Minä,minä ensin,on kokoomuksen linjaa.
Vastaukset 30
- totuttu tapa
saulin tulisi jo tajuta..palvelu talo palvelua saa muualtakin kun eduskunta talos´ta kansan piikkiin.omalla rahalla täyshoitolaan.tervemenoa.
- kuulutti
ei me ,tujukin televisiossa
- kuplaa
puhkeaa
- egoismia
Saulimaista
- pöhönä
mies turhautuneena rökäletappioonsaa
- etanaali
vanhetessaan
- saulipaju
lakkautettava
- monään
ohjaa
- hjkfnöf
öh,öh
- orpotappio
hallintovirkoja orvoille
- istö
niin
- narsistina
narsisti on aina
- suhnu
Tujautan
- tapaniaa
Meidän
- mallinnusta
etsin
- nisut
Itse taidat olla melkoinen tyhjäntoimittaja. Mene töihin ja häpeä laiskuuttasi. Anna sivistyneiden ihmisten olla rauhassa.
- ahne sika.
nisut kirjoitti:
Itse taidat olla melkoinen tyhjäntoimittaja. Mene töihin ja häpeä laiskuuttasi. Anna sivistyneiden ihmisten olla rauhassa.
monesta tullut on
- missssä?
Tanjako?
- uhosale
on lajini
- huolestunut ja vihai
Täällä sitä jo jauhetaan paskaa!Satutko tietämään että SAULI ON TÄRKEÄ! Hän taitaa olla niitä harvoja jotka ajattelevat sinuakin ja suomalaisten asioita yleensä. Hän vain on kyllästynyt kiusantekoon ja paskanjauhantaan. Enkä yhtään ihmettele kun tvlähetyksiä eduskunnasta seuraa! Sinne leikkikehään pitäisi hommata leikkitäti viihdyttämään! Porukka ei piittaa muusta kun oman äänen helinästä vaikka pitäisi tehdä kauskantoisia suunnitelmia kireän tulevaisuuden suhteen.Toivon että Sauli puhemiehenä saa porukan tekenmään sitä mitä niiden pitääkin tehdä ja osallistua säästötalkoisiin myös kuten jokainen suomalainen joutuu tulevaisuudessa tekemään,että suomen nuorisolla tulevaisuudessa olisi mahdollisuus hyvään elämään.Tosin tätäkin keskustelurypästä lukiessa epäilen kiinnostaako nuorisoa edes muu kun toisesta ,joukon mukana, pahaa puhuminen.
- äänestäneetkään
eivät
- narsisteja?
näitä
- puristella
haarakiila
- kokoomusresu
resupekkapoikiloita
- kiellän
etuilu
- astiallaan
ollaann
- tulot
Vapautetaan vuokranantajat turhasta pääomaverosta.
- puheitaan
sauli uskoo
- ME (kok)
Nyt ME
- kannustettava
on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398