja ideoikta olisi vaikka kuinka paljon.. Mutten osaa valita niistä :D

      Täytyy ootella viime tippaan ja kiroilla kaupparuuhkissa sitten. Joululahjojen ostaminen on kyllä tosi kivaa kun tietäisi, mitä ostaisi ja mistä ne ostaisi.

    • -Katti

      Nyt vasta hokasin, et kai sitä anopillekin jotain pitäis... No se on onneksi niin pihi, et on tyytyväinen mihin tahansa minkä ilmaseks saa ;)

      Kummilapsien lahjoista on keskusteltu sen verran, et jossain vaiheessa lahjat pitäis hankkia...
      Omat lahjatoiveet mies on jo esittänyt: partakone ja sähköhammasharja.

      Itse olen niin täpinöissäni tulevasta vauvasta, asunnon myynnistä, vuokra-asunnon etsimisestä, uuden talon rakentamisesta ja opintojen edistymisestä, että joulu tuntuu vielä kaukaiselta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe