eräällä kalliolla
sanottavani sanonut
sinä syteen tai saveen
uinuva aallotar
ilmeesi kesäsiirtolaan matkalla
"Suudelmista luopuminen":
- asianmukaisessa järjestyksessä
- järkähtämättä
Ulkonaliikkumiskielto.
Suudelmista luopuminen
8
288
Vastaukset
- lindalinda1
sellaista ' mikäminäolen ' tunnelma,
tai ' mihinminämenen '
Kivaa ' poukkoilua '- Miekko
Kiitos. Joo, poukkoileva tyyli kuvaa kyllä omaa mielenmaisemaa.. tai voiko nykypäivänä kukaan meistä sanoa elävänsä tasaista elämää... Sellaista hakemistahan tässä on, tehtyjä päätöksiä, mutta pitävätkö ne.. pitääkö mikään tässä maailmassa.. voiko mihinkään luottaa...
Kiitän kommentista:)
- mahdotonyhtalo
Näin flunssien aikana suudelmista luopuminen ja liikumisen vähentäminen väkijoukoissa on hyvästä. Mutta, mutta.. Tulee se päivä/ilta/yö/aamu, jolloin suutelen "vierasta sikaa" saaden flunssan. Totean, etten tätäkään kadu. No, ajatukset hyppivät :).
- Miekko
Villistä ja luovasta tulkinnasta saat kyllä pisteet. Mutta harvoinpa sitä suudelmaa katuu. Sellaistakin tosin sattuu.
Ajatusten hyppiminen on hyvä merkki. Oire siitä, että asioita on tapahtumassa.. prosessi on käynnissä. Hauskaa päivää/iltaa/yötä/aamua:)
Ja kiitokset kommentista:) - mahdotonyhtalo
Miekko kirjoitti:
Villistä ja luovasta tulkinnasta saat kyllä pisteet. Mutta harvoinpa sitä suudelmaa katuu. Sellaistakin tosin sattuu.
Ajatusten hyppiminen on hyvä merkki. Oire siitä, että asioita on tapahtumassa.. prosessi on käynnissä. Hauskaa päivää/iltaa/yötä/aamua:)
Ja kiitokset kommentista:)Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Tämä on todettu monesti elämässä. Parasta on olla sanomatta mihinkään asiaan ei ikinä. Samoin hyvää alkavaa viikkoa! Täällä on oltu työnteosta hiukan ylikierroksilla, mutta kuitenkin levätty. Eli viikonloppuna asennettu omaa uutta konetta ja autettu kahden muun koneen ongelmien ratkaisussa, vaikka olen kaukana nörtistä :).
- Miekko
mahdotonyhtalo kirjoitti:
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma. Tämä on todettu monesti elämässä. Parasta on olla sanomatta mihinkään asiaan ei ikinä. Samoin hyvää alkavaa viikkoa! Täällä on oltu työnteosta hiukan ylikierroksilla, mutta kuitenkin levätty. Eli viikonloppuna asennettu omaa uutta konetta ja autettu kahden muun koneen ongelmien ratkaisussa, vaikka olen kaukana nörtistä :).
Niin, jos sen sanominen aiheuttaa itselle jotakin esteitä... parempi sanoa positiiviseen sävyyn aivan varmasti, usein ja aivan takuulla. Itse olen säästynyt kaikilta taudeilta ja voin sanoa, että tuskinpa iskeekään, kun ei ole tähänkään asti...
Stressin estoon ihan olennainen konsti on se, että pitää vapaapäivät vapaina. Ja vapaaillat vapaina. Kaiken vapaa-ajan vapaana. Työasiat kuuluvat työpaikalle.
Tietokoneista olen aivan pihalla. Hyvä että tekniikka kehittyy, mutta ei ole kyllä minua kiinnostavaa hommaa alkuunkaan. Minäkin olen jotain juttua joutunut kantapään kautta opettelemaan, kun jotkut tuntuvat olevan vieläkin enemmän ulalla asiasta.
Suudelmista luopuminen... on kuin
uinuvaa tunnetta ja kuiskaavaa kaipausta
että rangaistussiirtolaan asettamista.
Ei ei niistä emme saa luopua
vaan juopua suudelmien lämpöön,
ettei tunnemaailma järkkyisi.
Ulkona vaeltavat miljoonien suudelmien
lennot.jotka odottavat kiinni ottajaansa.
Siis emme luovu mutta juonikasta
on tuo rakennelmasi.- Miekko
Dolan, niinhän se on että noita naisia vastaan pitää aina vähän juonia... hmm.. olikohan se Piukoissa paikoissa.. sellainen kohtaus.. Tony Curtis oli saanut vihiä että Marilyn Monroe pitää sellaisista viileistä älykkötyypeistä.. niinpä Tony C tekeytyi sellaiseksi ja Marilyn M yritti epätoivoisesti opettaa häntä nauttimaan suudelmista.. jokaisen suudelman jälkeen Tony C mietti ja totesi ettei tuntunut missään valitettavasti.. se tietysti sai Marilyn M:n yrittämään kahta hanakammin..
Runon alkupuoli ajoittuu loppukesään/alkusyksyyn... silloin kun vesi oli yhtä lämmintä kuin vallitseva lämpötila. Istuin kalliolla meren äärellä ja mietin erästä naista, että hän on kuin aallotar.. ja että hän on vastaus, päämäärä.. syteen tai saveen.. kirjoitin jonkun runon muistaakseni otsikolla "aallotar", mutta ei se oikein....
Murukullan kanssa turisimme suudelmista luopumisesta. Se taipui otsikoksi, runoksi ja hmm.. jotenkin kummallisella tavalla tuo alkuaallotarkin sopi tähän yhteyteen...
Kesäsiirtolaviittaus on omasta mielestäni hauska.. aluksi "ilme kuin kesäsiirtolaan matkalla".. kuin-sanan poisjättämällä tulee lisäkuva kesään palaamisesta.. (yhteys runon alkuosan ja tämän päivän loppuosan välillä)... kumma että sinäkin yhdistät kesäsiirtolan rangaistukseen, sehän oli hauskanpitopaikka työläiskakaroille, yhteisiä virikkeitä luonnon helmassa...
Veljeni kävi moisessa paikassa. Itse vältyin menemästä. Kun äitini kysyi : "Haluaisitko mennä kesäsiirtolaan?" niin en sanonut sanaakaan.. mutta ilmeeni oli sellainen, että asiaa ei otettu puheeksi enää sinä kesänä eikä tulevinakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634