Joko teillä on kauhiasti keskusteltu joululahjoista?
ressi
36
219
Vastaukset
- kirpela
yksinään ei viitti paljo höpistä, pitävät pian hulluna :) Muton ne aikalailla pulkassa, kultsille pitää keksiä jotain :)
Voiskohan sille ostaa sormuksen johon kaivertaas, että 'maailman parhaalle akalle'? Tai emmä kyllä sormusta, mut kaulaketjun kaiverruksella vaikka?
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
Voiskohan sille ostaa sormuksen johon kaivertaas, että 'maailman parhaalle akalle'? Tai emmä kyllä sormusta, mut kaulaketjun kaiverruksella vaikka?
sormusta,mut toi ketju puris jopa muhun :) Paitsi ei tänä vuonna kun se luki tässä :D
kirpela kirjoitti:
sormusta,mut toi ketju puris jopa muhun :) Paitsi ei tänä vuonna kun se luki tässä :D
mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...
jotain herkkää...*pitää pohtia hetki*
kirpela kirjoitti:
jotain herkkää...*pitää pohtia hetki*
siis jotain tällästä:
http://www.ihmeellinenhuone.fi/product_info.php?products_id=223- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
siis jotain tällästä:
http://www.ihmeellinenhuone.fi/product_info.php?products_id=223Tai sit
http://www.ladyshop.net/index.php löytynee jotain kivaa. - Janzu
relaxed_eyes kirjoitti:
mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...
kuule jo sen verta kauan olleet yhdes että älä ny tuhlaa rahojas mihinkää olemattomaan ketjuhun. Jos haluat elämää suuremman viestin antaa niin ota ja kosi jos et oo kosinu. Noita maailman paras akka tms juttuja annetaan ku ollaan oltu naimisissa 10 vuotta. Täs vaihees se sun nainen oottaa jotain herkkää ja elämää suurempaa.
kirpela kirjoitti:
Tai sit
http://www.ladyshop.net/index.php löytynee jotain kivaa.Tuolta taidankin hankkia jotain lisäkivaa sille. Kiits :)
Janzu kirjoitti:
kuule jo sen verta kauan olleet yhdes että älä ny tuhlaa rahojas mihinkää olemattomaan ketjuhun. Jos haluat elämää suuremman viestin antaa niin ota ja kosi jos et oo kosinu. Noita maailman paras akka tms juttuja annetaan ku ollaan oltu naimisissa 10 vuotta. Täs vaihees se sun nainen oottaa jotain herkkää ja elämää suurempaa.
tuo nainen kantaa sisällään toista elämää. En silti voi kieltää, ettetkö asiaa puhuisi.
- Janzu
relaxed_eyes kirjoitti:
tuo nainen kantaa sisällään toista elämää. En silti voi kieltää, ettetkö asiaa puhuisi.
sitte mietit vielä. Jokainen nainen (myöntää täällä tai ei) haaveilee yllätyskihloista ;)
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
Tuolta taidankin hankkia jotain lisäkivaa sille. Kiits :)
nyt olenkin vähitellen tainnut parhaat linkkini sulle antaa ;)
- sirpamaikkarilta
relaxed_eyes kirjoitti:
mitä hankkisin, kun toinen toivoo vain yllätystä...
mitä se jää hiplailee. Taikka ihailee ääneen lehdestä. Niitä se sillon vihjailee saavansa.
- amaly
meillä muu väki alkaa niistä kesustelemaan, kun mä oon jo kaikki joululahjaostokset tehnyt. Se hyvä puoli että tähän mennessä noi kuullut toiveet ovat vastanneet noita paketteja jotka on viimeiset jo lokakuussa ollut odottamassa. Tykkään että kaikki on valmiina ja ei tarvitse stressailla eikä kiirehtiä.
- amaly
"joulukin tulee joka vuosi niin ei pääse sekään meikäläistä yllättämään"
- amaly
amaly kirjoitti:
"joulukin tulee joka vuosi niin ei pääse sekään meikäläistä yllättämään"
mun piti olla se tuulella käyvä tyyppi joka ei ymmärrä juuri mistään mitään janiinpoispäin eli vastaan: siis kauhee stressi ku en oo yhtää viel miettiny mut kai mä 23.12 juoksen hikihatussa kaupoissa ja 24.12 vielä viimisii lahjoi ostelen"
(vitsi mä keskustelen taas yksinäni) :>> - amaly
relaxed_eyes kirjoitti:
pakettien hankinta ressaa, mutta keskustelu ja pohdinta niistä..
josko voin auttaa: mitä teillä on keskusteltu ja pohdittu?
Ukko sano etten saa ostaa sille mitään, mutta voisin neuloa villasukat, mutta mua vähän kaivaa kun oon jo ostanut sille pari pakettia ja mun äiti neuloo sille sukat. Näin meillä, mut ei kait se haittaa jos anoppikokelas on ne sukat neulonut, sukat ku sukat? amaly kirjoitti:
josko voin auttaa: mitä teillä on keskusteltu ja pohdittu?
Ukko sano etten saa ostaa sille mitään, mutta voisin neuloa villasukat, mutta mua vähän kaivaa kun oon jo ostanut sille pari pakettia ja mun äiti neuloo sille sukat. Näin meillä, mut ei kait se haittaa jos anoppikokelas on ne sukat neulonut, sukat ku sukat?Tekiskö se sun anoppikokelas mullekin villasukat?
amaly kirjoitti:
josko voin auttaa: mitä teillä on keskusteltu ja pohdittu?
Ukko sano etten saa ostaa sille mitään, mutta voisin neuloa villasukat, mutta mua vähän kaivaa kun oon jo ostanut sille pari pakettia ja mun äiti neuloo sille sukat. Näin meillä, mut ei kait se haittaa jos anoppikokelas on ne sukat neulonut, sukat ku sukat?kaikkien kersojen(omien, kummi ja sisarusten kersojen) lahjoja täs ollaan vaan mietitty, olis niin kaikenlaista tyrkyllä...
- amaly
relaxed_eyes kirjoitti:
Tekiskö se sun anoppikokelas mullekin villasukat?
mun mutsi ja ukon anoppikokelas, mun anoppikokelas ei osaa neuloo että en usko sen sullekaan semmoisia tekevän.
- ;-)
relaxed_eyes kirjoitti:
Tekiskö se sun anoppikokelas mullekin villasukat?
'
Eikö vaimosi neulo sukkia?
'
- Marjelie
keksinyt yhtään ainoata. Ne tulee sitten kait mieleen kun satun näkemään jossakin. Joskus kuuntelen toiveita salaa, mutta jos ei selviä, niin on erittäin vaikea keksiä kenellekään mitään kun kaikilla on jo melkein kaikkea. Yleensähän kauppojen tarjonta on Yöpaita/-pyjama, kylpytakki, pyyheliina, partakone, hajuvesi, kirja, ym. Ei niitäkään viitsi ainakaan joka joulu samoille ihmisille lähettää.
Vaikeata, vaikeata. Nehän hankittiin jo heinäkuussa. Pikkuhiljaa aletaan askartelemaan pääsiäiskoristeita, ettei jää viimetippaan.
- zisel
miettinyt koko joulua, mutta kaikki tietää suvussa että mä tahdon lahjaksi aina vaan rahaa joten saan kaikkea muuta paitsi rahaa :-/ Kaikista hulluinta on joululahjaks saamani suklaa-rasiat kun niitten antajat tietää jo valmiiks etten syö suklaata tai muutakaan makeeta.
Nyt kun tuli puheeks niin taidankin ilmotella kaikille että "antakaa lahjaks IHAN MITÄ TAHANSA MUUTA paitsi rahaa!! Mä EN halua sitä, pitäkää se kaukana musta! Antakaa sen sijaan suklaata ihan hirvee määrä!!" :D:D- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
Ootkos mitään ajatellut antaa?
kylmää kättä.
Joulu ei ole joulu ilman minua! (
- Jazuli
otin puheeksi..mitä hankitaan kellekkin..aika hyvin päästiin jo päätökseen..=o)
...mies lähinnä myönteli..mutta pariin lahja ideaan jopa innostui..ei mulla ole niistä koskaan stressiä..harvoin stressaan mitään...etenkää tommosia "toisarvosia asioita" kuten lahjat..vaikka tykkäänkin antaa lahjoja..=o) - KoppavaHoro
Immu toivoo puruluita ja sonnin suteja ja saa niitä.
Poikaystävä on vaikein, mutta aikaa on uuteenvuoteen. Jotain perussettiä sille eli dvd, kirja ja joku vaatekappale, ehkä neulon myös uuden pipon.
Kummilapsi saa lelun ja muumimukin. Muut lapset jotain kivaa pientä lelu- tai vaateosastolta ja aikuiset jotain hillottua, huovutettua tai neulottua.
Mulla on pari toivetta, mutta ne eivät kuitenkaan toteudu, joten ostan itse alesta veronpalautusrahoilla. joululahjoja hyvin matalalla profiililla, joten niist ei kauhiast myöskään keskustella. Tytölle ostan kolme pakettia ja muille läheisille yhdet. Ei mitään isoa tai ihmeellistä, sillä kovin kaupallinen joulu ei lämmitä. Yhdessäolo on tärkeintä joulussa.
- tosivaitaru
piilotellaan tiettyjä julkaisuja ja kerätään toisia :)
Ingen panik tai ressi, joulua ei saa ressata. vuonna.
Ehkä ensi vuonna.- sirpamaikkarilta
että äiti ilmotti ettei lahjoja tarvii sitten hankkia. Pässiltä nyt en oikeestaan mitään edes odota.
Kyllä on, ja mua ahdistaa jo valmiiksi kun en ole kuin yhden lahjan ostanut ja ideoikta olisi vaikka kuinka paljon.. Mutten osaa valita niistä :D
Täytyy ootella viime tippaan ja kiroilla kaupparuuhkissa sitten. Joululahjojen ostaminen on kyllä tosi kivaa kun tietäisi, mitä ostaisi ja mistä ne ostaisi.- -Katti
Nyt vasta hokasin, et kai sitä anopillekin jotain pitäis... No se on onneksi niin pihi, et on tyytyväinen mihin tahansa minkä ilmaseks saa ;)
Kummilapsien lahjoista on keskusteltu sen verran, et jossain vaiheessa lahjat pitäis hankkia...
Omat lahjatoiveet mies on jo esittänyt: partakone ja sähköhammasharja.
Itse olen niin täpinöissäni tulevasta vauvasta, asunnon myynnistä, vuokra-asunnon etsimisestä, uuden talon rakentamisesta ja opintojen edistymisestä, että joulu tuntuu vielä kaukaiselta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
