tatuointi espoo

juuko

tietääkö kukaan tatuoijia espoossa? onko kokemuksia?

12

8159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • un-na

Leppävaarassa Sacred ja Tapiolaan pohjikselle avattu TC ink. Mitään kokemusta liikkeistä ei ole, ensimmäisellä löytyy nettisivut.

• bzhsay

tc-ink on sama liike kuin vantaan tattoo cafe..molempien liikkeiden henkilökunta on sama..www.tattoocafe.fi

• tyytyväinen asiakas

Hyvä tatuoitsija löytyy vantaan Myyrmäestä, MadHamptonTattoo !!

• jub3

edellämainittujen lisäksi matinkylässä, omenan vieressä, on sen niminen liike, kuin tin can tattoo. kävin sieltä itse hakemassa kuvaa ja ihan taitavaa jälkeä teki. :)

• haitzu
      • fghjjjhg

WOW, aikamoista shittiä! En kyllä ymmärä miten tollasella voi olla liike pystyssä????

• haitzu
        fghjjjhg kirjoitti:

WOW, aikamoista shittiä! En kyllä ymmärä miten tollasella voi olla liike pystyssä????

Ei sillä olekaan. Ilmeisesti joku kotiraaputtelija, joka on mennyt kampaamoon kauppaamaan "ammattitaitoaan".

• NaniTrix

Sacred tattoo lepuskissa on kuuleman mukaan oikeen jees mesta, useammat tutut ja kaverit on siellä käyny ottamassa kuvia ja hienon näkösiä on ollu. Itse ajattelin mennä sinne käymään ja tutkii kansioita.

• jane.jungle

vietin ko liikkeessa about 15 min tutkien kataloogeja mutta kukaan ei tullut kysymään mitään..tais hekilökunnalla olla tärkeempää tekemistä vaikka siinä haahuilivat edestakaisin..over and out..

• Eienäänikinä

Otin kyseisessä mestassa peitetatuoinnin vanhan pieleen menneen päälle alaselkään ja tää peitetatuointi meni pieleen totaalisesti. Värit kamalat ja vinossa tatuointi. Tatuointi on myös epäsymmetrinen ja viivat eivät ole suoria. Tatuoija ei myöskään kuunnellut toiveitani yhtään! Värit eivät edes täsmänneet niihin mitä itse halusin, halusin mm. pinkkiä ja lilaa väriä liukuvärinä tatuointiin (en nähnyt tosiaan mitä värejä tatuoija käytti alaselkääni tatuoidessa). En saanut kumpaakaan väriä, enkä edes lähellekkään noita sävyjä. Ja myös kyseisen mestan "sihteeri" oli töykeä ja uhkas laittaa jonkun kiristäjän/hakkaajan perään jos en maksaisi, kun kysyin että voiko maksaa osamaksulla tatuoinnin. Aloin itkemään.. Olimme sopineet tosiaan tatuoinnin hinnan suullisesti ennen tatuointi aikaani, mutta tatuoinnin hinta muuttuikin yllättäen kaksinkertaiseksi hinnaksi.... Järkytyin loppu summasta, enkä ollut varautunut yhtään siihen hintaan. No menin lopulta itku kurkussa nostamaan rahaa. Nii ja sanoin että haluan omaperäisen tatuoinnin, tatuoijan itse suunnitteleman ja netistä varmaan sen koko sketchin pölli.... Huomasin juuri etten kuittia myöskään saanu, kun en pyytänyt. Maksoin käteisellä, kun ei kortti toimi siellä.... En oo vähään aikaan ottamassa tatuointia kun menee 2 kertaa peräkkäin pieleen. Meinasin muutenkin pistää pelin poikki kun sattui niin järkyttävästi koko leiman ottaminen, ihan kun olisi puukolla viiltänyt mua se tatuoija. Varmaan liian syvälle teki myöskin tatuoinnin... 8-9h meni... Yhtä kauhua koko aika! Ei enään ikinä tänne.
      Ja joo kirjoitin tämän saman arvostelun muuallekkin, ettei kukaan erehdy kyseiseen mestaan menemään tai ainakaan kovia oletuksia oleta tästä mestasta.

• Anonyymi

Joo, en myöskään suosittele Sacred tatskan mestaa. Samoja kokemuksia sihteeristä ja tatskantekijästä.

• Anonyymi

Itse taas ehdotomasti suosittelen Sacred tattoota siinä leppävaarassa. Olen 2 vuoden sisällä ottanut melkein molemmat kädet kokonaan täyteen ja ei ole mitään valittamista. Henkilökunta on just 11/10. Että mä ainakin suosittelen tota paikkaa:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe