Vanellus unelmoi

Skomy

6

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1) Teet virheen, kun oletat minun olevan kaltaisesi säälittävä ihmisperse, joka ihan oikeasti provosoituisi noin pienestä. Älä aliarvioi kanssakeskustelijoitasi.

      2) Kuvittelet itsestäsi liikoja kun luulet, että vain yksi ihminen olisi havainnut, ettei sinulla ole amispohjalta minkäänlaista tietämystä, koulutusta eikä kykyä ottaa selvää ja sisäistää mitään fysiikkaan liittyvää. Oletat siis, että kaikkien sinut kyykkyyn polkeneiden nickien takana olisi yksi ja sama henkilö - Minä. Metsään menee. Kyllä jokainen peruskoulun käynyt jo huomaa, että esim. väitteesi "atomin ionisaatio on energiaa vapauttava prosessi" on päin helvettiä. Ei siinä mikään ruudinkeksijä tarvitse olla, että sinun emämunaukset voi havaita.

      3) Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Loputtoman katkera takaisinpiikittelysi kertoo vain siitä, että olen osunut arkaan paikkaan. Ethän muuten olisi täällä jatkuvasti vinkumassa jos viestini olisivat olleet merkityksetöntä scheissea. Kyllä minuakin vituttaa olla väärässä, mutta en ole henkisesti sentään niin heikko, että tekisin siitä moisen numeron. On muuten hyvin ominainen juttu juuri kouluttamattomille ääliöille, että oman virheen myöntäminen on todella vaikeaa ja aina pieni henkinen kuolema. Koulua käyvälle se sen sijaan on arkea. Oppiminenhan on jatkuva omien virheiden havaitsemisen prosessi.

      4) Säälittävät herjasi, typerät linkkisi ja alapäähuumorisi, joita isket provoilumielessä, kertovat vain omasta henkisestä kypsyydestäsi. Kuusivuotiaalla veljenpojallanikin on kypsemmät jutut.

      • Skomy

        Siellähän se oikein proktologin synnyttämä emäpukama mörisee. Kyllä se multinikki saatiin sieltä kaivettua esille eli palstan kemisti hah hah. Mene nyt tyhmäpoika komentamaan palveluskoiriasi ja väittelemään kreationistipalstalle. Kemistit eivät ole ennekään juhlineet eikä juhli nytkään joten ime isovarvastasi nahkapalju !

        Tuollaiset rektaaliurpot joutuvat epätoivon valtaan voittajaskömyjen jalkoihin sotkeutuessaan. Orpitoi käteesi jenkapoju " atomin ionisaatio on energiaa vapauttava prosessi" Missä olen näin väittänyt sönkkösössiä !

        Ainut joka täällä on kypsä on töyhtöhyypimyspaskallus joka epätoivoisesti yrittää kemistin hitailla aivosoluilla väistellä skömyn verbaalijabeja. Naks vaan ja taas pikkulan bidee tärisee niin että hullumpaa hirvittää.

        Siluvblee eli ole hyvä ja ota Gyyggy sinä kivespussin näköinen tuplanolla.


      • hojhf
        Skomy kirjoitti:

        Siellähän se oikein proktologin synnyttämä emäpukama mörisee. Kyllä se multinikki saatiin sieltä kaivettua esille eli palstan kemisti hah hah. Mene nyt tyhmäpoika komentamaan palveluskoiriasi ja väittelemään kreationistipalstalle. Kemistit eivät ole ennekään juhlineet eikä juhli nytkään joten ime isovarvastasi nahkapalju !

        Tuollaiset rektaaliurpot joutuvat epätoivon valtaan voittajaskömyjen jalkoihin sotkeutuessaan. Orpitoi käteesi jenkapoju " atomin ionisaatio on energiaa vapauttava prosessi" Missä olen näin väittänyt sönkkösössiä !

        Ainut joka täällä on kypsä on töyhtöhyypimyspaskallus joka epätoivoisesti yrittää kemistin hitailla aivosoluilla väistellä skömyn verbaalijabeja. Naks vaan ja taas pikkulan bidee tärisee niin että hullumpaa hirvittää.

        Siluvblee eli ole hyvä ja ota Gyyggy sinä kivespussin näköinen tuplanolla.

        Olet säälittävä ääliö. Fysiikan tieto alle peruskoulutason ja huumori suoraan yläasteen poikien vessasta.
        Oletko ajatellut hakeutua ammattiapuun ennen yhteiskunnan osallistuvaksi jäseneksi siirtymistäsi? Voisi olla aiheellista. Ei nykyään niitä suojatyöpaikkojakaan kaikille halukkaille riitä. Lama harventaa turvaverkkoja.


      • Skomy kirjoitti:

        Siellähän se oikein proktologin synnyttämä emäpukama mörisee. Kyllä se multinikki saatiin sieltä kaivettua esille eli palstan kemisti hah hah. Mene nyt tyhmäpoika komentamaan palveluskoiriasi ja väittelemään kreationistipalstalle. Kemistit eivät ole ennekään juhlineet eikä juhli nytkään joten ime isovarvastasi nahkapalju !

        Tuollaiset rektaaliurpot joutuvat epätoivon valtaan voittajaskömyjen jalkoihin sotkeutuessaan. Orpitoi käteesi jenkapoju " atomin ionisaatio on energiaa vapauttava prosessi" Missä olen näin väittänyt sönkkösössiä !

        Ainut joka täällä on kypsä on töyhtöhyypimyspaskallus joka epätoivoisesti yrittää kemistin hitailla aivosoluilla väistellä skömyn verbaalijabeja. Naks vaan ja taas pikkulan bidee tärisee niin että hullumpaa hirvittää.

        Siluvblee eli ole hyvä ja ota Gyyggy sinä kivespussin näköinen tuplanolla.

        Ota ne lääkkees. Ja jatka provosointiharjoituksia. Ei noilla aikuisten maailmassa pitkälle pötkitä.


      • Skomy
        Vanellus kirjoitti:

        Ota ne lääkkees. Ja jatka provosointiharjoituksia. Ei noilla aikuisten maailmassa pitkälle pötkitä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6526273#comment-34318649

        Siis mitä v..ttua ? Eikö sinulla ole elämää ? Tivaat jatkuvasti "myönnätkö olevasi väärässä" huh mikä hullu.

        Skömy the man skömyilee mutta sinun käytöksesi kuvaa jo päävammaa. Ei kukaan tervepäinen lähde väittelemään jumalan olemassaolosta uskovaisten kanssa sillä sehän on jo järjen köyhyyttä. Etkö salli muille uskontoa jos pitää vartavasten mennä uskontopalstalle väittelemään.

        http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/Vanellus

        Tuossa viestejä joista olet pehmeimmät poistanut. Olet säälittävä ja nyt enemmän kuin kyykyssä sillä olet skömytermein sillassa. Verrattavissa vaatekaappirunkkauksesta kiinnijääntiin, homosteluun, nekrofiliaan, jne muuhun hävettävään toimintaan.

        Vammasi on syntynyt vaikeassa pihti/imukuppisynnytksessä.

        Joko olisi aika ottaa häpeäGyyggy säälittävän Nolife performancen jälkeen !

        Vedä poronmunanpurija korvasi solmuun ja sido nenänkarvasi pensselisedän persekarvojen kanssa yhteen!


      • Aikuinen6

        Vanellus valehtelee olevansa akateemisesti koulutettu, vaikka äo on pienenpi vaatekoko (eli älykkyys ja tieto ei riittänyt edes lukioon) .
        Wannabe Skeptikko (vaikka ei edusta koko suuntausta millään tavalla).
        Kokoaa "faktansa" joko Wikipediasta tai Skepsis ry.n sivuilta.

        Ottaisit kiltisti ne lääkärin määräämät lääkkeet, niin loppuu se uhmaikä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe